Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Juupa juu, 2.10.678 padilla. :(

Mistä helvetistä te aina osaatte valita radat joita mä vihaan. Liikaa liian hitaita mutkia... Ja taidan olla muutenkin vertauksellisesti minardin tasoa näis kilpailuis, huonoin kilpailija joka silti joka kerta osallistuu mutta silti parempi kun keskiverto ajaja? Vissiin pakko hankki ratti. :rolleyes:

Mutta muita kertoja varten ratoja:
Circuit de la Sarthe
High speed ring
Tsukuba circuit
Fuji speedway 80s ja 90s
Midfield
Trial mountain
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Nuo S-lisenssit on osas oikeastaan yllättävänkin helppoja, esim se missä ajetaan pökötillä jäärallia, sain sen melkein kultaiseksi ekalla ja tuntu että oli heikko ajo...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

DeltaS4 sanoi:
Mistä helvetistä te aina osaatte valita radat joita mä vihaan.

heh enpä tiedä... Grand Valley on ollu semmonen henkilökohtanen suosikki aina ekasta Gran Turismosta asti, ja nyt tässä neljännessä versiossa sitä on mielestäni paranneltu aika reilusti. Mukavan nautinnollista ajoa, sulavia ja nopeita mutkia löytyy paljon.

Äärimmäisen hyvin käyttäytyy tuo auto muuten, voispa vaikka viritellä GT modessa tonne 500+ hp ja laskee painot sinne tonnin alle, tökätä aerodynaamiset osat sun muut. Voipi olla melko kilpailukykynen vehe.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

1.04.920
Olin kerran ekalla sektorilla 0.4sec. nopeampi, kun vain sais täydellisen kierroksen ajettua, niin aika olis jotain 1.04.300-500..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft beta sanoi:
1.04.920
Olin kerran ekalla sektorilla 0.4sec. nopeampi, kun vain sais täydellisen kierroksen ajettua, niin aika olis jotain 1.04.300-500..
kakkonen siinä eessä? ;)

Aika jeesh kyllä... itellä nyt 2.04.485
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Joopa joo, ajoin toiset 20 kierrosta, eikä mitään hyödyttänyt. Tiedän kyllä et kaasun käytössä on pientä parantamista ja jarruttamisessa noi erot tulee, mut ei pysty käsittää et jotku vetää melkee 2s nopeemmin :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Lonely_Driver sanoi:
Joopa joo, ajoin toiset 20 kierrosta, eikä mitään hyödyttänyt. Tiedän kyllä et kaasun käytössä on pientä parantamista ja jarruttamisessa noi erot tulee, mut ei pysty käsittää et jotku vetää melkee 2s nopeemmin :(

Joo, ne erot tulee tosi herkästi. ei tarvi kun mokata paljoa, niin on äkkiä se 0.5s.

On Grandilla kyllä aika peto aika. Montas tuntia tahkosit? :D mulla meni tänään noin 1.5h
Alkaa tuo sun aikasi olemaan siinä rajamailla, ettei paljon parempaa enää voi ajaa. Aion kyllä tahkota tuota niin kauan että saan paremman kun sun aika.. pakko voittaa edes kerran.. :)

edit: kuva
http://img177.exs.cx/my.php?loc=img177&image=gt43mc.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Kolmattakymmenettä kierrosta sai tahkota että sai ajan jonka kehtaa tänne laittaa... Eli 2.05.153. DF Pro käytössä...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft beta sanoi:
Joo, ne erot tulee tosi herkästi. ei tarvi kun mokata paljoa, niin on äkkiä se 0.5s.

On Grandilla kyllä aika peto aika. Montas tuntia tahkosit? :D mulla meni tänään noin 1.5h
Alkaa tuo sun aikasi olemaan siinä rajamailla, ettei paljon parempaa enää voi ajaa. Aion kyllä tahkota tuota niin kauan että saan paremman kun sun aika.. pakko voittaa edes kerran.. :)

edit: kuva
http://img177.exs.cx/my.php?loc=img177&image=gt43mc.jpg

No jonku tunnin ajelin suunnillee... olin kyllä ykkössektorin jälkeen 0,4s eellä tota omaa parasta yhessä runissa mut ei kyenny säilyttään vauhtia... mut alle 2'04 on jo pikkusen haastava heittää

Uus aika muuten: 2'04.453

Edit: niin ja DFP:llä ajan kuten ennenki
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ei meinaa oikein irrota aina jossain mutkassa tulee töpeksittyä mutta laitetaan toi aika nyt kumminkin tänne eli 2.07,624 :mad:
Ohjain: Pad
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulipas löydettyä monta uutta juttua radasta. Aika ei kuitenkaan parantunut kuin 2'05.453:een, mutta 2'04 tulee loppuviikosta.

edit. uusin 2'05.312
edit2. jeah alle 2'05 :cool: 2'04.942 ja olin edellä 0.277 ekalla sektorilla. Kyllähän tässä alkaa kehittyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ei padilla pysy millään ratilla ajavien persässä(tai ite en ainakaan pysy), joten tyydyn vertailemaan aikoja muiden padilla pelaavien kanssa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Muutaman kymmenen kierrosta kaasutellut ja aika on 2:04.850. Heti kun saan noi pari luisumis mutkaa korjattua niin aika jossakin 2:04.3 paikkeilla. Eikä tohon alle 2:05:een mikään paha ajaa ole, mutta se joka alle 2:04 pääsee on todellakin kuski.

Edit: Ratilla muutes ajelen
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ajelin sitten toissa päivänä 2:02.265


Kunnes huomasin että olin edellisenä yönä kokeillut tuunata NSXää tappiin keventämällä ja lisäämällä tehoja.
Pettymys oli suuri.

No, padilla peukku punasena ei pysty vakiona ajaan ku 2:05.278.
Oonksmää kuitenki nopein padilla?????????


Ootte te koneita. No kokeilen tolla ratilla myöhemmin kunhan saan jalustan ja tv tuolin olkkariin asennettua, vaimo kiittelee taas, mut eisemitn.
"KYLLÄ MÄ TEILLE KAKAROILLE VIELÄ NÄRHEN hautomat MUNAT NÄYTÄN "

Ei onnistu vaikka kuinka yrittää. Koska otetaan uus rata kisan alle? Kaivan ratti jalustan hangesta ja rupeen aikuisten oikeesti ajaan kilpaa.

M.V. tietää mistä puhutaan!

- marD69


- jos paino on voimaa, mun kohdalla ylipaino on YLIVOIMAA, hemmetti !
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

marD sanoi:
Ajelin sitten toissa päivänä 2:02.265
No, padilla peukku punasena ei pysty vakiona ajaan ku 2:05.278.
Oonksmää kuitenki nopein padilla?????????

Oot sää nyt ainakin kovaäänisin sillä padillas, peukkupunasena... :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

"te kun olette noin uusia kuskeja, niin jos mahdollista voisitteko ottaa vaikka digikameralla kuvan"

Kyllähän se passaa. käyn hakemassa naapurilta vaan kameran tässä just.
 
Ylös Bottom