Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Voi ***tu, kyynel! Itkekää pois jos se helpottaa, minua ei ainakaan ärsytä koska tiedän että pukinkontista löytyy tasan kuukauden päästä. Odotettu vuosia, muutama viikko muutamaa päivää lukuunottamatta tuskin tuottaa enää vaikeuksia.

:D Muut sentään ostaa omalla rahalla, eikä saa sille vastinetta, vittuttas varmaan suakin? Kyllähän ilmaista lounasta voi odottaa vaikka maailman tappiin, ei siinä mitään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Laitetaan nyt tämän kerran itsekin jotain hankintahekumointia, kun vuosia odotettu peli on vihdoinkin hyppysissä. Uskottelin itselleni vielä tässä alkuviikosta, että ei tuota ole pakko heti julkkarissa hankkia. Järkeilin asian oman pääni sisällä niin, että pienen lisäodotuksen ei pitäisi tuntua missään. Tämän takia en ollut laittanut peliä ennakkotilaukseenkaan. Jostain kumman syystä löysin kuitenkin itseni iltapäivällä Gigantista hypistelemästä GT:n koteloa ja se oli menoa sitten se. Tuleepahan ainakin käyttöä tuolle jonkin aikaa työttömänä lojuneelle ratille. Asentelen peliä parhaillaan ja fiilis on mitä mahtavin. Mukavaa piristystä näihin synkeisiin talvisiin iltoihin!:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Cdonista tuli tänään perille julkkariksi! Todella hienoa, asennan samantien juuri tuota 8gb asennusta.
Yllättäen ei ollut ennakkotilaajan koodeja. Laitoin tästä vähän palautetta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Olipa hakureissu! Huh huh, kun siellä pyrytti lunta.
Eli lähin klo 15.20 koulusta Anttilaan päin käppäilemään ja saavuin sinne 15.40. Kävin hakemassa pelin hyllystä, maksoin, lähdin jälleen kylmyyteen ja tällä kertaa oli vastatuuli. Olin kotona 15.20, vaikka matkaa Anttilaan on koulusta n. 3km. ja himaan saman verran. Hakureissu tuntu yhtä pitkältä kuin ne 5 vuotta jolloin odotettiin peliä saapuvaksi. :D

Nyt asennan peliä ja alusta lähtien se on väittäny että "Approx. 20 mins. left", vaikka nyt on menny jo 15min ja palkki on 1/3 osa täynnä. :) Mut ei se mitään.

Piti vielä ennen asentamista poistaa mun huimalta 40GB kiintolevyltä muutama demo yms. pois että tää 8GB mahtuis koneeseen.

Kohta pärisee...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

On ihan pakko kysyä, kun kaikki sanoo asentavansa peliä... Että miten se asennetaan? Ei mulla ainakaan kyselly mitään kun laitoin pelin pleikkaan, aloin vaan heti pelaan...

Nyt 4-5 tuntia pelattu ja 9%. Hyvältä vaikuttaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

On ihan pakko kysyä, kun kaikki sanoo asentavansa peliä... Että miten se asennetaan? Ei mulla ainakaan kyselly mitään kun laitoin pelin pleikkaan, aloin vaan heti pelaan...

Nyt 4-5 tuntia pelattu ja 9%. Hyvältä vaikuttaa...

Kyl se siinä päivityksen jälkeen kysy, että haluatko asentaa pelin samalla kun pelaat peliä vai sillain että se lataa koko datan kerralla jolloin ei voi pelata. Luultavasti vastasit kysymykseen "No" koska silloin peli asentaa itseään kun pelaat.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

:D Muut sentään ostaa omalla rahalla, eikä saa sille vastinetta, vittuttas varmaan suakin? Kyllähän ilmaista lounasta voi odottaa vaikka maailman tappiin, ei siinä mitään.
Eihän se ilmanen ole vaikka sinne maailman tappiin odottaisi. Joulu nyt vaan sattuu olemaan aikaa jolloin porukoiden lompakon nyörit hellivät lapsukaisiaan paljon helpommin, minä satun olemaan yksi onnekas noiden lapsukaisten joukossa. Toki jos olisin töissä ammattikorkean sijasta niin varmasti itse ostaisin tuotteeni ja tässä tapauksessa pelini, ja ymmärrän että ketuttaa ja potuttaa itse kutakin tämä myöhästely, mutta en usko että pari päivää riittää itkun aiheeksi. Varsinkin kun ei ole verkkokauppojen syy pelien myöhästely! Jos ovat laittaneet tuotteen postiin maanantaina niin se ei ole enää heidän käsissään vaan Postin. Syyttäkää heitä jos jonkun syntipukin haluatte.

