Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

elämä on parasta huumetta!

kokeilkaas opel speedster cup 299hv, sport alusta ;)

a-spec pisteitä ropisee 200, b-spec HAHAHAA!! in ur dreams

hey onkos kukaan ajanu tolla 2j chapparal? mistä mahtaa moisen saada? 100%?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
2J ostetaan. 2D voitetaan. 100% on musta formula

jaahas

gt4 taitaa olla sama homma kuin gt3 että kun kisan ajaa eri autoilla saa eri palkintoja.
joku lista sanoi 4h nurreen abt audin mutta mä sain sieltä 2d... ja pal listoja olen selaillut..

HMM...

musta F1 saa myös formula kisasta
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jeps. Se muovipulkka, joka imuroi tyhjiön alleen, ostetaan. Se enemmän auton näkönen tulee voittamalla, joten ostaa ei tarvitse.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
jaahas

gt4 taitaa olla sama homma kuin gt3 että kun kisan ajaa eri autoilla saa eri palkintoja.
joku lista sanoi 4h nurreen abt audin mutta mä sain sieltä 2d... ja pal listoja olen selaillut..

HMM...

musta F1 saa myös formula kisasta

Saa vai? Mistäs sen Sauberin saa?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Saa vai? Mistäs sen Sauberin saa?

kyllä osa noista listoista täytyy olla huttua... tiä mihi uskoo, ajaa kisan nii sillo tietää mikä talliin tupsahtaa
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Olen vaan itse etsinyt tuota Sauberia. Ei vaan ole sattunut kohdalle. Itselläni on enää 3-4 isoa kisaa jäljellä. Kasa merkkikisoja jäljellä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Olen vaan itse etsinyt tuota Sauberia. Ei vaan ole sattunut kohdalle. Itselläni on enää 3-4 isoa kisaa jäljellä. Kasa merkkikisoja jäljellä.


ainii mä sain sen f1 kisoista, en o vielä käyny edes kokeilee autoa... ajelen pieniä kisoja välillä 41,7% taulussa 12611 a-spec pistettä ja 23157 a-spec kilsaa
 
Vastaus: GT4 ongelma

Late88 sanoi:
Joo elikkä onko kenelläkään ns. vanhan PS2-konsolin omistajalla (SCPH - 3004) pelin lukemisen kanssa ongelmia, mulla tulee koko ajan virheilmoitus "Disc Read Error". Konsoli pyörittää kaikki muut pelit moitteemasti ja pelikin pyöri kaverin uudemassa pleikassa hyvin.

GT4:sen ohjeessahan lukee jonkinlainen huomautus, että vanhempien konsoleiden omistajien pitäisi seurata konsolin mukana tulleita asennusohjeita. Mitäköhän tuo mahtaa tarkoittaa?

Mulla on kanssa ihan ekoja PS2sia, ostettu heti kun tuli markkinoille. No, sain GT4sen viime viikolla, ja lykkäsin koneeseen. Disc Read Error... Virrat pois ja uudelleen päälle, ja läksi peli käyntiin. Seuraava ongelma oli järkyttävä hitaus latauksessa. Jokusen kerran taisin sammuttaa jo kesken latauksen, kun luulin että jumahti koko hoito. Seuraavalla kerralla odottelin sitten pidempään, ja kun tarpeeksi kauan jaksoi odottaa, niin latautuihan se sieltä. Tsekkasin tuon jälkeen muistikortin tilanteen, ja mulla oli kortti tuon GT4 -datan luonnin jälkeen melkein täynnä.
Tyhjäsin ylimääräiset pois, ja vapaata jäi noin 3 megaa. Lisäksi muutin samaan syssyyn uudella restartilla sen Disc Speed - kohdan normal --> fast. Ja nyt toimii ok, ja latausajatkin on varmaan ihan normaaliluokkaa . Jaaha, pitänee mennä taas ajamaan...
 
Vastaus: GT4 ongelma

Late88 sanoi:
GT4:sen ohjeessahan lukee jonkinlainen huomautus, että vanhempien konsoleiden omistajien pitäisi seurata konsolin mukana tulleita asennusohjeita. Mitäköhän tuo mahtaa tarkoittaa?
Diagnosis on/off asetusta ehkä tarkoitetaan.
se löytyy kun painat koneen alkuruudussa kolmiota, valitset Console ja painat uudestaan kolmiota.
Täällä on vähä lisää siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT4 ongelma

kaitsu-71 sanoi:
Lisäksi muutin samaan syssyyn uudella restartilla sen Disc Speed - kohdan normal --> fast. Ja nyt toimii ok, ja latausajatkin on varmaan ihan normaaliluokkaa . Jaaha, pitänee mennä taas ajamaan...
Tuo käsittääkseni vaikuttaa vain PS1 peleihin, eli pyöritetäänkö PS1 peli cd-levyjä
PS1 konsolin nopeudella vai sillä nopeudella johon PS2:n cd/dvd -asema pystyy.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Näissä uusissa PS2 peleissä ohjeissa on ohjeet 70k mallille, siis uusimmalle. Tuo asennusohje sydeemi on näille vanhemmille koneille: miten kytket, miten laitat pelin sisään, jne.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
Se siitä sitten. 8h 20 min jaksoi ja sitte tuli raja vastaan. Ei kestä polvet, selkä, perse eikä kädet enää tota ajamista. Pakko laittaa kone hommiin...
Toivottavasti tämä ymmärretään enkä saa sellasta tunnetta että olisin pettäny porukan :eek:
Nukkumaan ->

jahas se on sitte mun vuoro yrittää ens vloppuna, kyllä lupaan paremmaks pistää....ainakin minuutilla :D

tänään jo pelannu 8 asti aamulla erilaisia kisoja, nyt menossa el capitan endurance eli mulla iskee nyrressä varmaan tylsyys ennen kuin fyysiset ongelmat.

mutta paremmaks aion pistää :D (ehkä nyt pysyy motivaatio yllä kun tällasia lupailee)
 
Vastaus: GT4 ongelma

foghorn sanoi:
Tuo käsittääkseni vaikuttaa vain PS1 peleihin, eli pyöritetäänkö PS1 peli cd-levyjä
PS1 konsolin nopeudella vai sillä nopeudella johon PS2:n cd/dvd -asema pystyy.

Niinpäs muuten taisikin olla, kun muisti alkaa palailla pätkittäin :). Ohjeita tuli tsekattua viimeksi n. neljä vuotta sitten, eli eipä ollut enää muistissa :rolleyes:. No, joka tapauksessa mulla alkoi kuiteskin ihmeellisesti toimia noiden temppujen jälkeen. Hitto soikoon, laitoinkohan itekin tuon diagnosis moden päälle silloin tohkeissani, ja se auttoi tuohon asiaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

En kyllä voi olla kuin todella pettynyt sora ja lumi osuuksiin :mad: pitoa ei juuri yhtään eikä muutenkaan realismista tietoakaan,kuin hiekkarannalla ajaisi. Olisivat uudestaan mallintaneet sen 2. osasta tutun mäki ek:n (nimeä en muista) se oli fantastinen rata. Muuten peli on mahtava ja Nordschleife kruunaa koko komeuden.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ei varmaan ole nastarenkaita kun ei nastojen ääniä kuulu... :confused:
 
Ylös Bottom