Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

GT5-keskustelu on jo pitempään ollut sillä tasolla, että jokainen pieni huhu, tiedonjyvä, oletus tai kommentti ylitulkitaan forumeilla. Ja myös uutisotsikoissa.

Tuo on kyllä ihan totta, joku päivä sitten itsekin ajattelin kun joku kommentoi toisella foorumilla että PD:n PR on ihan pynpystä että itse community se on joka sekoittaa pakkaa niin paljon että kenelläkään ei virallisen julkistuksen jälkeen ole hajua mitä oikeasti julkistettiin :D Aletaan epäilemään käännösvirhettä, harhaolettamuksia jonkun tekijätiimin ulkopuolisen puolesta yms yms.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Tuleehan sitä hehkutettua vähän liikaa nytteku on ihan täpinöissä E3 jälkeen. Katotaan niin keskustelu iha kuollu 1-3kk päästä
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Heh, aloitusviesti on yli kolmen vuoden takaa, vastauksia on yli 1700 ja katsomiskertoja yli 180 000. Kyseessä on yksi PS3:n odotetuimmista (ellei odotetuin) peli. Joten voin taata, että keskustelu ei ole ihan kuollutta 1-3kk päästä :) Varsinkin kun tässä on mm. Gamescom tulossa ja E3:ssa sanoivat, että siellä tulee lisää informaatiota pelistä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Ainiin unohdin koko gamescomin...mitäs muute luulette minkälaisia nuo ''stunt'' areenat tulee olemaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Katotaan niin keskustelu iha kuollu 1-3kk päästä

Juu, GT5:sta ensin odotetaan 5 vuotta, hehkutetaan viimeiset 6 kk ja sitten ollaan hiljaa kun itse peliä päästään pelaamaan. Sehän on loogista tietenkin.

(Tämä siis sarkasmia..) (Korjattu Pellen pyynnöstä)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

iGame Reportin toimittaja kyseli suoraan Digital Polyphonylta noista Standard-autojen koppikuvakulmista. Saamassaan vastauksessa aika lailla yksiselitteisesti todettiin, että myös noiden autojen ratin taakse pääsee istumaan.
Standard cars do indeed have a cockpit/dashboard view, just not nearly as detailed as the premium cars. The existing cars are not just being copied; they are all being generated properly to create authentic experiences from car to car.
Vastaus myös antaa ymmärtää, että Standard-autot eivät ole ihan suoraan GT4:stä kierrätettyjä.

Lähde: iGame Report
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

GT5 julkaisu euroopassa olis 24.11.2010 ainakin tämän uutisen mukaan

Eli sen 3 viikkoa jenkkien jälkeen.. mut mitään sata varmaahan tämäkään ei ole..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Jahas, yllättäen Eurooppa saa julkaisun viiveellä. No, täytyy tilata sitten vaikka videogamesplussasta ennakkoon. Jos tämä nyt siis paikkansa pitää.

Onneksi alkaa kohta kesäloma ja aika tulee kulumaan hiukan muissakin merkeissä, kun pelaamisessa ja pelien odottelussa :).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

iGame Reportin toimittaja kyseli suoraan Digital Polyphonylta noista Standard-autojen koppikuvakulmista.
Sopan hämmennys jatkuu, sillä GT Planetissa joku oli huomannut, että DP:n vastaukseksi väitetty lainaus oli itse asiassa sanatarkka sitaatti eräästä Kotakun toimittajan mailista. Ja muutenkin DP:ltä ei ole aiemmin tuollaisia vastauksia saatu, joten haiskahtaa keksityltä koko juttu.
Aside from the fact that such communication with a member of the public or the press would be an extraordinary event for secretive Polyphony Digital (considering that’s the job of the game’s publisher, Sony Computer Entertainment), that quote sounds a bit too familiar. The first sentence actually comes directly from GTPlanet’s own forums, and was posted here on June 21 by Guffaluff as he quoted an email that he received from an editor at Kotaku:

Lähde: GT Planet
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Eiköhän se nyt ole ihan täysin virallista, ettei standard-autoissa ole sisäkuvakulmaa.

