Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Näytäppä mulle video / kuva kohdasta, jossa pelin tausta näyttää vuoden 2001 peliltä!

Eikös tähän nyt edelleen ollut tulossa ne 2d puut, jotka oli jo viisi vuotta sitten. Aika karmeaa kuraa vuonna 2010 jos tulee tuollaiset rosoiset taustat.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Eikös tähän nyt edelleen ollut tulossa ne 2d puut, jotka oli jo viisi vuotta sitten. Aika karmeaa kuraa vuonna 2010 jos tulee tuollaiset rosoiset taustat.

anteeksi OT, mutta sama laulu alkaa kuin tovi takaperin WRC-topikissa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt kun tämä julkaisupäivä on 90% varma, niin nyt ajattelin tilata GT5 Collectors editionin VPD:stä. Nyt mietin, että saanko pelin julkaisupäivänä keskiviikkona? Vai tuleeko peli minulle vasta esim. seuraavalla viikolla, koska tilaan pelin vasta nyt..? :confused:

Ja sitten minua mietityttää se, että tuleeko tämä Collectors edition suoraan postilaatikkoon, vai pitääkö se hakea postista koska Collectors edition on normaalia isompi?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Eikös tähän nyt edelleen ollut tulossa ne 2d puut, jotka oli jo viisi vuotta sitten. Aika karmeaa kuraa vuonna 2010 jos tulee tuollaiset rosoiset taustat.

Oletko tosissasi? Kyllä. GT5 sisältää 2d mallinnettuja puita, mutta väitätkö että tuo syö pelinautintoa jos moista ei edes huomaa pelatessa peliä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

nyt alko mietityttää että onko se collector's edition ihan sittenkään sen ylimääräsen 36e arvonen, verrattuna jos tilaisi normin ahvenanmaalta. apex kirja kyllä houkuttelee
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt mietin, että saanko pelin julkaisupäivänä keskiviikkona?
Ehkä saat, ehkä et. Kukaan ei voi tietää. Semmoista ennustajaukkoa ei vaan ole, joka voisi varmuudella sanoa, koska kenenkin paketti tulee perille.

Ja sitten minua mietityttää se, että tuleeko tämä Collectors edition suoraan postilaatikkoon, vai pitääkö se hakea postista koska Collectors edition on normaalia isompi?
Pitää noutaa postista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

anteeksi OT, mutta sama laulu alkaa kuin tovi takaperin WRC-topikissa.

Wrc:hän nyt oli ihan täyttä skeidaa, joka oli ilmeisesti tehty halvalla teinipojille voittojen maksimoimiseksi. Turismossa nyt sentää taitaa olla potentiaalia ihan omaan pelihyllyyni saakka.... Etikettimoka oli jättää E30 M3 pois tästä pelistä ja se on kyllä aika paha tyylimoka.

Oletko tosissasi? Kyllä. GT5 sisältää 2d mallinnettuja puita, mutta väitätkö että tuo syö pelinautintoa jos moista ei edes huomaa pelatessa peliä?

Kyllä minä ainakin huomaan. Miten tuota ei muka voi olla huomaamatta? Jos joskus ajat autoa liikenteessä tai vaikkapa ahvenistolla, niin katse on kyllä horisonttiin eikä siihen pioneerin dvd-soittimeen jossa pyörii lady gagan musiikkivideo. Academyssä noi paistoi aika karkeasti silmään ja näytti tosiaan viime vuosikymmenen peliltä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Wrc:hän nyt oli ihan täyttä skeidaa, joka oli ilmeisesti tehty halvalla teinipojille voittojen maksimoimiseksi. Turismossa nyt sentää taitaa olla potentiaalia ihan omaan pelihyllyyni saakka.... Etikettimoka oli jättää E30 M3 pois tästä pelistä ja se on kyllä aika paha tyylimoka.



Kyllä minä ainakin huomaan. Miten tuota ei muka voi olla huomaamatta? Jos joskus ajat autoa liikenteessä tai vaikkapa ahvenistolla, niin katse on kyllä horisonttiin eikä siihen pioneerin dvd-soittimeen jossa pyörii lady gagan musiikkivideo. Academyssä noi paistoi aika karkeasti silmään ja näytti tosiaan viime vuosikymmenen peliltä.


Puita katselet koko ajan? :) Jätä nyt hyvä mies GT5 hyllyyn jos on noin vaikeeta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Itse kyllä jätän Beemerin viestit tästä edes omaan arvoonsa :D

Nyt mietin, että saanko pelin julkaisupäivänä keskiviikkona? Vai tuleeko peli minulle vasta esim. seuraavalla viikolla, koska tilaan pelin vasta nyt..?

