Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

... Kun ratin säätää simu-tilaan, niin onko se sitten automaattisesti 900° sikälimikäli ratti tukee ko. tilaa?

Mulla ainakin jo pelin käynnistyessä DFP loksauttelee vasteet siihen 900 asteen tilaan, eikä ne siitä mihinkään muuttuneet, kun vaihdoin ratin asetukset simu-tilaan. Olivat siis oletuksena siinä perustilassa. Täytyy tänään kokeilla sitä 180 asteen tilaa, josko sen sais käyttöön. Eihän sitä muualla tee mieli kokeilla, mutta kartingia ajellessa ois ihan mukava.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ilmeisesti huomisen päivitys herkentää tota. Täytyy ajaa vaan tarpeeks monta kertaa et näkyy...eli täysin turha toistaiseksi.

Huomisen päivitys?? Have I missed something?
icon11.png

Ja jotkuthan on puhuneet, että ne damaget on leveleistä kiinni. Eli, että 20 levelillä sais "täydet damaget". Ite en oo vielä niin pitkällä leveleissä, että tietäsin vahvistaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kummeli, olet missannut jotakin, huamenna tulloopi päivitys ;)
Tosin koskee vain Arcade-tilaa :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Huomenna tulee paivitys, onlineen.
Damage paivitys tulee keskiviikkona 1.12.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

No johan on tullut juttua aiheesta... Mikä on toi ennakkotilauksen koodi-juttu, mistä tilaamalla ko. koodin sai? Itse tilasin verkkokaupasta ennakkoon, sitä kautta ei mitään koodeja tullut...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

No johan on tullut juttua aiheesta... Mikä on toi ennakkotilauksen koodi-juttu, mistä tilaamalla ko. koodin sai? Itse tilasin verkkokaupasta ennakkoon, sitä kautta ei mitään koodeja tullut...

CDON.COM:sta sai yhden tilauskoodin, millä sai ladattua Mazda 787B Stealth Model:n. Koodi tuli sähköpostiin julkaisupäivän iltana.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

CDON.COM:sta sai yhden tilauskoodin, millä sai ladattua Mazda 787B Stealth Model:n. Koodi tuli sähköpostiin julkaisupäivän iltana.

Itse tilasin discshopista 2 pv ennakkoon, tuli 4 koodia jolla sai autot.
Mercedes SLS AMG, Nissan GT-R GT500, Mazda 787B, Honda NSX GT500 Stealth Modelleja kaikki.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

No johan on tullut juttua aiheesta... Mikä on toi ennakkotilauksen koodi-juttu, mistä tilaamalla ko. koodin sai? Itse tilasin verkkokaupasta ennakkoon, sitä kautta ei mitään koodeja tullut...

Tais olla verkkokauppakohtainen toi tarjous. Itse ennakkotilasin Discshopista joskus kauan sitten ja tuli neljä autoa kylkiäisenä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

On kyllä huvittavaa. Itse tilasin pelin myös Discshopista tosin jo viime vuoden puolella, mutta vaihdoin tilauksen CE:n kesällä. No nehän postittivat väärän version ja ilman mitään koodeja. Eivätpä pahemmin pahoitelleet asiaa. Soitin ja sanoin että vaihtaa sen laskun siihen normi versioon sitten, mutta jostain syystä siellä vieläkin lukee 92,90€.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Sainko minä muita huomattavasti paremman auton kun Gamestopista sain McLaren F1 Stealthiin koodin. :eek:
 
Sainko minä muita huomattavasti paremman auton kun Gamestopista sain McLaren F1 Stealthiin koodin. :eek:

Veikkanpa et Mazdan kilpa kärry (+800hp) ja mielettömät downforcet, kepittää tuon mclarenin radalla.. Mutta autona tuo mclaren on hienompi ja arvostetumpi.

Ite sain kans dlc lapun normi version mukana mis oli 4 stealth autoa. Sls mese, se Mazda kilpa-auto, joku skyline ja neljät en ees muista.. Tilasin noin kk sit discshopista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

+ Omalla oikealla sukunimellä B-Spec kuskeissa.Hauskaa? D

Alotetaan sillä että armeijassa ajoin traktoria!KYLLÄ,anto nopeen pelin luotetulle 'kisakuskille'.Sit GT5een.Menin Top Gear kisaan jossa ne mahd. lähellä traktoria vaunut,Dobbelwagen?.Vastustajaksi MINÄ ,oikeella etukirjaimella???Kysyn,ellei nyt haeta liian kaukaa,kuka/mikä täällä monitoroi tekemisiä?Sama vastustaja löytyy myös Amerikan-levyltä,kamu huomas.Eli ei pelkästään Suomi lokalisoinnissa.Oonks mä hereillä,OLLENKAAN???
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jes. Pistin vähän ennen puoltayötä Collector's Editionin tilaukseen VPD:stä. Ehtisiköhän se perjantaiksi jos keskiviikkona postitetaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Itse laitoin tilauksen VPD eilen klo 22.00 aikoihin. Tänään ei tullut viestiä että olisivat postittaneet. Ei taida ihan perjantaiksi keretä. Toivottavasti sitten maanantainan tai tiistaina on tullut laatikkoon.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt on Playstä odoteltu CE:tä täydet kaksi viikkoa (10 arkipäivää) eikä näy. Ensimmäinen ja varmasti viimenen ennakkotilaus ko. putiikista, vaikka se saattaa olla tuo itellakin mikä kusee (lakot).. Ennen on kyllä muistaakseni tilaukset tulleet n. viikossa lähetyksestä, ellen aivan väärin muista.
No, ei tässä auta kuin hakee kaupasta perusversio ja funtsia kummanko sitten myy, vähän pelatun normin vai avaamattoman CE:n? siinäpä pulma.
 
Nyt on Playstä odoteltu CE:tä täydet kaksi viikkoa (10 arkipäivää) eikä näy. Ensimmäinen ja varmasti viimenen ennakkotilaus ko. putiikista, vaikka se saattaa olla tuo itellakin mikä kusee (lakot).. Ennen on kyllä muistaakseni tilaukset tulleet n. viikossa lähetyksestä, ellen aivan väärin muista.
No, ei tässä auta kuin hakee kaupasta perusversio ja funtsia kummanko sitten myy, vähän pelatun normin vai avaamattoman CE:n? siinäpä pulma.

Paljos tuo ce versio maksoi? Ja paljolla myyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Juu taitaa mennä normiversio myyntiin, ei tossa montaa kymppiä menetä.. Kallis peli tästä kyllä tuli. Playstä makso karvan yli 80€, ja gigantista olis lähteny 79.95€... Life is a bitch.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Hehe tiltistä päivän myöhässä ollut CE maksoi 20e kun annoin F1 vaihdossa. Ilman sitä 60e
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vihdoin se oma CE tuli saatua! Tuli postiin jo perjantaina mutta tänään perkeles vasta tuli saapumisilmoitus. Eipä siinä muuta kuin asentamaan...
 
Ylös Bottom