The massive lineup of cars from past Gran Turismo games has been beautifully recreated through the latest technology and the Playstation 3’s cutting-edge graphics.

Gran Turismo 5 feature an astounding 800+ cars, a vast collection covering a wide range of eras and categories.

*Standard cars do not support vehicle interior camera views.

Latest Information on Gran Turismo 5 Uncovered - News - gran-turismo.com

Erittäin iso pettymys ainakin itselle ja kyllähän sen tiesi kokoajan, että näin se menee.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

En muuten viitsisi itkeä koppikuvakulman puutteesta 80%:lla pelin autoista, mutta ratilla on esimerkiksi auton takaa aivan tajuttoman luonnoton pelata. Puskuri kamerasta en ole pitänyt oikeastaan missään pelissä, siis siitä missä ei näy autoa vaan on aika lähellä asfaltin pintaa kamera auton edessä.

Toivottavasti on hyvä konepeltikuvakulma edes, esimerkiksi forza sarjassa on tuokin osittain mokattu sillä että joissain autoissa ei konepeltiä edes näe kunnolla, ja joissain näkee sitten hyvin ja luonnollisesti. Siis kameran sijaintia konepellillä ei ole viitsitty hioa kohdalleen jokaisen auton kohdalla, vaan on ilmeisesti vain jokaisessa autossa tiettyyn kohtaan määritelty piste missä kamera sijaitsee, joka on eri autoissa sitten eri näköinen.

Toivon parasta kuitenkin.. Harmillisesti tuo katto-konepelti kuvakulma joka esim. gt4:ssä oli, taas tuntuu ratilla pelattaessa liian korkealta.

Edit. Pahimmillaan se menee itselläni siihen jos pelillisesti on ankeampi pelata noilla standard autoilla, että pelissä tulee välteltyä kaikkia muita paitsi premium autoja. Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin. Muutenkaan en pidä ajatuksesta että graafinen ilme on autoilla eritasoinen saman pelin sisällä, ainakaan kovin radikaali. Koppikuvakulma nyt on aika radikaali ero.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Aika kova pettymys, kuten näköjään monelle muulle, tuo sisäkuvakulman puuttuminen Standard-autoista. Tosin omat suosikit (MB&TVR) ovat ihan mukavasti edustettuina tuolla Premium-luokassa, joten ei hätää. Pitäähän GT5 jo pelkän SLS:n takia ostaa.

GT Planetista lainattu Premium-autojen lista (tähän mennessä):
Acura
NSX ('91)

Alfa Romeo
147 TI 2.0 Twin Spark ('06)
8C Competizione ('09)
Brera Sky Window 3.2 JTS Q4 ('06)

Amuse
S2000 GT1 Turbo
380RS Superleggera (Z33)
(Opera Performance) 350Z RS Gran Turismo

Art Morrison
Corvette Roadster (C1-gen, '60)

ASL
Garaiya (ARTA SuperGT, '08)

Aston Martin
DB9 Coupe ('06)

Audi
R8 R-Tronic ('07)
R10 TDI (Le Mans, '06)
TT 3.2 Quattro ('03)
TT 3.2 Quattro ('07)

Blitz
Dunlop Skyline (ER34-gen, D1GP '07)

BMW
135i Coupe ('07)
135tii Concept ('08)
M3 Coupe (E92-gen, '07)
M5 (E60-gen, '05)
Z4 3.0i ('03)
Z4 M Coupe ('08)

Bugatti
Veyron 16.4 ('09)

Chevrolet
Camaro Z28 ('69)
Camaro SS ('10)
Corvette Stingray Convertible (C3-gen, '69)
Corvette Z06 (C6-gen, '06)
Corvette ZR-1 (C6-gen, '09)
Impala SS (#14 Tony Stewart NASCAR, '09)
Impala SS (#24 Jeff Gordon NASCAR, '09)
Impala SS (#42 Juan Pablo Montoya NASCAR, '10)
Impala SS (#48 Jimmie Johnson NASCAR, '09)
Impala SS (#88 Dale Earnhardt, Jr. NASCAR, '09)

