Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä
Nyt on itellä noin 13 tuntia ajoa takana, ja voisin koittaa heittää vähän mietteitä pelistä.
lähetään siitä liikkeelle, et GT1 oli SE peli joka sai mut autopeli maailmaan. 2 osaan tuli ostettuu eka ratti, ja sen jälkeen en oo ohjaimeen palannut. matkan varrella on tullu pelattuu oikeestaan kaikki simut viimisen 10 vuoden aikana, ja aina on GT sarjaan palattu. mitä tulee GT5 fysiikoihin, niin nautittavampaa ajokokemusta ei oo tullu vastaan.
GT sarja on ollu mulle aina sitä, et otat auton ja menet vaan radalle tykittään, ihan ajamisen riemusta! jos tästä oottaa jotain huikeeta konetta vastaan kisaamista, niin tulee varmasti pettymään.
tosiaan noin 13 tuntia takana, ja oon oikeestaan ajanu pelkästään Special eventsejä (3 sundaycup kisaa) ja fiilis on huikea! ja oon vasta raapassu pintaa tämän pelin tarjonnasta! oli kyl ilo uutinen ku Yamauchi sanoi, et peliä tullaan päivittämään ja laajentamaan uskomattomalla raivolla.
Yamauchia lainatakseni..... "Now it's released we're going to have several million people who'll become citizens of Gran Turismo. From here on we have to listen to their voice and see what they want and change the game accordingly to match their needs. So Gran Turismo really is just at the starting point, it's really the beginning and we're just going to evolve from here"