Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tuota noin.. muuten hyvä, mutta voitaiskos vaihtaa autoa sellaiseen, joka ei ole työn ja tuskan takana ansaita.
Enduranceen ei pääse vasta kun on pelannut (oliko se 25%?) läpi. Meikäläinen ei voi osallistua tähän ainakaan, eikä moni muukaan.
muuten tulee floppi skaba..
:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft beta sanoi:
Tuota noin.. muuten hyvä, mutta voitaiskos vaihtaa autoa sellaiseen, joka ei ole työn ja tuskan takana ansaita.
Enduranceen ei pääse vasta kun on pelannut (oliko se 25%?) läpi. Meikäläinen ei voi osallistua tähän ainakaan, eikä moni muukaan.
muuten tulee floppi skaba..
:mad:
no voe... mä luulin ite et oon jälessä gt-modessa kun en oo ite sitä kauheen pitkälle pelannu. Voin kyllä editoida tuota pikaa pikkasen käyttäjä-ystävällisemmäks :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Se olisi kyllä kovin ystävällistä. Mulla on meinaan sama tilanne kun Camshaft betalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Juu elikkäs kisa on editoitu jo... zetalla sitten vaan ajelemaan, pitäs löytyä ihan standardi garagesta
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jeps, eikun ajamaan

tein tuonne jonkinlaisen top 10 voittajahässäkän, vähän karu nyt ulkoasultaan, mutta koitan parantaa..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mä voisin alottaa peli tälläsellä parin kierroksen jälkeisellä tuloksella.

1:49.551
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

ajakaany sällit!!! :) et saahaan kunnon sakki kisaamaan taas. pitäs olla aika heleppo kisa..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Grandi sanoi:
ajakaany sällit!!! :) et saahaan kunnon sakki kisaamaan taas. pitäs olla aika heleppo kisa..

Ajetaan ajetaan :) . 1:49.9xx tuli eilen parin mokan siivittämänä, joten eiköhän sitä tuosta saa vielä parannettua.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Pikkuhiljaa ajellaan ja parannellaan sitten. 1:50.432. Tuli muuta ajateltavaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

pistetään ny tämmönen alkupyrähysaika: 1'48.452

tuntuupa kyllä maukkaalta radalta..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Sai sitä pikkasen parannettua 1:48:324
Ratilla ja polkimilla veivailtiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

nonii alkaa tääki häsmäkkä näyttää jo vähä paremmalta, tosin tossa radassa on kyllä semmonen määrä niksejä että huh :eek:

1'47.296 muutaman lisärundin jälkeen
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

jaahas että tästä se randi puhuki... oisit pitäny minolta kisasta kii ;)
NÖYRÄÄ
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Muutaman kiekan heitin ja 1.49.337 tuli ajaksi. Ja ties kuinka monen virheen kera.. :eek:

Pitää vissiin alkaa oikeasti pelaamaankin tuota gran turismoa, kun melkeen joka rata on pitänyt opetella skabaa varten :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Hieno rata. Heitänpä minäkin lusikkani soppaan, aika DFP:llä 1.49.302
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ei mikää suosikkikisa kun kokoajan lipsuu hiekan puolelle, en oo jaksanu ajaa kun 14 tai 15 kierrosta koko viikon aikana ja oisko viidellä saanu kunnon ajan, nyt tuli 1'49.303
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Pikkasen parani vaikka viimeinen shikaani menikin täysin pipariksi, edelleen ratilla 1.49.091 ;)
 
Ylös Bottom