Citroën
C4 Coupe 2.0VTS ('06)
C4 WRC (Red Bull WRC, '08)
GT Concept ('08)

Daihatsu
Copen Active Top ('02)
OFC-1 Concept ('07)

Dodge
Challenger R/T ('70)
Challenger SRT-8 ('09)
Viper GTS ('02)
Viper SRT-10 Coupe
Viper ACR ('08)

Ferrari
330 P3/4 ('67)
458 Italia ('10)
512BB ('76)
599GTB Fiorano ('06)
California ('09)
Enzo ('02)
F2007 (F1, '07)
F40 ('92)
F430 ('06)

Fiat
500 (original)

Ford
Focus ST ('06)
Focus RS WRC 07 (BP Abu Dhabi WRC, '08)
Fusion (#99 Carl Edwards NASCAR, '10)
GT ('05)
GT LM Edition Spec-II Test Car
Mustang GT Premium ('07)

Grand Touring Garage
Mustang "Trans-Cammer" ('70)

High End Performance
G37 ('07)

HKS
CT230R ('08)

Honda
Civic Hatchback (EK-gen)
CR-Z ('10)
HSV-010 GT ('10)
Insight (2nd gen, '10)
Integra Type-R (DC5-gen, '04)
NSX Type-R (1st gen, '92)
NSX Type-R (2nd gen, '02)
NSX (ARTA SuperGT, '06)
NSX (Takata Dome SuperGT, '06)
NSX (Raybrig SuperGT, '06)

HPA
TT ('07)

Infiniti
G35 Coupe

Jaguar
XK Coupe ('06)

Lamborghini
Gallardo LP560-4 ('08)
Murcielago LP640 ('07)

Lancia
Delta HF Intergrale Evoluzione ('91)

Lexus
IS350 (WedsSport SuperGT '08)
IS-F ('07)
LFA ('09)
SC430 (Bandai Direzza SuperGT '06)
SC430 (Petronas Tom's SuperGT '08)
SC430 (Denso Dunlop SARD SuperGT '08)

Lotus
Elise ('96)
Elise 111R ('04)
Esprit V8 ('02)
Evora ('09)

Maserati
GranTurismo S ('08)

Mazda
787B (Le Mans, '91)
Atenza Sport ('07)
Eunos Roadster (NA-gen, '89)
Furai Concept
RX-7 Spirit-R Type-A (FD-gen, '02)
RX-8 Type-S ('03)

McLaren
F1 ('94)

Mercedes-Benz
300SL Coupe ('54)
C63 AMG (W204-gen, '08)
SL55 AMG ('02)
SLR McLaren ('03)
SLS AMG ('10)

Mine's
Skyline GT-R N1 Base (R34-gen, '06)

Mini
Cooper S ('06)

Mitsubishi
Lancer Evolution IV GSR ('96)
Lancer Evolution IX GSR ('05)
Lancer Evolution X GSR Premium ('07)

Nissan
350Z ('03)
370Z ('09)
Fairlady Z Version S (Z33-gen, '07)
Fairlady Z (Z34-gen, '10)
Fairlady Z (Xanavi Nismo SuperGT, '06)
Fairlady Z (Xanavi Nismo SuperGT, '07)
GT-R Proto concept ('05)
GT-R "Black Mask" prototype ('07)
GT-R ('08)
GT-R Spec-V ('09)
GT-R (Xanavi Nismo SuperGT, '08)
GT-R (Motul Autech SuperGT, '08)
GT-R (Calsonic Impul SuperGT, '08)
GT-R (Yellow Hat YMS Tomica SuperGT, '08)
Skyline GT-R V-Spec II (R32-gen, '94)
Skyline GT-R V-Spec (R33-gen, '97)
Skyline GT-R V-Spec Nur (R34-gen, '02)
Skyline 370GT Type SP Coupe (V36-gen, '07)
Skyline 350GT Type SP Sedan (V36-gen, '06)
Skyline Coupe Concept ('07)

Peugeot
207GTI ('07)
307CC Premium AVN ('04)
908 HDi FAP (Le Mans, '10)

