Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Toivottavasti peliin tulee käytettyjen autojen kauppa. Se oli mielenkiintoista aina selata niitä ja löytää helmiä.
Tollainen vielä Onlinessä siten että voisi omia autojaan huutokaupata ihan kelle pelaajalle vaan ja/tai antaa vaihdossa joku auto jos myyjälle kelpaisi, virtualista autokauppaa siis. :p

Ja HOMEen kunnolliset GT5 'miitti' paikat, esim. kansalliset eli sopis Homessa kotimaisten kanssa et lähdetäänpäs kisaa ja naps > silmänräpäyksessä ollaan samassa lobbyssa ja kisa alkakoon! Start your Engines!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ja HOMEen kunnolliset GT5 'miitti' paikat, esim. kansalliset eli sopis Homessa kotimaisten kanssa et lähdetäänpäs kisaa ja naps > silmänräpäyksessä ollaan samassa lobbyssa ja kisa alkakoon! Start your Engines!

Tämä ollut haaveena alusta alkaen Homesta kuullessa. Alkuun uhoa pelin omalla alueella, käydään ottaa erää radalla ja sen jälkeen nöyrä paluu Homen maisemiin :D Jossain E3-esityksessähän Phill Harrisonin avatarilla oli GT-ajohaalarit päällä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Vai, että Driffit pitäis saada ei kai.
Jos noita kaipaa on parasta ostaa Need -sarjaa siellä sitä riittänee.Eihän ketään GT ostajaa voi kiinnostaa driffaukset ei voi ei mitenkään voi.

Tuskinpa driftaus jää pois kun se jo Prologuessakin oli. Driftaus on muutenkin niin iso osa japanilaista autokulttuuria että olisi se kumma jos PD ei sitä peliin lisäisi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ja HOMEen kunnolliset GT5 'miitti' paikat, esim. kansalliset eli sopis Homessa kotimaisten kanssa et lähdetäänpäs kisaa ja naps > silmänräpäyksessä ollaan samassa lobbyssa ja kisa alkakoon! Start your Engines!

Mut löytää tän huoneen takakulmasta.Notkumassa.Aina. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ketuttaa jo valmiiksi ne tähänkin väistämättä tulevat pitkät kisat, aivan uskomattoman puuduttavaa ajella ratoja enemmän kuin 5 kierrosta, 10 vielä menisi mutta perkele kun kaikissa on joutunut monia tunteja tahkoamaan, ei pitäisi suunnitella näitä aina ajatellen jotain japanilaisia himopelaajia joilla riittää aikaa pelata 48h ajoja:mad: Ärsyttää todella jos joutuu hakemaan jonkun muun tekemän saven netistä ettei itse tarvii noita monen tunnin järjettömyyksi ajella
Ne automaatitkin nopeutti ihan liian vähän ja paljon järkee pitää pleikkarii kymmeniä tunteja päällä ja sit vielä huomata hävinneensä.

Tais GT1 ja 2 olla jo noita tunnin pari kestäviä kisoja, nekin on musta ihan liikaa, endurance on ihan perseestä, mielummin lyhyitä ja vaikeampia kisoja.
GT4ssa paskin taisi olla ne formulakisat, oliko 10 kisaa ja kaikissa 50-80 kierrosta ja omat renkaat kului täysin ajotyylistä riippumatta älytöntä tahtia, joutui käydä varikolla hemmetin paljon tiuhempaan ku vihulaiset. Sama oli monissa muissakin kisoissa, renkaat kesti just sen yhden kiekan ja sit oli pakko tulla sisään, ei pentele mitään järkee:mad:

Ai 10-kierrosta rataa ympäri on jo Endurancea? :p

Voi luoja. Jos ei jaksa auto-peliä ajaa enempää kuin viisi kierrosta radalla niin kannattaa, ehkä jättää se peli hyllyyn.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Endurance kisathan ovat koko pelin suola. Nyt niissä taitaa olla vielä enempi mielenkiintoa kun on isompi määrä autoja. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ai 10-kierrosta rataa ympäri on jo Endurancea? :p

Voi luoja. Jos ei jaksa auto-peliä ajaa enempää kuin viisi kierrosta radalla niin kannattaa, ehkä jättää se peli hyllyyn.

