Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Noniin, nyt on loistava kisa viime viikon fiaskon jälkeen. Jotta pääsis ykköseks ees vähäks aikaa niin pitää ilmottaa aika ekana: 0'59.878 Kymmenennellä kierroksella pääsin alle minuutin, mikä on Tsukuballa hyvän auton merkki (joo on katottu Best MOTORingit). Varmaankin taas tulee pari sekuntia parempia aikoja ja pitää taas ajaa 200 kierrosta lisää, mut eipä haittaa kun auto ja rata on mieleen.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Hemmetti mikä olo :( Justiin heräsin...
Laitetaan "vähä" helpompi kisa ku tuo äskeinen:
Rata: Tsukuba
Auto: Mazda RX-7 Bathurst R
Quick-tune: Teho +20%, paino -10%
Renkaat: oletusrenkaat
Ajo"avut": vapaavalintainen
vaihteisto: vapaavalintainen

Ja sitte arcadessa ajellaan eli ei mitään alustan tai vaihteiston ym. säätöjä.

Saa nähdä kuinka pojan käy ku ilmotin itteni ehdokkaaksi yhteen saksalaiseen GT4-tiimiin ;)
Pääsee sitte ajamaan Flinxin ja kumppaneiden kans tosissaan kisaa.

makoisa kisa, tuossa saa varmaan liiallisella kaasun käytöllä vaarallisen tuntuisia tilanteita aikaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

No niin! Loistorata! Tämä kisa jos joku luulisi keräävän osanottajia. Täytyy itse jossain välissä testata. Hiton koulu, 3 päivää 4 tenttiä. Ja sitten alkaa vappu. Mutta kyllä jossain välissä niitä kilometrejä ehtii muutaman keräämään.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Kyllä Tulikettu osaa tehdä kunnon kisoja :D Nyt ajeleen, pitkästä aikaa :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

tyhymähä saa olla kuha sitä ei näytä muille...

racing autoissa oletus kumit hard ja vakio kipoissa medium...

se nyt vaan on niin vaikeaa ajaa oletus renkailla

just alle 1min aikani... kiinnostaa nyt vaan hiukka enemmän toi .de foorumin kisa jossa ykköseks o aivan turha koittaa päästä
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
tyhymähä saa olla kuha sitä ei näytä muille...

racing autoissa oletus kumit hard ja vakio kipoissa medium...

se nyt vaan on niin vaikeaa ajaa oletus renkailla

just alle 1min aikani... kiinnostaa nyt vaan hiukka enemmän toi .de foorumin kisa jossa ykköseks o aivan turha koittaa päästä
Aikas tylyä piilovtuilua. Koitappas ajaa jollain autolla siten että alla jotkut muut kuin oletus renkaat. Sillä kun oot kurvaillu niin talleta ja käynnistä peli uudestaan. Ainakin mulla tulee ne antioletus renkaat millä viime kerralla tuli ajettua. Mutta pienellä päättelyllä veikkaisin että ajaa pitää siis mediumeilla? Korjatkaa nyt äkkiä sitten jos nyt pitääkin ajaa hardeilla. Ja ton alle minuutin pääsee kuka erkki vaan mutta alle 58 alkaa oleen tiukkaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyvältä skabalta vaikuttaa, tulee takuulla erittäin tiukkaa.. :)

Päivitän kohta tämän viikon skaban tuonne ylös. ajetaan tää nyt hardeilla ok ?

Teen jatkossa niin, että vanhemmat skabat menee kaikki yhden spoilerin alle, ja uusin skaba näkyy tuossa suoraan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft beta sanoi:
hyvältä skabalta vaikuttaa, tulee takuulla erittäin tiukkaa.. :)

Päivitän kohta tämän viikon skaban tuonne ylös. ajetaan tää nyt hardeilla ok ?

Teen jatkossa niin, että vanhemmat skabat menee kaikki yhden spoilerin alle, ja uusin skaba näkyy tuossa suoraan.

joo hyvä skaba tämä on, tää vessa on aika jännä ajaa, esim lanser evo vaatii ihan eri linjat ku tää auto, olin vähä hukassa niitte kaa mut jotenki mäihällä meni kiekalla 5 alle minuutin.
kura-aika mutta evvk
tehoja tuo auto vaatis

go go go

ja dear m.v toivottavasti me nyt pelataan GRAN TURISMO 4 koska vaikka tallentaisit missä niin mulla ei ainakaan peli muista muita oletusrenkaita kuin nuo mitä edellä sanoin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Oho, jäikö hyeenaa vähä vaivaamaan ku hävis oman kisan mulle muutamalla sekunnilla :rolleyes:
Yritä ny eka voittaa täälä pari kertaa ja kato sitte niitä gt.de:n kisoja, huomaa sana kato.

Ajetaan siis HARDEILLA. Luulin oletusrenkaiksi noita hardeja, mutta ilmeisesti ne ei ollukkaa.
Toivottavasti kukaan ei oo vielä itseään puhki ajanu noilla mediumeilla :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Oho, jäikö hyeenaa vähä vaivaamaan ku hävis oman kisan mulle muutamalla sekunnilla :rolleyes:
Yritä ny eka voittaa täälä pari kertaa ja kato sitte niitä gt.de:n kisoja, huomaa sana kato.

Ajetaan siis HARDEILLA. Luulin oletusrenkaiksi noita hardeja, mutta ilmeisesti ne ei ollukkaa.
Toivottavasti kukaan ei oo vielä itseään puhki ajanu noilla mediumeilla :eek:

joo vaivaa ihan simppenä, miten sun ajoille on pari kertaa käyny ;) no ei vaa, oot sä mua ainaski kymppi kerta pareempi kuski...

ei hitto mitä kisaamista, onks tää joku piilokamera?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ei puhuta jatkossa mistään oletusrenkaista, vaan ilmoittakaa aina esim racing hard, sports medium yms yms.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Edellinen (huono) aika tuli ajettua mediumeilla, hardeilla tässä pistin 49 kierrosta (lähinnä driftailua kuitenkin) ja paras oli 1'00.379 (ohjain DFP edelleen). Alle minuutin ois menny kymmeniä kertoja, mut tokavikas mutkas tuli liikaa paineita ja mokasin jarrutukset...

edit. 24 kierrosta lisää ja alle minuutin: 0'59.904
edit2. 0'59.898
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Juu on tässä muutama kierros tullut ajettua, tuntuu Tsukuba melko tekniseltä radalta. Vähän erikoisemmin ajettavia hairpinejä sun muuta..

Aika on siinä alle minuutin, ajelen tänään vielä lisää ja ilmottelen sit.

Edit: nojoo laitetaanny sit: 59.753 ja DFP
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Yllättävän vähän oon perässä vaikka ajelen padilla eli aika on nyt:
1:00:015
Tosta saa ehkä vähän vielä pois, mutta ei kovinkaan paljoa. Alle minuutin on tavoite.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulihan se sieltä eikä siihen tarvittukaan kuin 58 kierrosta
0,59,786 :D
Padilla ajellaan edelleen
 
Ylös Bottom