Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

No niin pojat eiköhän laiteta seuraavaksi skabaksi 24 tunnin Nürburgring A-specillä. Otetaan pojista kaikki mehut irti eikä tussutella tollasilla kahden kierroksen naurettavilla leikeillä...

Mutta ihan aikusten oikeesti niin sovittaisko sellanen että ehdotetaan eri haasteita ja niistä valitaan sitte porukalla joku ettei tällästä pääse enää tapahtumaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
No niin pojat eiköhän laiteta seuraavaksi skabaksi 24 tunnin Nürburgring A-specillä. Otetaan pojista kaikki mehut irti eikä tussutella tollasilla kahden kierroksen naurettavilla leikeillä...

Mutta ihan aikusten oikeesti niin sovittaisko sellanen että ehdotetaan eri haasteita ja niistä valitaan sitte porukalla joku ettei tällästä pääse enää tapahtumaan?
No perkele.. Eikä saa poistua pelin ääreltä vaa on ajettava koko ajan :eek: Alotettais samaan aikaan ja kaikil loppuis samaan aikaan.. Vois olla aika rankkaa.. olis kyl melkee pakko ajaa padilla :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hirveetä kiukuttelua yhdestä mission style kisasta, varikkokäynnin jälkeen nortti mestari tuliketun pitäisi ainakin hakata mut taas ja siten saada päätäntävallan teille sopivaan kisaan

GO KETTU GO!!

jos nyt noihon teidän mauttomuuksiin pitää ottaa kantaa niin toivottavasti GT5 jää b-spec pois, miten teidän sitten käykään, isi ajaa teille ne kisat
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
no okei:

onko pojilla ikää käyny mielessä että varikolla saa käydä :D

saatte mähiksellä 10sekunnin kaulan ekalla kiekalla, noh tokalla kiekalla ajetaa yhtä kovaa ja varotaan edessä pyörähteleviä autoja, sitte viimeisessä mutkassa ohitamme viperin, iisiä...

mun aika 13,57.650... viperi +0,234

Ai noin pitäis ajaa, no eipä kiinnosta. Liikaa vaivaa eikä mitään hyötyä/iloa (kun ei edistä GT Modea, ei tälläsiä nihkeilyjä huvikseen aja).

Vois palata takas niihin normaalikisoihin...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Lonely_Driver sanoi:
Vois palata takas niihin normaalikisoihin...

onko ok vai nou laittaa sellane kuka osaa säätää kisa, jos sellane tyylii -99 lanseri evo vakio tehot mutta täysin säädettävä alusta+ voimansiirto?

sellane autoha kannattaa ostaa gt modea ajatellen
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Hyeena, tämän viikon skabailua ei moni todennäköisesti viitsi edes yrittää, koska se on noin vaativa.
Laitetaankos jatkossa sellaisia kuitenkin alle 10min skaboja, ja muutenkin inhimillisempiä. eli ei mitään fiat 500:lla norttia ympäri. Sellaisessa menee vain hermo ja ajamisen ilo on kaukana.

Tämän viikos skabaa ei tässä vaiheessa keskellä viikkoa enää lähdetä vaihtamaan, näillä mennään nyt tämä viikko.
edit: tarkennetaan sen verran että rata+auto+säädöt yhdistelmää ei vaihdettaisi.

Hyeena, voisiko tätä muuttaa sen verran, että autojen lähtöjärjestyksellä ei ole väliä, eikä sillä milloin tulee maaliin..? aikahan tässä on kaiken a ja o. kun ei taida top 10 lihoa näillä säännöillä..


Joku kirjoitti:
""
Onkohan siinä nyt sitten järkeä, että edellisen kisan voittaja treenaa etukäteen seuraavaa kisaa (jonka saa taas luultavasti määrätä) koko viikon? No joo, mikäs siinä, kansa äänestää ratillaan ja ilmoitetuilla ajoilla. Ehkä joku arvontasysteemi olisi parempi, tai edes niin että yksi henkilö päättää radan ja toinen auton, ettei kenellekään tulisi liiallista etulyöntiasemaa ja saataisiin tasaisempia kisoja?""

No, täytyyhän voittajalle jokin porkkana antaa, vastineeksi parhaasta ajasta.. :eek:

Kyllä minulle ainakin viikko on varsin riittävä aika hyvän ajan ajamiseen, en tähänkään mennessä ole skaboihin ajanut aikoja kun max 3 iltana viikossa..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
hirveetä kiukuttelua yhdestä mission style kisasta, varikkokäynnin jälkeen nortti mestari tuliketun pitäisi ainakin hakata mut taas ja siten saada päätäntävallan teille sopivaan kisaan

GO KETTU GO!!

No nyt on asennetta. Jotaki tällästä provosointia mä vissiin vaan kaipasinki.
Käyn ensi saunas ja sitte alkaa ajaminen :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Täytyy nyt katsoa miten tuo ajaminen käy nyt, kun maanantaina päivällä ajelin muutaman kerran ja ihmettelin että mikä on kun kaverit pääsee karkuun ekalla kierroksella. Nooh, sitten kun säännöt julkaistiin, olikohan tiistai, niin hokasin että meitsillä oli oletuksena taas väärät renkaat. eri Hardeilla kaasuttelin. Ei paljoa varikko käyntejä tarvinnu miettiä kun renkaat ei koko kisan aikana mennyt kuin maksimissaan vaalean keltaiseksi. Josko sitä jo perjantaina pärjäisi. Ei ennen ehdi ajamaan.
Ja hyvä on tämä viikko kisan pituutena. Mutta nuo yli 10 min kisat on kyllä melko raskaita eikä niihin montaa kertaa jaksa yrittää parantaa aikaansa. Joku max 5 min voisi olla parempi pituus kisalle.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

joo emmä jaksa kuunnella kitinöitä, jos kettu ei kuseta mun aikaa niin varautukaa tohon säädä-autosi-voittoon kisaan, eli -99 gsr lanseri kande ostaa... eikä mitää valituksia että maksaa!! massikeisariksi pääsee helposti.


