Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nimenomaan näin ja toki harmillinen uutinen vasta-aloittaneiden saumaan mutta ilmeisesti ovat siis pyörineet kokolailla säännöllisesti pelin julkaisusta tähän hetkeen saakka? Näin ummikon kannalta ainakin ihan mainio idea pitää peli haasteellisesti tuoreena ja ihme sinänsä, ettei noita sen kummemmin olla noteerattu. Oli A/B-spec lopulta miten "tylsää" tahansa, luulisi viikottaisten lisähaasteiden tarjonnan olleen sitä suuremmalla kädellä tervetullutta sisältöä.Uudet Seasonalit tulee kun pelin päävastus päättää niin. Sanoi Twitterissään, että nyt on taukoa niistä![]()
Pientä kommenttia tähän ajettavuus asiaan. Että tuo rengastushan vaikuttaa todella paljon ajotuntumaan esim jos otat kovat sport renkaat tahi pehmeet niin ero on suuri saati sit jos valitsee comfortit. Toki jotkut autot tuntuu helpiolta ajaa varsinkin jos alle työtää kisarenkaita. Nuo kilpa-autot (esim Mazda 787 B) tuntuvat pysyvän tiessä kun liimatut, mutta äärirajoilla sitten alkaa olemaankin hankalaa ; pito saattaa kadota yllättävästi. Mutta rallihan on sitten ihan seipäästä. Kartturi pölisee ihan omiaan millon sattuu, ja ajotuntuma käsittämätön. Kyllähän nuo rallaukset tuli kullalle rällättyä, mutta en tuntenut että olisin oikeasti rallia ajanut. Voi kunpa ajofysiikka olis ollu edes lähellä Richard Burns Rallya. Kokonaisuudessa aika helppo peli kun AI ei kunnon vastusta anna. Itse olen tehnyt niin että en oo ottanut sitä parasta mahdollista autoa vaan jonkun "huonomman". Mutta noin yleisesti pidän pelistä erittäin paljon. Hyvät ajotuntuma ja hienoja autoja!
No minä en autopeli tekoäly vastustajista ikinä kiinostunu,nettipeleistä minä vastustajat haen mieluummin.Sama millanen pelivastus on pelissä,pelissä tekoäly tekee aina samat liikkeet.
No minä en autopeli tekoäly vastustajista ikinä kiinostunu,nettipeleistä minä vastustajat haen mieluummin.Sama millanen pelivastus on pelissä,pelissä tekoäly tekee aina samat liikkeet.
Vaihtaisitko levyä, kiitos.
Viimeisestä 9 koko foorumille kirjoittamastasi viestistä 6:ssa olet maininnut eri sanankääntein että "ei siitä tekoälystä tartte välittää kun ajaa netissä"
Anteeksi.
Mulla olis vielä 2 kisaa A-specin puolelta suorittamatta (enduranceja en jaksa) ja ne on se '79 ja vanhemmat Superautot kisa jota ei voi voittaa kun missään ei oo sopivaa ja tarpeeks hyvää autoo saatavilla. <-- Voisko joku auttaa mistä noita 1979 vanhempia superautoja sais?
Mistä muuten löytää sen kohutun Siennan Karting radan josta jo jouduttiin poistamaan ne liputkin ennen julkaisua?
Vai eikai tää oo joku niistä Karting Challenge radoista joita ei edes ole moninpelissä![]()
Moneen kertaan eri GT5-ketjuissa (tuolla yhteisön puolella) käsitelty ja taputeltu... '71 Dodge Challenger kera racing modien ja pidä huoli, että se jääkaappipakastinyhdistelmä lähtee sinun takaa kisoissa.