Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo-o.. Vähä tekis mieli boikotoida tollast toimintaa, ja hommata peli vast käytettynä.
Noh, käsi ylös ketä yllätti? Itse en uskonut ainakaan marraskuun julkaisuun.. Veikkailin pikemminkin että jos ensi kesäksi peli ehtii. Pääasia että tulee hyvä peli. Oikein että hiovat kuntoon, ettei tule samanlaista rävellystä sitten ulos kuin codemasterssilta formula.
Noh, käsi ylös ketä yllätti? Itse en uskonut ainakaan marraskuun julkaisuun.. Veikkailin pikemminkin että jos ensi kesäksi peli ehtii. Pääasia että tulee hyvä peli. Oikein että hiovat kuntoon, ettei tule samanlaista rävellystä sitten ulos kuin codemasterssilta formula.
Gran Turismo 5 lipsuu taas - Gamereactor Suomi Tuolla sanovatten että kohdistuu vain pohjois-ameriikkaan. Tiedä häntä.
Asia on nyt sitten se etten enää luota niiden virallisiin aikatauluihin tästä lähtien, liian paljon viivytyksiä, trailerin julkkari täysi vale joten that's it! Siihen meni usko koko puljuun tämän erittäin törkeän valehtelun takia julkisesti! Siis..............ei edes riitä sanatkaan tähän muuta se että olen nyt erittäin pettynyt koko firmaan
Mielenkiintoista on tuon homman rahoitus. Jos on 100 äijää vääntämässä tuota peliä maksaa se sen 10meur vuodessa (ehkä enempikin) jo pelkkinä henkilöstö kuluina. Tuo peli tulee maksamaan varmaan 20-30meur joten saa sitä aika monta kappaletta myydä jotta tuossa hommassa on järkeä...tosin ei se ole kuin noin 500tuhatta kappaletta joten jos peli myy yli miljoona kopiota niin homma on voitollista ja rahaa on hinkata seuraavaa peliä kolme vuotta..
GT5 on kaikkien aikojen toiseksi kallein videopeli. Siihen on käytetty noin 80 miljoonaa dollaria. Kallein on GTA IV 100 miljoonaa dollaria.