Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Niin siis ohjaamonäkymä on kaikissa premium luokan autoissa....muualta ei ajopelejä simuissa pelata kuin ohjaamosta...heti tippuu standardit siis pois...+800 autoa.

Sit kaikki noi eri versiot pois, varmaan vähintään 50 autoa voidaan laskea pois, koska yks versio riittää niistä.

Sit prolon autoja on jo ajettu, joten siitä yli 70 autoa pois, joten uusia "ajettavia" autoja jää näinollen ohjaamonäkymällä tyyliin se 50kpl, joten ei siin paljoa uutta sisältöä tule sit autojen muodossa ohjaamonäkymää harrastaville
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

....muualta ei ajopelejä simuissa pelata kuin ohjaamosta...

Joo, ikinä koskaan milloinkaan, niinhän? :D

Ratilla pelatessa hyvä konepeltikuvakulma olis paras, kun vähän häiritsee jos 2 rattia pyörii nokan edessä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Joo, ikinä koskaan milloinkaan, niinhän? :D

Ratilla pelatessa hyvä konepeltikuvakulma olis paras, kun vähän häiritsee jos 2 rattia pyörii nokan edessä.

Tästä on niin paljon jo keskusteltu, mut edelleen, jos tuulilasi menee säröille, lentää kuraa naamalle (Esim dirt 2), niin ohjaamonäkymän fiilistä ei saa konepelliltä, plus et ohjaamosta on näin myös paljon hitaampi ajaa.

Lisäksi auton käyttäytyminen on ihan erilaista ohjaamosta ja konepelliltä, ja tämän vuoksi en aja muualta kun ei omaan lapseen ne autot istu muista kuvakulmista. Puskurista on kuin ois 2000kg rautaa perässä jota vedän, konepelti on liian korkea ja puuttuu näkörajoite esteet jne, auton takaa nyt ei tietenkään pysty ajamaan.

Ja tällä hetkellä jopa ps2:n wrc:stä ja RBR:stä löytyy ohjaamonäkymät, vaikkakin ilman rattia, tuulilasi on.

ps3:lta joka pelistä löytyy ohjaamokuvakulma tällähetkellä jotka on omistukses (dirt 2, ssv8, prolo, f1 CE, SCC)

Eli kyllä, muualta ei ajeta ikinä milloinkaan, poislukien pädillä arcadepelit
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tuo ajotuntuma pointti on totta, mutta kuten sanoin niin jos HYVÄ konepelti kuvakulma olisi tarjolla, esim tyyliin RBR jossa kuvakulma on kuitenkin auton sisällä, tuulilasin takana, niin tuo koppikuvakulma ei kismittäisi niinkään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

esim tyyliin RBR jossa kuvakulma on kuitenkin auton sisällä, tuulilasin takana, niin tuo koppikuvakulma ei kismittäisi niinkään.
Juu siis tälläinen kaikkiin 1000 autoon ni mulla valuis nyt jo lahkeesta nesteet :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Aikas mielenkiintoinen auto myös näin suomalaisittain mukana noissa priimiumeissa.
Ensimmäinen kunnollinen sähkösportti Tesla Roadster on mukana, voi olla aika veikeä laite ajella :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Hmm, ihan kiva lista.
Nissanilla ei vain tainnut olla yhtaan vanhempaa autoa premiumina? (esim. 260Z tai 280Z olisi voinut olla hyva, ja olihan siella R32 GT-R mutta sita ei lasketa ;) )
Myoskin V36 "skyline":t oisin ilomielin vaihtanut R3x GT-T Skylineihin.

Mitsun Evo 4 on myoskin outo valinta, olisin ennemmin odottanut 6.5, joka on todella monen mielesta se paras evo..
Ja joku vanha mitsu olisi kanssa ollut kiva, joko -70 lukulainen tai Lancer 2000RS (aka pre-evo).

Lancialta olisin toivonut Stratosta premiumiksi, mutta ompahan siella sentaan katuversio yleensakkaan mukana (en muista missaan muussa pelissa olleen katuversiota, ainoastaan ralliversiota), mikali oikein bongasin jossain noista E3-videoissa...

RUF-possut on kanssa puute..

