Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lonely_Driver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Nyt alkaa nämä osallistujamäärät olemaan asiallisia :cool:
Vielä muutama hemmo mukaan.

Jos tämä rittää jo niin uusia kombo-ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Jos GaZe ei ole paikalla, miltä kuulostaisi:

Time-trial
Rata: Costa di Amalfi (normal)
Auto: Lancia Stratos Rally Car '77
Teho: vakio
Paino: vakio
Renkaat: Racing Hard
Ajoavut: kielletty
Vaihteisto: vapaa

tai onko muita ehdotuksia? :)

EDIT:
2'00.011 ensimmäisten testien tulos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Päivää. Onpas täällä vähän kävijöitä. Minäkin voisin kyllä kokeilla noita aikoja jos tänne tulisi vastauksiakin. Kokeilenpa nyt vaikka tuota edellistä. Driving Force Pro:kin löytyy.

E. Jee, auto puuttuu.. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Laitoin ton kisan nyt ylös, jos ens viikon sitten ajaa sitä vielä. Ite en oo pelannu GT4:sta sen jälkeen kun Enthusian hain kaupasta ja pääs taas realistisen driftailun makuun... Alkaa kyl senkin pelin puutteet jo vähän viduttaa, et kohta voin taas ajella näitäkin kisoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

AmAH sanoi:
Saat sen SPECIAL CONDITION HALL (HARD), Chamoni rallista.
En olekaan ajanut vielä noita kaikkia, jos sitä huomenna tuota koittaisi Escudolla tai Mitsubishi Super Evolution Car:illa.

-------------------------
Mukava auto mutta aika vielä huono, 2.03.780 padilla. Kyllä se tuosta vielä paranee kun ajaa tuolla autolla toisenkin kierroksen, vaikka olenkin vasta aloittelija.

E. No nyt tuli 2.00.760. Vielä voisi parantaa mutta nyt ei kyllä millään kerkeä. Aikoja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Pistän tännekin saman haasteen, jonka ehdin jo kirjoittaa myös Gran Turismo 4 kokemuksia -ketjuun.

Track: El Capitan
Car: Race Car A http://db.gtrp.de/gt4_arcade_class.php?classid=13
Mode:Arcade
Tyres: Super soft (R5)
Power: +20%
Weight: -10%
TCS: on/off
ASMS: on/off
Top Speed: free

Toyota WOODONE Tom's Supra (JGTC) 2003: 1:24.863
Nissan MOTUL PITWORK Z (JGTC) 2004: 1:24.440

Toyotalla ajetussa ajassa ei huippunopeuteen koskettu ja Nissanilla ajetussa ajassa huippunopeutta laskettiin muistaakseni 10 km/h (340 km/h->330 km/h)

En ole 100% varma, että onko tuo toyotalla ajettu aika gtdb sääntöjen mukainen puhdas kierros (ei seinäkosketuksia, vähintään kaksi pyörää radalla jne.), koska silloin ei vielä tiedätty noista säännöistä, mutta ei siinäkään mitään tahallisia seinään ajoja tms ole. Nissanilla ajettu aika on varmasti sääntöjen mukainen.

Tuossa luokassa paras aika on ajettu MAZDA RX-7 LM Race Car:lla, joten sellainen pitäisi varmaan seuraavaksi hankkia, muuten ei taida ykkösaikaan (1:22.501) olla mitään mahdollisuuksia.

Me ollaan noiden aikojen tekemiseen käytetty siis jo useita tunteja, joten en usko että niihin ihan kertaistumalla monikaan voi yltää, mutta mukava olisi saada vertailupohjaa tämänkin palstan rattisankareilta. Tulikettu, Grandi ja kumppanit, ottakaahan haaste vastaan.

