Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Autot ei liity autopelin keskusteluun ja mahdollisesti mukana olevien autojen spekulointiin ja haaveiluun? Ok.
Haaveilla ja spekuloida saa, mutta kuten tuossa ylläkin jo viitattiin, niin homma oli jo hyvää vauhtia lipeämässä lapasesta. Sitä paitsi offtopic-lätinästä tuli ylläpitoon valituksia Report bad postin kautta.

Poistaako joku mun viestejä vai miksi ne katoavat? Totesin vain Ford Sierra Cosworth autosta tosiasiat.

Muistelin että jossain olisi voitettu ja niin näyttää olevan:
Korsikan ralli voitettu 1988 Ford Sierra Cosworthilla Korsikan ralli – Wikipedia

Muistelin että koneesta saa irti 550hv ja en muistanut väärin:
Edessä pitkittäin 4-sylinterinen Cosworth, RS 500 -valurautalohko, sylinteritilavuus 1993 cm3. Alumiininen sylinterikansi, 4-venttiilitekniikka, kaksi yläpuolista nokka-akselia. Männät JE-Pistons, nokka-akselit Schrick. Turboahdin Holset, ahtopaine 1,7 - 2,0 bar, ahtoilman jäädytys. Kuivasumppuvoitelujärjestelmä. Mäntien alapuolinen öljyjäähdytys. Haltech-moottorinohjausyksikkö. Maksimiteho yli 500 hv, maksimivääntö yli 550 Nm.

vieläkö joku sanoo ettei Ford Sierra Cosworth kelpaa GT 5 peliin?

Poistaako joku mun viestejä vai miksi ne katoavat? Totesin vain Ford Sierra Cosworth autosta tosiasiat.
Joku moderaattori (en minä) sähelsi ne vahingossa ihan väärään ketjuun, joten ne poistettiin sieltä (sen sijaan, että olisi siirretty takaisin tänne). Pahoittelen sekaannusta.

Onkos täälä kuulunut mitään uutta tai ainakin huhuja ominaisuuksista....:rolleyes:

Mun heitto on se, että Japaniin peli ilmestyy tänä vuonna ja Suomeen ensi vuonna.Muista maista ei ole veikkausta mulla.Näin se meni tai tuli viimeeksikin eli itse en ole hirveästi alkanut edes odottamaan koko peliä.

Hyvä vaan, että sun heittos menee ohi totuudesta niin paljon, että ihan nolottaa. :p Tämä on varmistettu moneen kertaan julkaistavaksi samanaikaisesti (+/- 2-3 päivää) maailmanlaajuisesti. Jos tulee Japaniin tänä vuonna, niin se tulee myös Pohjois-Amerikkaan ja Eurooppaankin.

Mun heitto on se, että Japaniin peli ilmestyy tänä vuonna ja Suomeen ensi vuonna.Muista maista ei ole veikkausta mulla.Näin se meni tai tuli viimeeksikin eli itse en ole hirveästi alkanut edes odottamaan koko peliä.

Taitaa kuitenkin olla se peli jolla slimmiä myydään tänä jouluna myös täällä, vahvasti bundlattuna.

Juu. Kaikki irti hypestä ja konsolin myyntiä tukemaan ehkäpä odotetuimmalla pelillä PS3:n historiassa. Ei olisi kovin hyvä veto noin markkinoinnin näkökulmasta julkaista tätä peliä eri aikaan eri alueilla. Tuo GT5 bundlehan on tosiaan mainittu jos jonkinlaisella epävirallisella listalla. Odotellaan TGS:ta ja olemme viisaampia.

Hyvä vaan, että sun heittos menee ohi totuudesta niin paljon, että ihan nolottaa. :p Tämä on varmistettu moneen kertaan julkaistavaksi samanaikaisesti (+/- 2-3 päivää) maailmanlaajuisesti. Jos tulee Japaniin tänä vuonna, niin se tulee myös Pohjois-Amerikkaan ja Eurooppaankin.

Paitsi että ei ole varmistettu satavarmaksi :) Lähes varmaksi, kyllä.

www.GTPlanet.net sanoi:
Worldwide Release for Gran Turismo 5 “Probably”

In his latest interview with Italian gaming site MultiPlayer.it, Kazunori Yamauchi doesn’t shy away from nearly confirming a “simultaneous world release” for Gran Turismo 5.

Paitsi että ei ole varmistettu satavarmaksi :) Lähes varmaksi, kyllä.

Hitto tuota tietojen pimittämistä. Kyllä heillä on jo tieto onko peli tuolloin valmius vai ei. PD on ollut koko konsolihistorian rasittavin firma noiden julkistusten suhteen. Jopa Valve on paremmin informoinut julkaisuistaan. Tietenkin tämäkin venähtää ensi vuoden puolelle mun(meidän kaikkien?) tuurilla, jonkin rasittavan pikkujutun takia ja siitä infotaan tietysti 3.joulukuuta, muttei tietenkään kerrota uutta julkaisupäivää. Pitäkää tunkkinne, kele.

Sitä oon ihmetelly että miten PD saa pidettyä niin hyvin kaikki gran turismoon liittyvät tiedot itsellään, ilman että joku katkera työntekijä vuotaa ne nettiin.:confused:

Sitä oon ihmetelly että miten PD saa pidettyä niin hyvin kaikki gran turismoon liittyvät tiedot itsellään, ilman että joku katkera työntekijä vuotaa ne nettiin.:confused:
Eihän niitä päästetä edes kotiin nukkumaan. Joutuvat työpisteensä pöydän alla vetämään unta palloon. Ja ainoa verkkoyhteys on niiden oma sisäverkko.

Vakavasti puhuen, PD:llä ei välttämättä vielä itsekään ole lyöty julkaisupäivää lukkoon. Joten miksi heittää edes mitään arvailuja, koska yleisö suorittaa kyllä elävältä nylkemisen, jos GT5 myöhästyykin ilmoitetusta. Eli kun lopulta jotain ilmoitetaan, se on sitten lopullista ja pysyvää, eikä siitä voi lipsua.

Luulenpa että porukalle luvattu niin hyvä palkkio jos tietoa ei leviä mihinkään, että porukka pitää naamansa kiinni. voi tosin olla niinkuin TT-2k sanoi :P.

Tämänlaisessa hypetyksessa on omat hienot puolet. saa antaa mielikuvituksen laukata ja haaveilla mitä se voisi olla. Toivonmukaan peli ylittäisi ainakin omat odotukseni siitä.

Olisi iso menetys firmalle rahallisesti, jollei jouluksi saada valmiiksi ja myyntiin.

Hyvä vaan, että sun heittos menee ohi totuudesta niin paljon, että ihan nolottaa. :p Tämä on varmistettu moneen kertaan julkaistavaksi samanaikaisesti (+/- 2-3 päivää) maailmanlaajuisesti..

Ei ole mun murhe jos sinua nolottaa mun puolesta saat nolotella ihan rauhassa.
Missä tämä on varmistettu 100% varmaksi.

Ylös Bottom