No, katellaan lisaa kun lista paivittyy ja itsekkin kerkee lukemaan ajatuksella lapi sita..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tulisi RaceAbout mukaan niin saataisiin suomalaistakin väriä :D. Sopivan ''eksoottinen'' auto gran turismoon. Live for speedissä tuo 02 versiohan on ja aika peto hallittavaksi
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

24h kisassa pääset vähä yli 100km ja sit 10h lataus. Voitto kotiin! :D
Tuosta tulikin mieleen, että 24 tunnin kisa padilla voikin olla myös aika kokemus, koska suuren osan ajasta ohjaimen pitää olla USB-letkun nokassa kiinni latautumassa. (Tai no, voihan sitä olla käytössä useampia eri ohjaimia, jotka sitten osoittaa ohjainpaikkaan 1.)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tuosta tulikin mieleen, että 24 tunnin kisa padilla voikin olla myös aika kokemus, koska suuren osan ajasta ohjaimen pitää olla USB-letkun nokassa kiinni latautumassa. (Tai no, voihan sitä olla käytössä useampia eri ohjaimia, jotka sitten osoittaa ohjainpaikkaan 1.)

Saahan niitä USB-jatkojohtoja muutamalla eurolla jos meinaat sitä, että joutuisi metrin päässä kykkymiään piuhan päässä :o
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Saahan niitä USB-jatkojohtoja muutamalla eurolla jos meinaat sitä, että joutuisi metrin päässä kykkymiään piuhan päässä :o
Tarkoitin lähinnä sitä, että ylipäätään joutuu olemaan jonkinlaisen piuhan päässä. Rattiohjaimellahan se on toki itsestäänselvyys - ainakin jos käyttää kunnon Force Feedback -rattia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tuosta tulikin mieleen, että 24 tunnin kisa padilla voikin olla myös aika kokemus, koska suuren osan ajasta ohjaimen pitää olla USB-letkun nokassa kiinni latautumassa.

Mistä tuli mieleen että toivottavasti 24h kisoissa voi varikolla tallentaa, muuten pitää ottaa viikonloppu missio parin kaverin ja kaljakopan kanssa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Joo toivottavasti on joku tallentamis mahollisuus. Jos ei nii sitte kiva ku viimisellä tunnilla auto vetää hirveet rollit ja hajoaa tuhanne päreiks. Eikö se Kaz puhunu tuosta flashback jutusta jtn myös?

EDIT: http://www.gtplanet.net/in-depth-gt5-gameplay-analysis-by-insidesimracing-tv/ tuossa haastattelussa tuo yks mainitti että ''valmistajien vaatimus oli että autot eivät lakkaa toimimasta milloinkaan'' joten kyllä siinä maaliin ainakin pääsee. En sitten tiedä kuinka ajokelvottomaksi sen saa runtattua
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

...

EDIT: In-Depth GT5 Gameplay Analysis by InsideSimRacing.tv tuossa haastattelussa tuo yks mainitti että ''valmistajien vaatimus oli että autot eivät lakkaa toimimasta milloinkaan'' joten kyllä siinä maaliin ainakin pääsee. En sitten tiedä kuinka ajokelvottomaksi sen saa runtattua

No johan on perseestä. Jos tämä yrittää simulaatio olla, niin eikö kisan pitäis päättyä siihen, jos ajat 250 km/h suoraan seinään? :|
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tulisi RaceAbout mukaan niin saataisiin suomalaistakin väriä :D. Sopivan ''eksoottinen'' auto gran turismoon. Live for speedissä tuo 02 versiohan on ja aika peto hallittavaksi

RaceAbout, tai meidän kavereiden kesken "Reiska", on kyllä oikeastikin melkoinen "peto" hallittavaksi, tuntuu "vähän" erilaiselta ajettavalta kuin tavalliset sarjatuotantoautot. Veikkaampa vaan, että tuon Stadian projekti on Japanissa sen verran tuntematon juttu, ettei Yamauchi varmaan ole siitä edes koskaan kuullut.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

RaceAbout, tai meidän kavereiden kesken "Reiska", on kyllä oikeastikin melkoinen "peto" hallittavaksi, tuntuu "vähän" erilaiselta ajettavalta kuin tavalliset sarjatuotantoautot. Veikkaampa vaan, että tuon Stadian projekti on Japanissa sen verran tuntematon juttu, ettei Yamauchi varmaan ole siitä edes koskaan kuullut.

Olisi kyllä hienoa jos löytyisi GT5 tallista. Suosittelen katsomaan pätkän. Clarksonilla on Atomin kanssa hieman hauskaa :). Pääsisi itsekin virtuaalisesti testaamaan, miten k.o. auto kulkee Top Gearin testiradalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Clarksonilla on Atomin kanssa hieman hauskaa :). Pääsisi itsekin virtuaalisesti testaamaan, miten k.o. auto kulkee Top Gearin testiradalla.

Ihan kiva ja nopea lelu, mutta...hemmetti että on ruma ja epäkäytännöllinen! Kyllähän tuollaista radalla voisi kokeilla, mutta ei tuosta jokapäiväiseen käyttöön kyllä ole. Siinä olet kyllä oikeassa, että voisihan sitä GT5:ssä kokeilla :D
 
Ylös Bottom