Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miks minulle ei ole tullut VK:sta lähetysilmoitusta!!??
Jep, kerkis olee noin 1v1kk olemaan "odottaa tuotteita" tilassa. Aivan mahtavaa.
Sain tiedon, jonka mukaan pelkästään VK Ahvenanmaanpuljuun on tullut reilusti yli pari tuhatta kopiota GT5. Ja sen toki että peli pitäisi olla julkaisupäivänä postilaatikossa.
Vaikka sulla tuo virne onkin tuolla lopussa, niin näin se menee. Mäksäkin on sen jo "tuhat" kertaa täällä sanonut. Kaupat saisi niin paljon paskaa maahantuojilta, jos julkaisupäivistä ei pidettäisi kiinni. Ei Suomessa tuollainen vaan tule kysymykseen. Ehkä jossain Puolassa tms. voit saada pelisi aikaisemmin, mutta Suomalaisista kaupoista et ikinä.Eiköhän jokaisen peli lähde vasta maanantai aamuna matkaan.
Ihan mielenkiinnosta, mistä puljusta soitto tuli?
Mitenköhän mä sitten toimin, ku tilasin Anntilasta? Marssinko vaan kyseiseen kauppaan 23-24 päivä ja pyydän pelin kuitin kera. Kun on jo pelikin maksettu? oli sen verran asiantuntematonta myyjää että taidampa koittaa jo 23 päivä ja sanoa että tänäänhän on julkaisu
Aika monet on valitellu, että se ja se auto pitää saada peliin. Ite oon ainakin ilonen, ettei pelissä ole Skoda Octaviaa. Se vaan on niin ruma ja se powerdieselin ääni on ihan karmea ja kun niitä joutuu katsomaan ja kuulemaan joka päivä liikenteessä, niin on aika helpotus ettei se ole pilaamassa pelinautintoa.
Tuskin nyt ihan sellaista voidaan väittää, että yksi auto / merkki lisää pilaisi pelinautintoa!
Ja kyllä aika moni yksittäinen auto lisää pelinautintoa.
Mitenköhän mä sitten toimin, ku tilasin Anntilasta? Marssinko vaan kyseiseen kauppaan 23-24 päivä ja pyydän pelin kuitin kera. Kun on jo pelikin maksettu? oli sen verran asiantuntematonta myyjää että taidampa koittaa jo 23 päivä ja sanoa että tänäänhän on julkaisu
Kun pelin saa vihdoin kotiin niin GT5 antaa vielä hetken odottaa itseään; klik