Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

No enhän mie tiennyt, että gt4:kin autot tuohon tulee. Tarkoituksella pitänyt itseni vähän pimennossa ennen julkaisua.
Olisit silti voinut lukea vaikka seuraavat 20 postia lainaamasi viestin jälkeen. Mielestäni kyseistä listaa ei kyllä tarvitsisi postata tänne, kun siitä vedetään vain väärinkäsityksiä.

tosta nyt on höpötetty paljon mutta mä en tajua miksi niistä riisikipoista pitää olla miljoona eri versiota ja vielä tuunareiden versiot päälle.
Jostain GT-R:stä joka vuosimalli omana autona??

Onhan ne skylinet kaikki erilaisia, kuten myös lancerit vai väittääkö täällä joku oikeasti että samoja autoja kaikki? Se on totta että useita eri vuosimalleja samasta autosta on, mutta autot ovat kuitenkin erilaisia.

Mitä jos jotakin auto mallia on tehty vaikka etuvetona ja nelivetona. Pitäisikö jättää toinen auto sen takia pois pelistä että ei voi olla kahta saman mallista?

Kurjaahan se on kyllä on jos tämän takia peliin ei saada perus teini bemaria...

Kurjaa se on sen takia et puuttuu kokonaisia automerkkejä näin länsimaisesti katsottuna..seat, Skoda, Saab jne ja monesta merkistä on 1-2 mallia (Volvo esim.)

Itse en myöskään käsitä tuota et samasta mallista tehdään 20vuoden mallit kaikki. Miksi yhden mallin kohdalla täytyy mallintaa kaikki etu ja neliveto ja konemallit jos joltain muilta merkeiltä otetaan vain pari automallia kokonaisuudessaan..

Vw konsernin kanssa tuskin lisenssiongelmaa on kun se volkkarikin siel on sota-ajan kalustosta lähtien..

Itse en myöskään käsitä tuota et samasta mallista tehdään 20vuoden mallit kaikki. Miksi yhden mallin kohdalla täytyy mallintaa kaikki etu ja neliveto ja konemallit jos joltain muilta merkeiltä otetaan vain pari automallia kokonaisuudessaan..

Toi on kyl niin totta. Jonkun näköinen tasapaino pitäis olla tässä gt sarjassa, "muutama" riisinkeitin pois ja joitan ennen näkemättömiä autoja tilalle ni kaikki olis tyytyväisiä? Muutenki noi skyllet sun muut suprat on niin nähty jo.

Jännä miten noi kulttuurierot muuttavat tuotetta.

Japanilaisen tiimin Japanissa kehitetty peli käyttää eniten heidän kotimaisia kippoja...

Samalla lailla muista voisi valittaa.. Länsimaissa kehitetty autopeli keskittyy liikaa länsimaisiin autoihin ja siltikään niitä Volvoja ei ole kuin se yksi tai kaksi pelissä, jos edes on siellä.

Itselleni on pääasia, että pääsen kruisailemaan samalaisella ruoskalla pelissä kuin tosielämässäkin.
Tuontimallin etuina voitaneen pitää sitä, että se löytyy lähes varmasti myös pelistä. (ainakin kehitysversio kyseisestä kopista löytyy Nascar-autojen seasta.)

Mutta en kyllä ymmärrä, miksi ihmisiä harmittaa kymmenen eri versiota vaikkapa Skylinesta.
Ajatelkaapa, jos niiden kymmenen Skylinen tilalla ei olisikaan yhtään mitään.
Voi sitä sen ulottuvuuden itkun määrää, kun autoja on niin vähän.

Sen sijaan kojelautakuvakulman poisjääntiä en voi hyväksyä millään, siitä voisin nillittää kuukausitolkulla.. :p

Jännä miten noi kulttuurierot muuttavat tuotetta.

Japanilaisen tiimin Japanissa kehitetty peli käyttää eniten heidän kotimaisia kippoja...

