Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Multa löytys itse asiassa 2 ferraria mitä tarjoot vaihossa?

-f430 scuderia 07 viritetty <- ite ajoin tolla
-California 08 virittämätön <- ton siit voitti
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Nyt olis tarjolla Citroën C4 WRC. Vaihto sopii suunnilleen 100 000 alueella liikkuviin prenium autoihin.


Tänään sit sain vihdoin tasolle 25 ja endurancet auki. Kannattaako näitä ajaa xp'n toivossa vai jatkanko niitä Indyjen grindausta?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Onko kellään sitä laatikkomallin buickia joka vilahtelee usein esim beginner tason FR kisassa. Vaihtoon voin antaa mitä vaan kelpaa. Noin 150 autoo tallista löytyyy
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Nyt olis halvalla tarjolla Citroën C4 WRC, sillä voitin tämän Loeb challangesta vaikka omistin jo yhden. Vaihto käy n. 100 000 hinnoissa liikkuville prenium autoille.

PSN: artzi10


Viestiä jos kiinnostaa
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Mäksä

Meinasitko gnx buickia? jos niin mitä tarjoot vaihdossa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Mäksä

Meinasitko gnx buickia? jos niin mitä tarjoot vaihdossa?

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...g/images/en/c/c7/1987_BUICK_REGAL_GNX.jpg&t=1

Tommonen joo.

Minkäs arvonen toi oli, tai tehonen? Onko jotain merkkiä toiveissa? Oon noita "tavis" autoja ostellut jonkun verran...Autoja tosiaan jo yli 100 ettei ihan viitti kaikkia listailla. :D

Ajattelin jotain saman tehoista, tai hintasta, tai mahdollisesti vähän kalliimpaa "ei jenkkiä" antaa vaihdossa.



Tossa kävinkin sit kattelemas noita mitä mul on, ni tämmösistä jostain voisin luopua tuohon buickiin:

- Nissan Skyline GT-R v-Spec R34, -99, 312hp 4WD
- Mazda Efini RX-7 Type RZ, -93, 234hp FR
- Opel Speedster Turbo, 00, 191hp, MR
- Subaru Impreza Sport Wagon WRX STi Version VI, -99, 268hp 4WD
- Vauxhal VX220 Turbo, -00, 276hp MR
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...g/images/en/c/c7/1987_BUICK_REGAL_GNX.jpg&t=1

Tommonen joo.

Minkäs arvonen toi oli, tai tehonen? Onko jotain merkkiä toiveissa? Oon noita "tavis" autoja ostellut jonkun verran...Autoja tosiaan jo yli 100 ettei ihan viitti kaikkia listailla. :D

Ajattelin jotain saman tehoista, tai hintasta, tai mahdollisesti vähän kalliimpaa "ei jenkkiä" antaa vaihdossa.

Tossa kävinkin sit kattelemas noita mitä mul on, ni tämmösistä jostain voisin luopua tuohon buickiin:

- Nissan Skyline GT-R v-Spec R34, -99, 312hp 4WD
- Mazda Efini RX-7 Type RZ, -93, 234hp FR
- Opel Speedster Turbo, 00, 191hp, MR
- Subaru Impreza Sport Wagon WRX STi Version VI, -99, 268hp 4WD
- Vauxhal VX220 Turbo, -00, 276hp MR

joo toi 24k oli arvo ei sul sattuis olee vähä viritettyy Minii mist voisit luopuu? itelle ois sille käyttöö tai sit jotai siihe britti kisaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

joo toi 24k oli arvo ei sul sattuis olee vähä viritettyy Minii mist voisit luopuu? itelle ois sille käyttöö tai sit jotai siihe britti kisaan?

208hp mini löytyy, oisko peräti premium..voin vaihtaa ku sen voin ostaa koska vaan uusiks.

Lisää omenanraato, jos huome illal vaihdettais 18-21 välis miten sul käy.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Mulla olis tämmösiä autoja jotka voisin vaihtaa.

Standard:
Acura DN-X Concept '02
Daihatsu Midget II '98
Lotus Elan S1 '62
Lancia Stratos Rally Car '77
Audi Quattro '82
Chevrolet Camaro IROC-Z Concept '88
Mercedes-Benz 190E 2.5 - 16 Evolution II '91

Premium:
Mazda Eunos Roadster J-Limited '91
Citroen C4 WRC

Vaihto melkeen mihin vaan saman hintaseen autoon, mitä mulla ei vielä ole.

Kaikki näistä autoista ovat ihan "uusia" ja ajamattomia, eli 0km mittarissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Hei, onko kukaan huomannut käytettyjen kaupassa metallivihreää Nissan 200sx/Silvia S14 mallia? Olen ostanut puneisen ja sinisen, mutta hakusessa siis alla olevan kuvan mukainen vihreä väri.


23693_37385.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Ford GT LM Race Car Spec II

Tuli vahingossa ostettua toinen tuollainen kun en perkele huomannut että jostain kisasta oli voittanut saman ja oli jo tallissa tuo. (tuhlasin autoon varmaan 4miljoonaa ihan turhaan!)
Vaihdan vaikkapa jollekkin pelin alussa olevalle pelaajalle (joka tästä voisi apuja saada) johonkin halpaan premium rotiskoon, esim. toi halvin bmw kelpaa. HUOM! Fordi ei ole premium eikä sitä voi myydä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Ford GT LM Race Car Spec II

Tuli vahingossa ostettua toinen tuollainen kun en perkele huomannut että jostain kisasta oli voittanut saman ja oli jo tallissa tuo. (tuhlasin autoon varmaan 4miljoonaa ihan turhaan!)
Vaihdan vaikkapa jollekkin pelin alussa olevalle pelaajalle (joka tästä voisi apuja saada) johonkin halpaan premium rotiskoon, esim. toi halvin bmw kelpaa. HUOM! Fordi ei ole premium eikä sitä voi myydä.

Mulle kyl kelpaa. Tanaan vasta paasen aloittelemaan GT5 uraani. Eli mitaan kaaraa ei viela ole vaihdossa antaa.. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Hei, onko kukaan huomannut käytettyjen kaupassa metallivihreää Nissan 200sx/Silvia S14 mallia? Olen ostanut puneisen ja sinisen, mutta hakusessa siis alla olevan kuvan mukainen vihreä väri.

Ihan vain välikysymyksenä: Miksi et itse maalaa autoasi haluamallasi värillä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Sen värinen auto pitää olla jo valmiiksi, että saat värin käyttöön ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Mulle kyl kelpaa. Tanaan vasta paasen aloittelemaan GT5 uraani. Eli mitaan kaaraa ei viela ole vaihdossa antaa.. :)

No grindaat pari kertaa jotain sunday cuppia niin pitäs riittää rahat jo siihen halvimpaan bemuun, taisi maksaa 17.000 tms. eli ei mitään.
:)

Lisäile mut vaikka kaveriksi, menen tänään online kunhan saan mukulat nukkumaan ja päivitykset imettyä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

tarvisin volkswagen lupo..annan sit jonku auton minkä haluutte..kaikkee turhaa löytyy..
 
Ylös Bottom