Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)
Sinällään hassua että minä oo ajattanut ekalla ukolla kaikki kisat. Tietenkin endurance kisoihin olen laittanut lisäksi muitakin ukkoja. Mutta tosissaan se yks kuski on ajanut kaikissa kisoissa. Hirveänä pitää kyllä grindata tätä b-speckiä
500 kisaa täytyy ajattaa. Remote racing ei sitten tuota palkkia liikuta mihinkään suuntaan.
Periaatteessa voi tuon trophyn saada kuskille jolla 0 kisaa ajettuna. Kaikki ajetut kisat vaikuttavat kaikkien kuskien (poislukien nuo jotka on pistetty "share with friends") "uraan". Eli pistät vaikka kuskin C ajamaan Sunday Cupia 50 kertaa peräkkäin, niin nuo 50 kisaa lasketaan myös kuskien A, B, E jne "urapalkkeihin" vaikkeivat edes kisoihin osallistuneet.
Sinällään hassua että minä oo ajattanut ekalla ukolla kaikki kisat. Tietenkin endurance kisoihin olen laittanut lisäksi muitakin ukkoja. Mutta tosissaan se yks kuski on ajanut kaikissa kisoissa. Hirveänä pitää kyllä grindata tätä b-speckiä