Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mulla on prossat ollut yli 90 jo pari viikkoa, mutta tuo hemmetin PSP on vienyt aikaa viime aikoina. :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Janus sanoi:
Kun ottaa huomioon että Stefan Bellofin aika on vieläkin tajuton (6min, 11.3 sek qualifieri, 6min 25.91sek kisassa Rothmans Porsche 956 autolla) ja kisa päättyi Bellofin kuolemaan...

Mistähän hevosmiesten tietotoimistosta tämä on kuultu? :confused: Bellof kuoli 1985 Span radalla kolaroituaan eau rougessa Jacky Ickxin kanssa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Suoraan quottasin tuosta Evosta. :) Samaan osoitteeseen voi laittaa palautetta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Hieman epäilyttää tuo Meadenin aika. Ite en usko että se on ajanu VAKIOLLA Nissan R92CP:llä sen siihen 5:24 aikaan. Jos siitä ois video netis niin sitte vois uskoakkin, mutta ei kyllä muuten.
Itellä muuten nyt ajettuna B-, A-, IB- ja puolet IA-lisensseistä kultaselle, eikä oo vielä mikään testi tuottanu harmaita hiuksiakaan, eli suht helposti menny tähän asti. Racing-Lines overall-sijoitus on 3..

Onko ens viikon kisasta vielä mitää tietoa?
Niin ja Vilperi vois osallistua kans kisoihin, niin nähtäis kuinka se auto pysyy hanskas hieman tasokkaampia ku Stockmannin kloppeja vastaan ajettaessa :D

EDIT: Ja se Nürren aikahan piti ajaa vastaavalla kalustolla ku Meaden. Onko hyeena ajanu ton ajan alle?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tuossa artikkelissa ei oltu sanottu muuta kuin että tollai ajoi. Ei puhunut mitään arcadesta. Veikkaan ettei ajanut arcadea. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
EDIT: Ja se Nürren aikahan piti ajaa vastaavalla kalustolla ku Meaden. Onko hyeena ajanu ton ajan alle?

mulla joku R92 ajettu aika 5,27 josta tippuu varmasti jos aletaa ajaa, tunattu laite nossit ja kaikki

edit: arcadella modattuna 5,10... meadenin aika voipi olla vakio kuntosella
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mistäs ne sen huomais jos vaan on kuvas aika ja auto. Eiköhän hoideta homma niin että saadaan nimet Evoon :D

EDIT: Nyt on kaikki muut paitsi S-lisenssit kultasella. Saan pian liittyä Ramon kastiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Samas ku Grandi julkistaa järkevän auto-rata kombinaation niin voisikko uppia sen replay -filenki.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Samas ku Grandi julkistaa järkevän auto-rata kombinaation niin voisikko uppia sen replay -filenki.

mulla oli grandille hyviä idiksiä :D saapa nähä ottiko se neuvosta vaarin ;) onneks mä en pelaa enää.... paitsi sitte ku lumi sataa taas maahan...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jeps sori tuon replayn myöhästymisen kans, x-port on kaverilla lainassa eikä tässä viikonlopun villitysten keskellä oo onnistunu saamaan sitä siltä takasin. Replay tulee kyllä, ei tarvii siitä tuliketun ynnä muitten huolia :)

Jeps ja kisa vois olla vaikkapa tämmönen:

Arcade / Time Trial
Grand Valley Speedway II (huom. II eli reverse eli väärään suuntaan !!)
2002 Honda NSX-R / stock / oletusrenkaat / driving aids off

Hauskaa kisailua :) , taitaa ensimmäinen midshippi olla näissä skaboissa. Edustaa ikäänku niitä autoja joilla ite tykkää ajaa.. ainaki gt:ssä ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Niin ja Vilperi vois osallistua kans kisoihin, niin nähtäis kuinka se auto pysyy hanskas hieman tasokkaampia ku Stockmannin kloppeja vastaan ajettaessa :D

No en oikeen tiedä, että onko se näin suomen mestarin arvolle sopivaa ajella täällä rahvaan joukossa. :rolleyes:

No ei vaan. Voisin noita ajellakin, mutta ei ole ehtinyt viime aikoina kun töissä on mennyt kaikki aika ja ensi viikonkin olen kertausharjoituksissa. Olen ehtinyt tässä parin viikon aikana pelaamaan tota GT:tä ehkä n. 10 tuntia. Tota suzukaa koitin tossa yks päivä ja sain ajettua jotain 1.00.932 muistaakseni, mutta kyllä tosta vielä saa kiristettyä.

Tuolla oli kyllä aika luokaton taso tuolla finaalissa. Kaikilla kolmella radalla mitä ajettiin olin nopein ja vielä aika selkeästi. Kun meitä oli enää 3 jäljellä ja vikana ajettiin nyrre Nissan pennzoil nismolla, niin vedin varmistellenkin 9 sekkaa nopeemmin kun se toinen. Että eipä siellä mitenkään uskomattomia venymisiä tarvittu. Ja niistä 11 kisaajasta oli 4 semmosia 12 vuotiaita kloppeja. Nih! :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Noniin, tässä tuli nyt ajeltua 19 kierrosta ennen kouluun menoa ja 2'06.246 on nyt muille tavoitteena. Kierros muuten aika nappiin, paitsi tunnelin jälkeen auto heilui mutkiin mentäessä ja menetin ehkä 0,2 sekuntia. Mahdollisesti tulee vedettyä 2'05.xxx loppuviikosta sitten. Ohjain edelleen DFP.

edit. voishan niitä kuviakin napsia.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hmm.. ajelin tossa 2 kierrosta ja 2'05.794

tossa on kyllä mukavasti potentiaalia tossa autossa, voipi varmaan päästä alle 2'05
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Grandi sanoi:
hmm.. ajelin tossa 2 kierrosta ja 2'05.794

tossa on kyllä mukavasti potentiaalia tossa autossa, voipi varmaan päästä alle 2'05

2 kierrosta... :eek: Mul ekat kierrokset menee aina mutkat pitkiks, sitten alko tulla 2'09, josta aina tippu vähitellen. Ja luulin olevani loistava rattimies :mad: No eipä lisensseistäkään oo tullu kultaa ku vajaa puolet.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

noniin... joku 15 kierrosta lisää ja johan hioontuu. En kerro kyllä aikaa vielä :rolleyes: ajelkaa ahkerasti
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Pitää kattoa tota illalla. Tällä hetkellä on 6:tta S-lisenssiä vaille kaikki kultasia, meinaa vähä tökkiä se Takata Dome NSX - Tokyo R246 yhdistelmä. Muuten ei mitää vikaa mutta ne saatanan ajo"avut" ottaa homman haltuun ku meinaa ajaa nopeesti jonku mutkan?!?

Meni S-lisensseistäki kolme putkeen kultaselle heti ekalla yrittämällä ;)
Enää 6 lisenssiä jäljellä, sitte on kaikki 80. Sen jälkeen driving missionit jotka menee ihan helposti ja sitte A-specillä itse pelin kimppuun.
 
Ylös Bottom