heh naurattaa tässä ku joku kysy aiemmi että mitä sillo väliä mistä se viperi lähtee HAHA!
ihan sama mitä teettä, jos te ton mun ajan ajatte niin kyllä se voittoki tulee ;)

ps. joo kettua pitää vähä silitellä että se lämpiää ;) vähä jänskattää että miten repolainen pärjää
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Minä kirjoitin:
""Hyeena, voisiko tätä muuttaa sen verran, että autojen lähtöjärjestyksellä ei ole väliä, eikä sillä milloin tulee maaliin..? aikahan tässä on kaiken a ja o. kun ei taida top 10 lihoa näillä säännöillä.. ""

Hyeena kirjoitti:
""heh naurattaa tässä ku joku kysy aiemmi että mitä sillo väliä mistä se viperi lähtee HAHA!
ihan sama mitä teettä, jos te ton mun ajan ajatte niin kyllä se voittoki tulee
""

öö... siis onko tuo nyt sitten myöntävä vastaus kysymykseeni...? :eek: :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

mites ketun rallit on menny?

eilen varsin ajelin ja kokeilimpa taas tätäki kisaa ;) hauskinta kivaa on ku painat viperin schwedenkreuz ulkomutkasta pihalle, se jäi pyörimään sinne hietikolle ja siten 5s muita jälkeen... saa tuosta ajasta vielä 2sekuntia helposti

eka kiekka paras 7,06,094
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Parhaimmillaan oon ollu reippaassa johdossa justiin tos Schwedenkreuzin suoralla tai loivassa mutkassa, sitte vaan jostain käsittämättömästä syystä menee aina joku takarengas sentin verran hiekalle tai nurmikolle täysillä ajettavas mutkas, ja sitte meikäläistä viedään.
Parasta aikaa en vielä ilmota hyvin yksinkertaisesta syystä.
Niin olikos sitä aikaa maanantainkin puolelle vai onko deadline sunnuntaina klo. 23:59?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Parhaimmillaan oon ollu reippaassa johdossa justiin tos Schwedenkreuzin suoralla tai loivassa mutkassa, sitte vaan jostain käsittämättömästä syystä menee aina joku takarengas sentin verran hiekalle tai nurmikolle täysillä ajettavas mutkas, ja sitte meikäläistä viedään.
Parasta aikaa en vielä ilmota hyvin yksinkertaisesta syystä.
Niin olikos sitä aikaa maanantainkin puolelle vai onko deadline sunnuntaina klo. 23:59?

joo sinne on tähtääminen jos ei o saanu karistettua muita ajajia...
mitää deadlineä, tänäähä sä sen ajat! ei sulla msn messenger palvelua o käytössä?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Minä passaan tämän kisan. Menee luultavasti lopullisesti hermo tohon penalttiin. Ja tohon että pitää voittaa. Hiton peelo kompuutterit vetää liinat kiinni kun vetelet siinä imussa miljoonaa niin minkäs siinä sitten teet.Tsitsing, penalttia puskee. Vetäkääs pojat aikanne esiin. Mun mielestä Hyeena voi päättää ens viikon kisan nyt jo, vai kellä ikinä onkaan paras aika. Aikas vähän näyttää muutenkin olevan listalla nimiä. Ja toi Nyrre banniin ratavalikoimasta. Voi Hito!
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Äläpäs vielä ala voittajia julkistamaan ku on vielä 2 päivää aikaa ajaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

13:53.244 tohon NSX - Nür skabaan. Eilen ajoin puoleen yöhön flunssasena, että ton ajan sain enkä jaksa nyt muutenkaa mitää alkaa hörsköttää enempää. Katotaan sitte huomenna mitä ajetaan seuraavaksi jne.
Myöski replay-filen laitain vasta huomenna, ei jaksa ny.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Kai nyt Hyeena itekkin huomaat ettei osallistujamäärät oikein päätä huimaa :rolleyes: Eli takaisin Arcade Time trial + VAKIOAUTO + korkeintaan kierros nyrreä. Peli on täynnä ratoja ja autoja ja tavalliset kisat kerää enemmän osallistujia. ;)

OFFTOPIC VASTAUS: Kuka on sanonut että MINÄ oon huippukuski joten saan mä sitä 34:ää varmaan tovin yrittää. Oon nyt sentään saanu lisenssit hopeisiksi (paitti S jota en oo yritelly vielä)...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Hemmetti mikä olo :( Justiin heräsin...
Laitetaan "vähä" helpompi kisa ku tuo äskeinen:
Rata: Tsukuba
Auto: Mazda RX-7 Bathurst R
Quick-tune: Teho +20%, paino -10%
Renkaat: oletusrenkaat
Ajo"avut": vapaavalintainen
vaihteisto: vapaavalintainen

Ja sitte arcadessa ajellaan eli ei mitään alustan tai vaihteiston ym. säätöjä.

Saa nähdä kuinka pojan käy ku ilmotin itteni ehdokkaaksi yhteen saksalaiseen GT4-tiimiin ;)
Pääsee sitte ajamaan Flinxin ja kumppaneiden kans tosissaan kisaa.
 
Ylös Bottom