Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Itse luoja sanoi että sitä aikataulua ei enää muuteta, törkeää perseilyä!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Joo-o.. Vähä tekis mieli boikotoida tollast toimintaa, ja hommata peli vast käytettynä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Tuolla twitterissä on aika hyvin tietoa. Playstationeu ilmoitti siellä näin että antavat uuden päivämäärän tän kuun loppuun mennessä. Mut aika paljon siellä ajatellaan että peli tulee ennen joulua eurooppaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Need for Speed tulee kyllä marraskuun lopulla mutta enemmän odotin just tätä koska olin sataprosenttisen varma että se tulee juuri 3. päivä Marraskuuta. Muutamia kuukausia turhaa odotusta joten nyt teen rahoille muita vastineita kuin odottaa kun gt tulee vasta PS4 -aikaan. Kohta Sonylla räjähtää pää tuota menoa kun hekin on odottanut jo tuota pelin valmistumista ihan tarpeeksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Asia on nyt sitten se etten enää luota niiden virallisiin aikatauluihin tästä lähtien, liian paljon viivytyksiä, trailerin julkkari täysi vale joten that's it! Siihen meni usko koko puljuun tämän erittäin törkeän valehtelun takia julkisesti! Siis..............ei edes riitä sanatkaan tähän muuta se että olen nyt erittäin pettynyt koko firmaan :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Noh, käsi ylös ketä yllätti? Itse en uskonut ainakaan marraskuun julkaisuun.. Veikkailin pikemminkin että jos ensi kesäksi peli ehtii. Pääasia että tulee hyvä peli. Oikein että hiovat kuntoon, ettei tule samanlaista rävellystä sitten ulos kuin codemasterssilta formula.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Noh, käsi ylös ketä yllätti? Itse en uskonut ainakaan marraskuun julkaisuun.. Veikkailin pikemminkin että jos ensi kesäksi peli ehtii. Pääasia että tulee hyvä peli. Oikein että hiovat kuntoon, ettei tule samanlaista rävellystä sitten ulos kuin codemasterssilta formula.

Top Gear testiradan videopätkän perusteella on tulossa samanlaista perseeseen puskemista kuin aikaisemmatkin, eli tällähetkellä vaikuttaisi enemmän siltä kuuluisalta rävellykseltä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Noh, käsi ylös ketä yllätti? Itse en uskonut ainakaan marraskuun julkaisuun.. Veikkailin pikemminkin että jos ensi kesäksi peli ehtii. Pääasia että tulee hyvä peli. Oikein että hiovat kuntoon, ettei tule samanlaista rävellystä sitten ulos kuin codemasterssilta formula.

Tätähän on tehty jo siitä lähtien kun Pleikka 3 tuli markkinoille joten tämä on jo suoraan sanottuna syvältä :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Melkein yllätyin. Edelleen pidän vanhasta päätöksestä kiinni. Minä pelaan joulunpyhinä näyttävää autopeliä, jos se ei ole GT5 niin sitten pukki tuo minulle boxin ja Fortzan, ja GT5 jää ostamatta kokonaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Asia on nyt sitten se etten enää luota niiden virallisiin aikatauluihin tästä lähtien, liian paljon viivytyksiä, trailerin julkkari täysi vale joten that's it! Siihen meni usko koko puljuun tämän erittäin törkeän valehtelun takia julkisesti! Siis..............ei edes riitä sanatkaan tähän muuta se että olen nyt erittäin pettynyt koko firmaan :mad:

Iisisti nyt. Tämä ei todellakaan ole ensimmäinen Gran Turismo jonka julkaisupäivä on lipsunut, joten tuttua huttua tämä.

Jotain kunnioitusta myös Polyphonya kohtaan. Nykypäivänä on harvassa ne pelistudiot joilla riittää mielenlujuutta puurtaa pelin ääressä yhtä suurella intohimolla. Saisivat länkkärit ottaa mallia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Vois tulla joskus alkukeväästä, marras- helmikuu on muutenkin ihan täynnä loistavia pelijulkistuksia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Se on ihan hyvä, että Polyhphonylla ei ole deadlinea ollenkaan, niinkuin EA:lla ja Codemastersilla. Saapi rauhassa duunailla pelin kimpussa, eikä heti tarvi väsätä hätäpäissään korjaavia patcheja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Se johtuu siitä, että me tollot ostetaan se peli kuitenkin ja kun toiset firmat ei saa mitään järkevää aikaiseksi.

Mielenkiintoista on tuon homman rahoitus. Jos on 100 äijää vääntämässä tuota peliä maksaa se sen 10meur vuodessa (ehkä enempikin) jo pelkkinä henkilöstö kuluina. Tuo peli tulee maksamaan varmaan 20-30meur joten saa sitä aika monta kappaletta myydä jotta tuossa hommassa on järkeä...tosin ei se ole kuin noin 500tuhatta kappaletta joten jos peli myy yli miljoona kopiota niin homma on voitollista ja rahaa on hinkata seuraavaa peliä kolme vuotta..

Itse olen vähän jo kyllästynyt odottamaan tätä peliä mutta kun kaikki sen hommaa niin on se itsekkin hommattava jotta pääsee kavereiden kanssa kisaamaan...ja uteliaisuudesta jotta näkee "onko se nyt niin hyvä"...ja tietty GT5 oli yksi syy hommata PS3 parivuotta sitten, kun GT5 oli "kohta tulossa"..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Mielenkiintoista on tuon homman rahoitus. Jos on 100 äijää vääntämässä tuota peliä maksaa se sen 10meur vuodessa (ehkä enempikin) jo pelkkinä henkilöstö kuluina. Tuo peli tulee maksamaan varmaan 20-30meur joten saa sitä aika monta kappaletta myydä jotta tuossa hommassa on järkeä...tosin ei se ole kuin noin 500tuhatta kappaletta joten jos peli myy yli miljoona kopiota niin homma on voitollista ja rahaa on hinkata seuraavaa peliä kolme vuotta..

GT5 on kaikkien aikojen toiseksi kallein videopeli. Siihen on käytetty noin 80 miljoonaa dollaria. Kallein on GTA IV 100 miljoonaa dollaria.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

GT5 on kaikkien aikojen toiseksi kallein videopeli. Siihen on käytetty noin 80 miljoonaa dollaria. Kallein on GTA IV 100 miljoonaa dollaria.

Mikä nyt lasketaan sitten videopeliksi. Eikö Old Republicia tai muita MMO pelejä lasketa videopeleiksi?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

Miten GTA IV:he voi mennä noin paljo enemmä rahaa vaikka siihen ei esim. lisensoitu muuta kuin musat?
 
Ylös Bottom