RE Amemiya
RX-7 (Aspara Drink JGTC, '06)

Renault
Clio Renault Sport V6 24V ('00)

Subaru
Impreza WRX STi Spec-C Type-RA (GD-III gen, '05)
Impreza WRX STi BBS Wheel Option (GE gen, '08)
Impreza WRC98 (Subaru WRC, '98)
Impreza WRC2008 (Subaru WRC, '08)

Suzuki
Cappuccino ('95)
Cervo SR ('07)
Swift Sport ('07)
SX4 WRC (Shell Helix WRC, '08)

Tesla
Roadster Sport ('08)

Toyota
Camry (#11 Denny Hamlin NASCAR, '09)
Camry (#18 Kyle Busch NASCAR, '10)
Camry (#20 Joey Lagano NASCAR, '10)
Camry (#55 Michael Waltrip NASCAR, '09)
Camry (#83 Brian Vickers NASCAR, '10)
Celica GT-Four (TTE WRC, '95)
FT-86 Concept ('09)
FT-86 G Sports Concept ('10)
Prius (3rd-gen, '10)
Sprinter Trueno GT-Apex (AE86-gen, '83)
Supra (Tom's Castrol JGTC, '97)
Supra (Yellow Hat YMS SuperGT, '05)

TVR
Tamora ('02)
Tuscan Speed Six ('00)

Volkswagen
Golf IV GTi ('01)
Golv V GTI ('05)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Kiva että vanhoja autojakin päässyt tuolle listalle! Vaikkapa Fiat 500 kuulostaa ja varmasti näyttää hienolta :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Listassa kivoja autoja...vielä kivompia ois lopuissa 800:ssa :'(

Lisäksi edelleen taitaa puuttua ruotsalaismerkit kokonaan, ja ei taida edes Ruffina olla possujakaan :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Kiva kiva, kiitti, missä on Porsset tai se mikä ikinä olikaan RUF... Suurin pättymys autoista tai siis siitä mitä puuttuu :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Eihän siellä ollutkaan kuin 6 skylineä ja 8 GT-R:ää. Mukavasti taas huomioitu nämä länsimaat. Melkoista fiilisten tappoa ollut nämä viimeisen kuukauden aikana pelistä annetut tiedot. :mad:
Tuleekohan koskaan edes päivityksenä muihin autoihin kunnollisia sisätiloja? Sillä on suuri merkitys siihen hankinko 8vuotta vanhan driving forcen tilalle G-27 ratin, vai tyydynkö pelailemaan padilla puskurin päältä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

Eihän siellä ollutkaan kuin 6 skylineä ja 8 GT-R:ää. Mukavasti taas huomioitu nämä länsimaat. Melkoista fiilisten tappoa ollut nämä viimeisen kuukauden aikana pelistä annetut tiedot. :mad:
Tuleekohan koskaan edes päivityksenä muihin autoihin kunnollisia sisätiloja? Sillä on suuri merkitys siihen hankinko 8vuotta vanhan driving forcen tilalle G-27 ratin, vai tyydynkö pelailemaan padilla puskurin päältä.

+200 -6 -8 = +186 muuta autoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

+200 -6 -8 = +186 muuta autoa.
miinus nascarin eri versiot, miinus muut japski kotteroiden eri versiot, ja siihen päälle vielä 800 autoa joissa ei ohjaamoa...eli huonolta näyttää, otettava myös huomioon et +70 autoa poistettava tosta, kun ne oli jo prolossa, eli ei sinne montaa "uutta" autoa jää
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, Viralliset faktat 1. viestissä]

miinus nascarin eri versiot, miinus muut japski kotteroiden eri versiot, ja siihen päälle vielä 800 autoa joissa ei ohjaamoa...eli huonolta näyttää, otettava myös huomioon et +70 autoa poistettava tosta, kun ne oli jo prolossa, eli ei sinne montaa "uutta" autoa jää

ima fix ur text...

niissä KAIKISSA autoissa on ohjaamo mitä tuolla ylempänäkin sanottiin. bad troll is bad
 
Ylös Bottom