Aina sama laulu kun tilataan näitä erittäin kuumia ja haluttuja pelejä. Silti aina kuin pienet lapset odotetaan vesikielellä että paketti putoaa postiluukusta. Myönnän olen itsekin itkenyt osani tästä laulusta, mutta eipä siitä nyt enempää. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Aina sama laulu kun tilataan näitä erittäin kuumia ja haluttuja pelejä. Silti aina kuin pienet lapset odotetaan vesikielellä että paketti putoaa postiluukusta. Myönnän olen itsekin itkenyt osani tästä laulusta, mutta eipä siitä nyt enempää. :)

No hei kamoon! :D
Sitte ku sä oot aikuinen (ja sulla on mahollisesti omia lapsia(jokka saattaa olla pelijonosa...)) ja kun sitä omaa aikaa ei ole kuin pikku pätkä vuorokaudessa niin kyllä se on sillon pienen tirauksen paikka jos peli ei ole "hetmullenyttännesepeli!!!111yksyks" -meinigillä kourassa ;)

No emmä oikeesti sitä peliä nyt niin hirviästi oottanu mutta kyllä pikkasen harmitti postilaatikolla ku vain laskuja sain...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Siis pitikö ennakkotilaajien saada jokin koodi jolla voi saada joitain autoja? :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Cdonista tuli tänään perille julkkariksi! Todella hienoa, asennan samantien juuri tuota 8gb asennusta.
Yllättäen ei ollut ennakkotilaajan koodeja. Laitoin tästä vähän palautetta.

Omani tuli kanssa tänään Cdonista, ei koodia mukana. Sähköpostiin oli tullut joku koodi jolla saa jonkun matukan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Omalla kohdalla Verkkokaupan Ahvenmaan toimitus meni varsin mukavasti: tein tilauksen viime viikon torstaina ja tänään se kolahti postilootaan. Töistä tullessa kävin vielä noukkimassa DFGT-ratin mukaan, kun eilen totesin vanhan Momo-ratin kuolleen pitkään käyttämättömyyden aikana.

Nyt sitten ankaraa vääntöä, kun asennuskin on valmis :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Omalla kohdalla Verkkokaupan Ahvenmaan toimitus meni varsin mukavasti: tein tilauksen viime viikon torstaina ja tänään se kolahti postilootaan. Töistä tullessa kävin vielä noukkimassa DFGT-ratin mukaan, kun eilen totesin vanhan Momo-ratin kuolleen pitkään käyttämättömyyden aikana.

Nyt sitten ankaraa vääntöä, kun asennuskin on valmis :D

Saitko ennakkotilaajan koodit?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Eli lähin klo 15.20 koulusta Anttilaan päin käppäilemään ja saavuin sinne 15.40. Kävin hakemassa pelin hyllystä, maksoin, lähdin jälleen kylmyyteen ja tällä kertaa oli vastatuuli. Olin kotona 15.20, vaikka matkaa Anttilaan on koulusta n. 3km. ja himaan saman verran.

On se kone! 0h 0min 0sec 6km kävelyä! Onnittelut! :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tänää tuli oma GT5 noudettua kuopion anttilasta ! Olihan se kovan hintainen 69.95, mutta hinnasta viis, pakko tämä oli saada ! Huomenna pelaillee kunhan pääsen kotiin !:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Nyt kun hankintaspekulointi on hieman rauhoittunut ja itse odotan GT:tä saapuvaksi. Ei tullut julkkariksi, mutta ei sitä voi kenenkään syyksi laittaa. Posti kulkee kuten kusti polkee. Jospa sitten huomiseksi.

Niin asiaan. Minulla on DFGT jo odottamassa ja tarkoitus olisi alkaa kunnolla hakkaamaan kyseistä peliä. Siis niin miten työt ja lapsi antaa myöten. Mutta haluaisin hieman vinkkejä siitä, mitä ajoapuja kannattaa olla päällä? En ole mikään himosimulaattoripelaaja, toki arcadet(NFS, Burnout) ei enää kiinnosta juuri liian helpon arcademaisuuden vuoksi. Siksi haluaisinkin tietää oikeasti hyviä apuja, joita kannattaa pitää päällä mutta kuitenkin niin että peli on "realistinen". Säätöjä käsittääkseni on kuitenkin aika paljon.

Kannattaako esimerkiksi ensin lähteä kaikki avut päällä ja sitten vähentää pikkuhiljaa vai lähteä suoraan joltain karsitulta tasolta liikenteeseen? Tästä varmasti monta mielipidettä mutta sellaisia fiksuja vinkkejä otetaan vastaan.

Kiitos avusta jo etukäteen!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kannattaako esimerkiksi ensin lähteä kaikki avut päällä ja sitten vähentää pikkuhiljaa vai lähteä suoraan joltain karsitulta tasolta liikenteeseen? Tästä varmasti monta mielipidettä mutta sellaisia fiksuja vinkkejä otetaan vastaan.

Itseäni en myöskään miellä miksikään erityiseksi virtuaalikuskiksi, mutta kaikki ajo-avut on pois päältä ja ratti "simulation" tilaan konfiguroitu, joten uskallan sitä suositella sinullekin. Ainakin alkupään kisat on sen verran helppoja, että niissä kyllä pärjää ilman apujakin. Jos joku kisa tuntuu ylitsepääsemättömältä voi ABS:ää ja luistonestoa laittaa hieman päälle.
 
Ylös Bottom