Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Nyt on korjattuna nuo haluamanne muutokset.
Laittakaa jatkossa yksityisviestiä tällaisista asioista, niin tulee ihmisille vähemmän kahlattavaa. ;)
Jaahas, nyt olisi sitten toinen käsi paketissa, saapa nähdä että pystynkö ajamaan tään viikon skabaa ollenkaan.

Varautukaa kesän ikana siihen, että en välttämättä päivitä noita aikoja enää niin tiuhaan mitä tähän asti, yritän kuitenkin kesänkin aikana kerran viikossa päivittää edes skaban.. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Infineon raceway (Sports car course)
Amuse S2000 R1
-Driving aids: OFF
-Vaihteisto: manuaali
-Ratti & polkimet
-aika : 1:38:994

Katsotaas mihin tuo aika riittää. Pahasti häirinnyt tuo oikea elämä tätä harrastusta eikä ole päässyt osalistumaan sitten viikon 13 jälkeen.

edit -uusi aika : 1:38:507
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Niinhän se on meillä kaikilla, toisella on aikaa ajaa 24h vuorokaudessa , toisella taas vartti silloin tällöin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Eli tohon tän viikon kisaan aika: 1.38.174. Kuvaa en pysty nyt ottamaan koska kamera on veljen mukana virossa. Hermot meinas palaa kiinni, kun n. 10 kiekan jälkeen sain ajan 1.35.500 ja siitä ei meinannut millään parantua vaikka siinä kiekassa yksi iso moka olikin. 45. kierros tuotti sitten tuon ajan.

edit: ja ratilla ajelen.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Noniin. Ihmettelinkin miten täällä näin hitaita aikoja on, mutta löytyihän sieltä kovempikin. Toi mahtoi olla jo suht puhdas kierros?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Vilperi sanoi:
Noniin. Ihmettelinkin miten täällä näin hitaita aikoja on, mutta löytyihän sieltä kovempikin. Toi mahtoi olla jo suht puhdas kierros?

No semmosen 15 kiekan session jälkeen.. eiköhän tosta saa vähäsen vielä raapastua. Helppo auto ajaa toi S2000, hyvä hioa kiekkoja. Pistä toki paremmaksi, saahaan kunnon skabat taas (eiköhän se kettukin sieltä jostain ilmesty kans :rolleyes: )
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Saapa nähdä ehdinko enää viikonlopun aikana pelata koko peliä kun tarvii ihmetellä formuloita ja miettiä mihin kouluun sitä hakee. Mutta täytyy katsoa. Saattaishan tosta vähän pois saada, mutta kun harvoin osuu niin täydellisesti kiekka kohilleen. Olin aluksi vähän ihmeissäni kun en tuolta säännöistä hoksannut tota teho +20% kohtaa. Aattelin ettei jumalauta kukaan ota 3 sekuntia mun kierroksesta pois. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Täytyypä koittaa tota kun ehtii. Ymmärsinkö oikein, että tossa saa siis täysin vapaasti säätää autoa?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Vilperi sanoi:
Täytyypä koittaa tota kun ehtii. Ymmärsinkö oikein, että tossa saa siis täysin vapaasti säätää autoa?

Ei saa... arcade auto kysymyksessä, quick tune kuvien mukaan (eli racing hard, +10% tehot, +10% massa). Huippunopeus vapaasti valittavana.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

1:37.672
37.4 on vielä mahdollinen, koska olin -0.2s johdossa haamua ku kävi takapyörä hiekalla ja lähti homma käsistä. Sainpa muuten tosta gt.de:n ajastaki 1.5 sekkaa pois eilen.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Helposti tossa meneekin alle 1.38 kunhan osaa jaksottaa kaasun ja jarrun paremmin... 1.37.956 (DFP) , vähän parempaakin olis varaa, katotaa ny jos illemmalla paranis.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
1:37.672
37.4 on vielä mahdollinen, koska olin -0.2s johdossa haamua ku kävi takapyörä hiekalla ja lähti homma käsistä. Sainpa muuten tosta gt.de:n ajastaki 1.5 sekkaa pois eilen.

Helveten! Äijä ajanu kun mää olin koko päivän jossain mitt i skogen ;)

1s mäkin repäsin tosta nür ajasta nyt... kyllä aika hankala parannella :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Nyt kyllä unohin koko ajan laiton. No täytyyhän joka kisassa olla yks huonokin aika listalla. 1:38.414. Kerkee listalle tai ei. Jäi ajamiset taas vähän myöhäselle. Jos sitä ens viikolla olis aikaa. Ootte te kyllä hemmetti vieköön kovia kuskeja.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ehtii ehtii. Minä olin puolestani eilen mummaturneella ympäri pohjanmaata niin jäi ajelut vähäselle, mitä ny parit rallit ajoin illalla. Laitahan Grandi jotain mukavaa skabaa taas pystyyn.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Aika vähän padimiehiä eksyi viikon 18 skabaan.. :D

Reilusti tehty Tulikettu, sä olisit saanut sääntöjen mukaan valita skaban.
Pitänee yrittää tämän viikos skabaa tahkota oikein kunnolla, nyt kun vaikuttaa taas käsikin terveemmältä.

tulee muuten vieroitusoireita :rolleyes: :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Noniin elikkäs tässä hieman "tavallisempi" kilpailu:

rata: Suzuka Circuit

auto: Motul Pitwork Z JGTC

Quick tune: Power +20%, weight -10%, huippunopeus vapaavalintainen, racing medium

ja nopeinta kierrosta siis haetaan... Casio Trianglessa kanttareiden lisäkkeet kuuluvat rataan, sanomattakin selvää, että 130R:n ulkopuolella olevat asfalttialueet eivät kuulu.

...ja ajelkaahan varovasti ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jaahas, Minolta Toyotaa ei vielä tallista joudu joten joutuu ilmeisesti endurancea ajelemaan. Tavoitteenahan on 100% ja 0km b-specillä joten töitä teettää :eek:
Offtopic: Tällä hetkellä noin 300 kisaa ajettu 100% voittoprosentilla :cool:
 
Ylös Bottom