Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Miks minulle ei ole tullut VK:sta lähetysilmoitusta!!??

Koska yksi jos toinenkin muu on tilannut GT5:n ja pakettien käsittelyssä menee useampia päiviä... jotkut saavat vahvistuksen lähetyksestä jo nyt, vaikka paketti menee vasta käsiteltyjen kasaan ja kaikille paketit lähtee samaan aikaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Salee kaupat saa paljon paskaa viestiäkin "yhyy jollekki ilmotitte että peli postitettu yhyy miksi ei mulle vielä!!!????" :D

Eiköhän jokaisen peli lähde vasta maanantai aamuna matkaan. :P
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Sain tiedon, jonka mukaan pelkästään VK Ahvenanmaanpuljuun on tullut reilusti yli pari tuhatta kopiota GT5. Ja sen toki että peli pitäisi olla julkaisupäivänä postilaatikossa.

+

Miks minulle ei ole tullut VK:sta lähetysilmoitusta!!??

Et luultavasti ole ensimmäisten joukossa "listalla" kuten varmasti monet foorumilaiset, "alan harrastajat", jotka ovat pelin ensimmäisten joukossa tilanneet. Kyllä sinäkin luultavasti ilmoituksen ennen keskiviikkoa saat. Maltti on valttia. :)

Eiköhän jokaisen peli lähde vasta maanantai aamuna matkaan. :P
Vaikka sulla tuo virne onkin tuolla lopussa, niin näin se menee. Mäksäkin on sen jo "tuhat" kertaa täällä sanonut. Kaupat saisi niin paljon paskaa maahantuojilta, jos julkaisupäivistä ei pidettäisi kiinni. Ei Suomessa tuollainen vaan tule kysymykseen. Ehkä jossain Puolassa tms. voit saada pelisi aikaisemmin, mutta Suomalaisista kaupoista et ikinä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Juuri tuli ilmoitus VK:sta, että paketti on postitettu! Pääseehän sitä nyt kuitenkin pelailemaan viim. keskiviikkona :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onkohan tuon Signature Editionin saatavuus todellisuudessa kuinka rajallinen ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nonii, ja signatureaki halavala. Ei ihan tuu 600km ajettua. Eilen pistin verkkokauppaan kyselyä saatavuudesta, signaturea ja collectorsia oli molempia vielä vapaana, jos saavat maahantuojalta niin paljon tavaraa kun ovat tilanneet.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mitenköhän mä sitten toimin, ku tilasin Anntilasta? Marssinko vaan kyseiseen kauppaan 23-24 päivä ja pyydän pelin kuitin kera. Kun on jo pelikin maksettu?;) oli sen verran asiantuntematonta myyjää että taidampa koittaa jo 23 päivä ja sanoa että tänäänhän on julkaisu:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mitenköhän mä sitten toimin, ku tilasin Anntilasta? Marssinko vaan kyseiseen kauppaan 23-24 päivä ja pyydän pelin kuitin kera. Kun on jo pelikin maksettu?;) oli sen verran asiantuntematonta myyjää että taidampa koittaa jo 23 päivä ja sanoa että tänäänhän on julkaisu:)

Siis jos sä olet NetAnttila - Suomen monipuolisin verkkokauppa tilannut niin sehän tulee sieltä postitse? Vai tarkoitatko, että oot varannut sellaisen preorder tyhjän kotelon sieltä jossai vaiheessa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Aika monet on valitellu, että se ja se auto pitää saada peliin. Ite oon ainakin ilonen, ettei pelissä ole Skoda Octaviaa. Se vaan on niin ruma ja se powerdieselin ääni on ihan karmea ja kun niitä joutuu katsomaan ja kuulemaan joka päivä liikenteessä, niin on aika helpotus ettei se ole pilaamassa pelinautintoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Aika monet on valitellu, että se ja se auto pitää saada peliin. Ite oon ainakin ilonen, ettei pelissä ole Skoda Octaviaa. Se vaan on niin ruma ja se powerdieselin ääni on ihan karmea ja kun niitä joutuu katsomaan ja kuulemaan joka päivä liikenteessä, niin on aika helpotus ettei se ole pilaamassa pelinautintoa.

Tuskin nyt ihan sellaista voidaan väittää, että yksi auto / merkki lisää pilaisi pelinautintoa! :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tuskin nyt ihan sellaista voidaan väittää, että yksi auto / merkki lisää pilaisi pelinautintoa! :)

No kyllä elämäni karmein päivä on vietetty Octavian kyydissä, niin harkitsisin kyllä tarkkaan ostanko, jos olisi mukana.

Ja kyllä aika moni yksittäinen auto lisää pelinautintoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ja kyllä aika moni yksittäinen auto lisää pelinautintoa.

Siis tietenkin lisää pelinautintoa yksikin auto lisää. Mutta sanoinkin, että yksikin auto lisää ei varmaan voi pilata pelinautintoa vaan päinvastoin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mitenköhän mä sitten toimin, ku tilasin Anntilasta? Marssinko vaan kyseiseen kauppaan 23-24 päivä ja pyydän pelin kuitin kera. Kun on jo pelikin maksettu?;) oli sen verran asiantuntematonta myyjää että taidampa koittaa jo 23 päivä ja sanoa että tänäänhän on julkaisu:)

Itselleni ainakin sanoivat, että tule 24. päivä kotelon ja kuitin kanssa sinne niin saat pelin. Ottivat kyllä lisäksi vielä heille jäävään kuittiin nimen ja puhelinnumeron ylös. Tiedä sitten meinaavatko soittaa vielä, että nyt sitä olisi tarjolla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kun pelin saa vihdoin kotiin niin GT5 antaa vielä hetken odottaa itseään; klik
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kun pelin saa vihdoin kotiin niin GT5 antaa vielä hetken odottaa itseään; klik

Hatullinen paskaa tuo artikkeli. Pakollinen asennus on 256Mb ja vain tuo kaikkein suurin ja mahtavin valinnanvarainen asennus vie sen 40-50 min...
 
Ylös Bottom