Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä
Jos kuuntelet custom soundtrackia, niin niissä MP3 tiedostoissa saattaa olla jotain virheitä, josta aiheutuu se, että peli tilttaa. Itselläni oli sama ongelma, mutta heti rupesi pelittämään, kun laitoin itse pelin musiikit pyörimään.
Ku ajan tuota A-Spec 18lvl japan kisaa, otan sen championship ajan sen eka radan 10 kiekkaan ja painan next tulee se toinen rata ja kun oon mennyt 1 kiekan sitä niin toisella kiekalla peli jääätyy just samaan kohtaa jo 2x
Jos kuuntelet custom soundtrackia, niin niissä MP3 tiedostoissa saattaa olla jotain virheitä, josta aiheutuu se, että peli tilttaa. Itselläni oli sama ongelma, mutta heti rupesi pelittämään, kun laitoin itse pelin musiikit pyörimään.
Minullakin oli sama bugi eilenAjelin tuossa eilen ihan normi sessioita yksinpelinä. Yhtäkiä huomasin että KARTTA on kadonnut johonkin vasemmasta yläkulmasta Bugi vai jokin näppäimen painallus ajon aikana? Settingeistä ei auttanut vaikka sääti kartan takaisin/pois. Kartta palasi ruudulle kun käynnistin pelin uudelleen.