Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuunatulla Shelby Cobralla.Millä autolla veditte ton Historic Racing Car Cupin B-specis?
Tuunatulla Shelby Cobralla.
Ferrari 330 P4 Race Car '67. Tais mennä läpi vasta kolmannella yrittämällä läpi kun kuskini ei uskaltanut ohittaa "jääkaappipakastinta" vaikka hiillosti sitä viimeiset 7 kierrosta.Millä autolla veditte ton Historic Racing Car Cupin B-specis?
Tuli kyllä eilen todella raju pettymys tämän pelin suhteen kun iskin G27:n pleikkaan kiinni. Ratin kuudesta (6) napista toimii vain kaksi ja pakkia ei saa päällee mitenkään. Ei edes pedaalien kautta tai mistään napista vaan pitää pädiä käyttää. Myöskään nappien konffaaminen optionseista ei onnistunut vai enkö vaan osannut? Ei hyvää päivää mitä kuraa. Olkoot syy sitten Logitechin tai PD:n mutta tähän pitää kyllä nyt sanoa, että: "EI NÄIN!"
Pakki on aina kolmiossa...toimii tai kepin pakki asennossa, sekin toimii.
Miten ne jouluautot menee? Täytyykö joku koodi ensin jostain saada, vai tuleeko ne suoraan storeen? Ja jos storeen, niin päivittyykö ne ihan "normisti" eli silleen illal kuudenkieppeillä tms. Tietää et täytyykö koodit jostain kaivaa vai mitä. Tälleen jouluna ois kuitenkin jotain pakollista muutakin ohjelmaa kuin tota selvitellä.
Niin, ja tarkennettiinko edes missään vaiheessa minkä vuoden joulusta oli kyse?
Itse itselleni vastaten. Googlea tutkiessa huomasin et ne on vaan japanin storessa, ja sieltä ne löyty....ja ne ei toimi mun suomitunnuksella mis on savet....
Turha vaiva, ellei hyllystä satu löytymään japsiversio myös itse pelistä. Muistakaa nyt, että kaikenlainen lisäsisältö on sidottu pelin tuotekoodiin.Pitää kai luoda japanilainen PSN tunnus, jotta saa sen Jaggen.
Millaisias huippu nopeuksia porukka on pelissä saanut?
Itsellä pohjat 497 km/h, onko joku saanut 500 mittariin?
Kyllä se todellakin nopeuttaa noin 50 prosentilla, kuten Digital Foundryn analyysista käy ilmi. Ja jos on varaa sijoittaa SSD-kiintolevyyn, saa sillä latausajat vielä puolitettua. Tosin ihan 7 200 rpm -kiintolevylläkin pääsee hyviin tuloksiin.Eli onko tuosta jättimäisestä asennuksesta oikeasti jotain hyötyä, kun muistaakseni jotain olen lukenut ettei se ainakaan paljoa nopeuttaisi tai mitään. Mikä siis on asian laita?