No hei. Ei nykynuoriso jaksa kato. Itse kyllä odotan että noi endurancet on jälleen kerran pelin suola. Tosin, pitää toivoa ettei jälleen kerran käy niin, että itse voi osallistua taas noin sata heppaa tehokkaammalla autolla kuin AI:n ohjaamat autot.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ai 10-kierrosta rataa ympäri on jo Endurancea? :p

Voi luoja. Jos ei jaksa auto-peliä ajaa enempää kuin viisi kierrosta radalla niin kannattaa, ehkä jättää se peli hyllyyn.
Hei pahvi! Mainitsin kyllä että tarkoitin lähinnä niitä 24-48h ja 1000laps ja niitä kisoja. Ei kymmeneen kierrokseen kuole mutta kun pitäisi putkeen ajella kymmeniä tunteja:confused:
Siihen formula kisaan esmes ois 10kiekkaa per rata ollut ihan ok mutta että joka penteleen kilpaan se normaali formulakisan pituus tai enemmän.

Jos lähemmäs kolmekymppinen on nykynuorisoa niin kai sitten niin.

Mitä tulee tuohon Trophy vertailuun niin ymmärrän kyllä jonkun 10000ohitusta trophyn tai vastaavan mutta että peli läpäistäkseen olisi istusteltava mustanlaatikon äärellä muutaman kisan takia ylimääräiset pari viikkoa(kerrallaan kymmenin tuntien annoksissa). Kohtuus kaikessa. Mielummin vaikka enemmän niitä kisoja kuin että pitää olla muutama joita pelatessa pitää välillä pestä hampaat(kaksi kertaa).
Ei voi edes tallentaa välissä.
Ja kun kerran oli se simulaatiomahdollisuus ettei tarvinnut niitä itse ajaa niin mitä järkeä on joutua odottamaan 2päivää tulosta jos tulos joka tapauksessa simuloidaan? Pleikkakin tykkää hyvää kun pidetään noin pitkään putkeen päällä.

Ilomielin vaihtaisin vaikka niihin ykkösen ja kakkosen maksimissaan parin tunnin kisoihin.

Nyyh nyyh sniff sniff;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Hei pahvi! Mainitsin kyllä että tarkoitin lähinnä niitä 24-48h ja 1000laps ja niitä kisoja. Ei kymmeneen kierrokseen kuole mutta kun pitäisi putkeen ajella kymmeniä tunteja:confused:
Siihen formula kisaan esmes ois 10kiekkaa per rata ollut ihan ok mutta että joka penteleen kilpaan se normaali formulakisan pituus tai enemmän.

Jos lähemmäs kolmekymppinen on nykynuorisoa niin kai sitten niin.

Mitä tulee tuohon Trophy vertailuun niin ymmärrän kyllä jonkun 10000ohitusta trophyn tai vastaavan mutta että peli läpäistäkseen olisi istusteltava mustanlaatikon äärellä muutaman kisan takia ylimääräiset pari viikkoa(kerrallaan kymmenin tuntien annoksissa). Kohtuus kaikessa. Mielummin vaikka enemmän niitä kisoja kuin että pitää olla muutama joita pelatessa pitää välillä pestä hampaat(kaksi kertaa).
Ei voi edes tallentaa välissä.
Ja kun kerran oli se simulaatiomahdollisuus ettei tarvinnut niitä itse ajaa niin mitä järkeä on joutua odottamaan 2päivää tulosta jos tulos joka tapauksessa simuloidaan? Pleikkakin tykkää hyvää kun pidetään noin pitkään putkeen päällä.

Ilomielin vaihtaisin vaikka niihin ykkösen ja kakkosen maksimissaan parin tunnin kisoihin.