Samalla lailla muista voisi valittaa.. Länsimaissa kehitetty autopeli keskittyy liikaa länsimaisiin autoihin ja siltikään niitä Volvoja ei ole kuin se yksi tai kaksi pelissä, jos edes on siellä.

Ja vaikka kaikki japanilaiset ruksattaisi yli, jäisi kasa muita autoja. Tietysti se paistaa silmään kun toista on enemmän kuin muita. Japanilaiset ei nyt näe Opel Asconaa tai Mantaa niin tärkeänä, kun emme mekään jotain 60-70 luvun datsuneita.

No ne skylinen 500eri versiota on nähty niin moneen kertaan et tuskin kukaan kauheasti itkis jos niit olis vaan 2, mut miks niiden tilalla ois tyhjää? Miks ei vois olla eri malleja kokonaan?

Kurjaahan se on kyllä on jos tämän takia peliin ei saada perus teini bemaria...

Joku 2002ti oliskin todella makee, tai 80 luvun juppimalli.

No ei ne mitsut nyt niin erilaisia ole, että pitää olla kaikki evoluutiot pelissä tai uusimmasta GT-R:stä kaikki versiot kun periaattessa se on pysynyt samana koko ajan nämä parivuotta kun malli on ollut olemassa.

Niissä vanhoissa R32-R34:ssä on joitain eroja joten ne nyt siellä voi ollakkin, jotta keravan pojat voi ottaa lempi "skyllensä".

En halua valittaa, tein vain huomion. Ei siellä nyt jotain volvon 240 traktoreita tartte ollakkaan.

Eiköhän noilla autoilla kuitenkin kisoja saada aikaiseksi, ei se peli nyt siitä huonoksi muutu jos ei ole jotain tiettyä autoa pelissä. Ei mulle ainakaan vaikka mun omia autoja pelissä ei olekkaan...

En halua valittaa, tein vain huomion. Ei siellä nyt jotain volvon 240 traktoreita tartte ollakkaan.
Mutta Volvon malleista juuri se sieltä kuitenkin löytyy.
Ja se on mielestäni juuri sitä kaivattua vaihtelua tuonne riisikippovaltaisen autolistan joukkoon, vaikka en oikeassa elämässä kyseistä autoa varmaan talliini hankkisikaan, niin kyllä se mukava virittelykohde Gran Turismossa silti on.

Volvo_240_GLT_Estate.jpg

Ja vaikka kaikki japanilaiset ruksattaisi yli, jäisi kasa muita autoja. Tietysti se paistaa silmään kun toista on enemmän kuin muita. Japanilaiset ei nyt näe Opel Asconaa tai Mantaa niin tärkeänä, kun emme mekään jotain 60-70 luvun datsuneita.

Juurikin mun pointti.

Itse en pidä niitä muutamaa Skylineä ja Lanceria tarpeeksi erilaisina, mutta ovatpa nyt siellä. Esimerkiksi GT4n erikoisväriset R34t nyt eivät vieneet tilaa, koska sama auto kuin tavis, eri väri vain ja nimi vain annettu erillisenä.

Onkos tämä ollu täällä jo. Pisti silmään toi Ariel Atomien lukumäärä.

Pisti silmään tuo Bugattien määrä. 57SC Atlantique ja Royale. Pelin budjetti ei edes riitä noiden vuokraan, jotta ne saataisiin mallinnettua. ;)

Jotain rotia. Totaalinen feikki.

Kyllä minä mielelläni myös tämän BTCC-sarjan Volvon olisin autolistalla nähnyt..

Volvo_850_BTCC.jpg

Samoin muiden euro-merkkien katusarjoissa näkyviä rasseja saisi olla enemmän..

Kyllä minä mielelläni myös tämän BTCC-sarjan Volvon olisin autolistalla nähnyt..

Volvo_850_BTCC.jpg

Samoin muiden euro-merkkien katusarjoissa näkyviä rasseja saisi olla enemmän..
Auto listaa ei ole julkistettu vielä kokonaisuudessaan (välttämättä ollenkaan), niin ei kannata vielä harmitella nuita autoja.

Ylös Bottom