Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei pitäisi. Selitys on täällä.Pitäiskö tälle GT5 tehdä oma verkkopeli aihe?
Itse en oo onnistunu saamaa musiikkeja pois ajon aijana?...
Itse en oo onnistunu saamaa musiikkeja pois ajon aijana?
Nyt myönnän oman tyhmyyteni autopelien ja koko elämän suhteen.
Miten voitte tietää onko auton fysiikat hyvin mallinnettu? Moniko teistä on ajanut esimerkiksi Ferrarilla? Tämä tuli myös mieleen, kun luin pelit-lehden arvostelu F/A-18 Hornet pelistä. Miten arvostelija voi tietää että hornet käyttäytyy pelissä oikein?
Onko tuollaista High Speed Ring rataa oikeasti olemassa ja missä? Pelasin moista rataa myös Sega Master Systemin World Grand Prix:issä.
Itse olen ratkaissut ongelman miksaamalla "itkuhalyn" kuulokelinjaan ja kayttamalla avoimia kuulokkeita, kuulee jotenkuten mita ymparilla tapahtuu ja kuulokkeista kuuluu mita kuuluu..Lapsi kun nukkuu melkein vieressä niin herää, mutta kuulokkeilla en kuule myöskään jos se herää. Samoin vaimo haluaa katsoa välillä vieressä tv:tä kun on kotona niin haluan myös pelatessa jutella hänen kanssaan tai seurata sivusilmällä töllöä, eli jälleen äänet lähes minimissä.
En mina vaan, mutta mulla ei olekkaan ajovalot paalla automaattisesti ja siten myos mittarivalot on pois paalta (tuontiauto).Eikä siinä, kyllä omassa autossa näen aina päiväsaikaan mittarivalot, mutta tässä niitä ei tarvitse nähdä koska "jumala" (tamakotsi) on niin päättäyt?
(tottakai erikseen kytkettavana, niin erottais pro-kuskit toisensa heti)
Ja moni meista on ajanut monenmoista autoa, tietaa niiden kaytosten eroista.Nyt myönnän oman tyhmyyteni autopelien ja koko elämän suhteen.
Miten voitte tietää onko auton fysiikat hyvin mallinnettu? Moniko teistä on ajanut esimerkiksi Ferrarilla? Tämä tuli myös mieleen, kun luin pelit-lehden arvostelu F/A-18 Hornet pelistä. Miten arvostelija voi tietää että hornet käyttäytyy pelissä oikein?
Enpä lukenut ihan koko ketjua kun on niin kiva pelata peliä, mutta tämänlainen pikku masokistihaaste foorumilaisille: Fiat 500 F '68 @ nyrre nordschleife meni aikaan 16:45:633.
Voiko mitenkään Karting autolla ajella missä tahansa radalla?
Olisi meinaa kiva vetää Nyrre Nordschleife karting autolla
Tuli sitten kokeiltua. Sama auto käytettyjen kaupasta, prelude 91, tosin toisella ajettu 50000 enemmän. Ero radalla yli sekunti. Eli nyt täytyy vielä sopivan auton lisäksi odotella sopivilla kilometreillä olevaa.
Pystyy. voi olla ettei kyl jaksa ajaa sitä koko lenkkiä kyl Nordschleife täytyy vaan avata eka, ja sen saa aika nopeesti avattua.
ööö miten ja mistä sen pystyy saavuttamaan itelle? Ja arcadessako silä voi ajella? Meinaa en ite Arcaden autotallista löytänyt koko mikroa
Itse en oo onnistunu saamaa musiikkeja pois ajon aijana?...