Nyyh nyyh sniff sniff;)


Huhujahan on liikkunut että noissa endurancekisoissa saisi tallennettua pelin että voisi jatkaa myöhemmin.... mutta eiköhän tämä tallennuskin sitten vituta jotain käyttäjäkuntaa, eli ottakaa varauksella kun huhuista on kyse :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Ja vaihteeksi jotain kysymyksen poikasta ilmoille:

Tässähän on kaksinpeli jaetulla ruudulla, tietysti..? Joten kysymys kuuluu, että onko tuossa kaksinpelissä mukana myös tekoälyn ohjaamia autoja? Vai ajetaanko vaan kahdestaan...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Endurance kisathan ovat koko pelin suola. Nyt niissä taitaa olla vielä enempi mielenkiintoa kun on isompi määrä autoja. :cool:
Sama juttu. Aikaisemmissa osissa on harmillisesti ollut näitä vain liian vähän :( Kivoimmissa luokissa joku 1-3 kisaa vain, ja loput liian hitaissa tai liian nopeissa luokissa (max katuferrarin nopeus, kiva ajaa 200-400 heppaisilla enduranceja).

Puuduttavimpia taas ovat yleisesti olleet nämä 10 kisan sarjat, jotka kaikki 5 kierrosta/kisa ja jollain pirun nopealla kilparassilla. Jotenkin nuo sarjat eivät ole napanneet, etenkin jos mukaan ovat eksyneet väärään suuntaan ajettunakin ratoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Tuskinpa driftaus jää pois kun se jo Prologuessakin oli. Driftaus on muutenkin niin iso osa japanilaista autokulttuuria että olisi se kumma jos PD ei sitä peliin lisäisi.

Voihan se nyt olla ja jenkkien touhua kenties muidenkin, mutta minä en tule driffaamaan koskaan.
Todella piip koko driffaus.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Voihan se nyt olla ja jenkkien touhua kenties muidenkin, mutta minä en tule driffaamaan koskaan.
Todella piip koko driffaus.

Prologuessakin driftaus todella hauskaa aina välillä, toivottavasti kokoversiossa panostettu kunnolla siihen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mistäs "sait" listan, kun eihän mielestäni ole vielä(kään) julkaistu autolistaa, vai?

no lista oli jossain en muista se oli sen gran turismo 5 psp:n lista ja tod.näk tulee ne autot peliin.. OISPA se lista viel tallel! :( hitto ku on niin huono muisti!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Sitten teiltä driffaus kavereita on kaksi tällä sivulla ja edellisellä kaksi.Laittakaa mankelin kaveri listaan nimenne.

Jos mä oon yksi noista niin pieleen meni.Mä en käy driftaamassa oikeastaan ollenkaan,se vaan on pelin yks ajamisen muoto.Padillähän se pitäis sujua,jos autonkäsittely on hallussa.Kokeile padimiehenä,helpompaa kuin ratilla ja ei oo ketään takaa tulemasta häiritsemään!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Jos mä oon yksi noista niin pieleen meni.Mä en käy driftaamassa oikeastaan ollenkaan,se vaan on pelin yks ajamisen muoto.Padillähän se pitäis sujua,jos autonkäsittely on hallussa.Kokeile padimiehenä,helpompaa kuin ratilla ja ei oo ketään takaa tulemasta häiritsemään!

Mitä sinä sitten höpiset tuolla edellisellä sivulla noista driffauksista?
Jutuistasi saa sellaisen käsityksen, että olet driffaus miehiä.

Lue 652 kirjoittamani juttu tällä sivulla tarkkaan driffaanko vai en.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Joo pojat kukin tekee mitä tykkää, mutta yks kysymys tuuleeko tähän tuo samanlainen auton viritys systeemi kun ykkösestä neloseen on ollut, että saa viriosia ostaa kaupasta autoon mutta saisko niitä vielä käyttä netis ajettaessa...
 
Ylös Bottom