Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]
Itse käsitin ton sisustamallinnuksen juuri noin, mitä Gtplanetissa spekuloivat. Eli premiumeis voi katella ympäririlleen jne ja näkee koko sisustan viimeisen päälle. Mut kaikissa autoissa on kuitenkin tuo sisäkuvakulma, missä ratti, mittarit jne. mallinnettu. En oikein jaksa uskoa, että esim. kaikki prolon autot olisivat suoraan premiumia, sen verran "tavallisia" autoja siellä kuitenkin oli mukana.
Aloin tuossa miettimään ja kehitin itse sellaisen spekulaation et taitaa olla niin et kaikissa tosiaan on ohjaamonäkymä, mutta myös koko ohjaamo mallinnettu, koska sivuille pystyy kuitenkin kastomaan et näkee peileistä jne...eli siten kuin oli prolossakin mallinnettu.
Sen sijaan ovan niin viimetipassa lisänneet nuo vauriot että vain kahteensataan saatiin lisätty auton "sisus", eli moottorit jne osat. ja kun ajaa kolarin niin esim konepelti lähtee irti, ja sen jälkeen koneen kaikki osat näkyy.
Koska puhuivat et standardi autoihin tulee vain naarmuja..eli ei tarvi olla esim moottoria tai takaluukkua mallinnettu kun niitä ei koskaan näe, mutta itse sisusta olisi kokonaan malinnettu siltin
sivuille katsoessahan näkyy lisänä vain ovipahvi joten miks se ois sit jätetty mallintamatta, ja puolestaan taaksepäin katsoessa näkyy takapenkit...
Lisäksi on otettava huomioon se, että nuo autothan on mallinnettu siten että valosta riippuen auton sisälle näkee ulkoapäin, joten sisustat on väkisinkin mallinnettu.
jos tosiaan näin, niin ei se vauriomallinnus niin haittaa, pienempi paha se on sit.
(edit: niin ja lisänä viel se et monissa messuilta julkistetuissa videoissa on ollut esim ihan bemari vaan ja on ohjaamonäkymä ollut)
Sit tohon ajonäkymään, niin Proloa ennen olin ajanut kaikkia pelejä takaata, koska pädillä en osannut muualta ajaa enkä osaa vieläkään, ratilla päätin että jos pojat on vaivaa nähneet ja sisänäkymä mallinnettu niin sieltä ajetaan! ja aikaa siihen meni et oppi, mut ei takas enää suostu ulkopuolelle vaihtaa