Lisää vertailupohjaa löytyy tuolta: http://db.gtrp.de/gt4_arcade_track.php?classid=13&track=26
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

MAZDA RX-7 LM Race Car: 1:23.696

Vähän oli vielä ajaminen hakemista tuon Mazdan kanssa. Ei ollut siis vielä ihan nappikierros, joten ei tuo 1:22.501 varmaan ihan mahdoton ole. Vaikea tosin kuvitella, että miten tuosta vielä yli sekunnin puristaisi pois.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

ruvettiin kaverin kanssa jauhaan tota skabaa... woodone supralla vast ehitty, ollaan viel rapiat alle 1.30:n. kauhia aika se 1.22 jotain, pääsis ny sinne kahenviiden pintaan ni...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Tippuu hiuksetki päästä tuon radan kanssa... :mad:

Valitan mutta mä kyllä skippaan tuon El Capitanin valloituksen ainakin toistaiseksi. Tulostin tuossa itelleni listan ajoista mitä on ajettu "sports cars a" -luokan autoilla Nürburgringillä. Otan tehtäväkseni latoa ykkösajat joka rengasluokkaan, ei pitäisi olla ylivoimainen homma ku tuota Norttia on tullu höylättyä aikasta reippaasti, mutta ei nyt maalata piruja seinille vielä... ;)

http://db.gtrp.de/gt4_arcade_track.php?classid=8&track=55

Ajohommia -->
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Tulikettu sanoi:
Tippuu hiuksetki päästä tuon radan kanssa... :mad:

Valitan mutta mä kyllä skippaan tuon El Capitanin valloituksen ainakin toistaiseksi. Tulostin tuossa itelleni listan ajoista mitä on ajettu "sports cars a" -luokan autoilla Nürburgringillä. Otan tehtäväkseni latoa ykkösajat joka rengasluokkaan, ei pitäisi olla ylivoimainen homma ku tuota Norttia on tullu höylättyä aikasta reippaasti, mutta ei nyt maalata piruja seinille vielä... ;)

http://db.gtrp.de/gt4_arcade_track.php?classid=8&track=55

Ajohommia -->
Hmm.
About kymmenen kierroksen jälkeen 125 pintaan menee nissani (Nissan MOTUL PITWORK Z (JGTC) 2004:). Muita pulkkia en oo laskenu. Hakkaan ton nissanin ajan kuntoon kun ehin pelailee. :confused:
PS: kettuuu
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Katos mäkin tuossa El Capitan listassa R3:ssa (olikin päässyt unohtumaan :) )

Näyttäis kyllä että RX-7 LM voi olla ehkäpä paras valinta tuossa sarjassa. NSX-R LM näyttäis myös aika lupaavalta vehkeeltä, tosin en osaa sanoa, pilaako vaihdelaatikko ja Arcaden huonommat aeroasetukset kokonaisuuden (harvinainen auto sinänsä, että sen aerodynamiikkaa saa GT-modessa päivitettyä 55/65 -tasolle). Viimeisin JGTC-Skylinekin (Xanavi Nismo) vaikuttaa myös lupaavalta valinnalta, XJ220 on toinen potentiaalinen vaihtoehto (MR-etu).
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat II

Nyt olis paras aika Mazdalla 1:22.654 ja tuntuu siltä että alle ei pääse enää kirveelläkään. Tosin jos jokainen sektori osuisi nyt ihan nappiin , niin aika voisi painua lähes 1.22 pintaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Tuli viikonloppuna imuroitua gtdb sivuilta tuo ennätysajan replay ja sen jälkeen vaihdettiin aika radikaalisti ajotyyliä. Vähän meni itseasiassa ajamisesta maku, kun huomattiin että nopeimmat ajat saa siten, että ajaa käytännössä koko kierroksen kaasu pohjassa ja jarrulla ohjaa ja pudottaa nopeutta mutkissa. Ei olla tuota tyyliä kokeiltu muilla autoilla ja toivottavasti se ei osoitu nopeimmaksi tavaksi ajaa tässä pelissä. Paukkuis oikeassa autossa moottori alta aika yksikön tuolla tyylillä eli ei kovin realistista.
 
Ylös Bottom