Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Prologue

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu
Noihin rata- ja autolistoihin ei luonnollisesti ole mun mielestä luottamista ennen kuin peli on kaupassa tai lista on Kazunori Yamauchin tekemä.

Totta, mutta suurin osa radoista (Pariisin molemmat radat, Nordschleife, lumi-Nürburgring jne.) ovat löytyneet Prologuen levyltä ainakin osittain, joten se on kyllä aika vahva todiste niiden olemassaolosta.

GTPlanetissa oli myös varsin hyvä autolista, jossa oli merkattu oliko auto a) mainittu haastattelussa b) nähty itse pelissä c) nähty autojen mallinnus/valokuvaus tilaisuudessa. Kieltämättä listassa olleet Ferrarit hieman epäilyttävät, vaikka Prologuenkin mukana tulleella dvd:llä niitä vilahtelee vähän väliä.

Edit: Katsoin videot Paris Rallystä ja Paris Tarmacistä, radat näyttivät todella upeilta ja aidoilta. Toisaalta tekoäly kyllä kusi pahemman kerran noissa videoissa, mutta Prologuestahan ne oli otettu, joten toivottavasti kehitystä tuolla alueella tapahtuu.
 
Tietääkö kukaan mihin tuon passcoden (näkee kierros ennätyksistä arcade tilassa kun painaa X) voi syöttää tai onko siitä mitään hyötyä?
 
Todennäköisesti passcodea käytetään kierrosaikojen varmistamiseen online rankingissa. Tosin semmoista ei taida olla vielä olemassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Prologue

Juu nyt oon minäkin päässy tähän teokseen käsiks ja mukavaa ajeluahan tuo on, jotku uudet autot (esim. Honda HSC) on aika maukkaita.
 
Ylös Bottom