Itse kyselin maililla VPD:ltä tiistaina, ja sillon ainakin vielä lupailivat, että hyvin kerkee ekaan satsiin. Tosin tilasin siis ennakkoon ihan tavallisen version. Mutta siis tämä ei nyt mikään lupaus ollut, mutta mahdollista se silti on, että keskiviikoksi kerkiäsi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tuollaista kommenttia standart autoista oli tuolla GTP:n ketjussa..
Now regarding standard cars, if the game shipped with only standard cars, i would have been very happy, cause they are, in game, racing, on par with other racing game, which name i want say. Only thing that is missing is cockpit view.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Saako tuota Apex kirjaa mistään muualta kuin tuossa signature editionissa/collectors editionissa? Kiinnostaisi mutta ei viitsisi rahaa käyttää enempää...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Saako tuota Apex kirjaa mistään muualta kuin tuossa signature editionissa/collectors editionissa? Kiinnostaisi mutta ei viitsisi rahaa käyttää enempää...

sama kysymys. en tiedä onko ihan sen ylimääräisen 36e arvonen kirja
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Pitää noutaa postista.

VPD:n sivuilla lukee, että paketin koko on maksikirje ja Itellan sivuilla lukee maksikirjeen vastaanottamisesta seuraavaa:

"Vastaanottaminen:
Maksikirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetys on noudettavissa postista."

Viimenen kysymys: Mikä tää "Lataus lipuke, jolla saat käyttöösi 5 extra autoa!" juttu on? Oon yrittäny ketjua selailla, mutta välillä aihe on vaihellut niin paljon, että oon vähän eksyksissä... :o
Eli siis mitä autoja ne 5 extra autoa pitää sisällään? Ja saako ne heti garageen ja niilä pääsee heti ajaa, vai unlockkaako se ne autot peliin josta ne voi ostaa myöhemmin crediteillä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

VPD:n sivuilla lukee, että paketin koko on maksikirje ja Itellan sivuilla lukee maksikirjeen vastaanottamisesta seuraavaa:

"Vastaanottaminen:
Maksikirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetys on noudettavissa postista."

Viimenen kysymys: Mikä tää "Lataus lipuke, jolla saat käyttöösi 5 extra autoa!" juttu on? Oon yrittäny ketjua selailla, mutta välillä aihe on vaihellut niin paljon, että oon vähän eksyksissä... :o
Eli siis mitä autoja ne 5 extra autoa pitää sisällään? Ja saako ne heti garageen ja niilä pääsee heti ajaa, vai unlockkaako se ne autot peliin josta ne voi ostaa myöhemmin crediteillä?

tuoltahan noi löytyy Collector's Edition - Gran Turismo 5 - Products - gran-turismo.com

eli polyphonyn tuunaamat m3, r8, lp640 ja kaks klassikkoo
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Wrc:hän nyt oli ihan täyttä skeidaa, joka oli ilmeisesti tehty halvalla teinipojille voittojen maksimoimiseksi. Turismossa nyt sentää taitaa olla potentiaalia ihan omaan pelihyllyyni saakka.... Etikettimoka oli jättää E30 M3 pois tästä pelistä ja se on kyllä aika paha tyylimoka.

Eli pelissä pitäis olla vanhoja amis bemuja eri ajoilta, mutta kun pelissä onkin Skylineja eri ajoilta niin valitetaan että on liikaa eri vuosimalleja samasta autosta.
 
Kyllä minä ainakin huomaan. Miten tuota ei muka voi olla huomaamatta? Jos joskus ajat autoa liikenteessä tai vaikkapa ahvenistolla, niin katse on kyllä horisonttiin eikä siihen pioneerin dvd-soittimeen jossa pyörii lady gagan musiikkivideo. Academyssä noi paistoi aika karkeasti silmään ja näytti tosiaan viime vuosikymmenen peliltä.
Kokeileppa vaikka sillä e30 m3:lla ajaa siellä Ahvenistolla lenkki vaikka 15 muun samanlaisen koslan kanssa kilpaa joku etappi. Väittäisin että katse kohdistuu tiehen ja toisiin autoihin. Toki jos sillä huiput on 60km/h tienoilla niin ehtiihä siinä niitä oravia laskemaan ja miksei kuvaamaankin samalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Turhien autoihin käytetyn koodaamisajan olisi voinut käyttäää vaikka pelin aikaisempaan julkistukseen tai tehdä taustat sellaisiksi ettei ne näytä vuoden 2001 peliltä.

Joo, vähän kyseenalainen kommentti imo.

ScreenHunter_01Nov181632.jpg


ScreenHunter_03Nov171114.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

VPD:n sivuilla lukee, että paketin koko on maksikirje ja Itellan sivuilla lukee maksikirjeen vastaanottamisesta seuraavaa:

"Vastaanottaminen:
Maksikirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetys on noudettavissa postista."

Siis kyllähän tuo Collectors edition mahtuu postiluukusta varmastikkin, jossa tuo pelkkä kirjanen ja peli tulee mukana.

TT-2k varmaan sekoitti sen tuohon ~200€ pakeettiin joka on Signature edition. Se pitää kyllä noutaa postista, koska on sen verran massiivinen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Muistakaa kaikki että tämä on vain peli. Se voi olla vaikka kuinka surkea tahansa. Ainoat peli jota olen oikeasti odottanut on aikanaan Fear (pc oli hyvä peli oikeasti) Heavy rain (kaikkien on pelattava tämä) Fallout new vegas (täydellinen pettymys) Viikon päästä nähdään kannattiko tätä odotella. Kuitenkin parin vuoden päästä tulee tätä parempi peli. Hassua tämä hype.
 
Ylös Bottom