Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Milläs porukka on vetänyt tuota Expertin History Car Cuppia? Itse yrittänyt jo huippunsa viritetyillä Ferrarilla ja Shelby Cobralla mutta ei tule mitään. Eikö tässä muu auta kun kerätä 20.000.000cr. kisa autoon?

Itse menin tolla Dodge Challenger ´70 RM

Camaro Z28 RM '69 kaikilla mahdollisilla palikoilla. Kultaa tuli molemmista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Uusien autojen kohdalla ei vissiin näen omistaako jo ko. auton?

Jos ostaa paljon käytettyjä autoja, niin tuleeko myyntiin myös samoja autoja, joita olet jo ostanut?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Uusien autojen kohdalla ei vissiin näen omistaako jo ko. auton?

Jos ostaa paljon käytettyjä autoja, niin tuleeko myyntiin myös samoja autoja, joita olet jo ostanut?

ei ja kyllä
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Milläs porukka on vetänyt tuota Expertin History Car Cuppia? Itse yrittänyt jo huippunsa viritetyillä Ferrarilla ja Shelby Cobralla mutta ei tule mitään. Eikö tässä muu auta kun kerätä 20.000.000cr. kisa autoon?


Ite vetäsin sen Toyota 7.kalla...helposti meni.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ite oikasin viimesessä neulansilmässä audia kylkeen ja voitto parilla sekunilla.

Sport ilmanputsari, madallettu, vaihteisto, aero osat ja vanteet.

Muillakin näköjään sama taktiikka ollu Fiatilla :)
Tosiaan sport ilmanputsari kiinni, vaihteistolla huippunopeus minimiin, ikkunoilla vähän painoa pois. Jousia en viitsinyt ostaa, mutta törttöilyllä sai ehkä kuudennella kerralla yli sekunnin erolla voiton.

Yks ongelma on ilmenny tuossa FF time trialissa. Eli aina kun on ghost ladattu leaderboardsilta, niin peli jumittuu pääsuoralle aikaan 56.433. Tämä siis tapahtunut nyt 5 kertaa. Onko muilla ollut tämmöstä ongelmaa? Vähän tuo jo kyrsii ku ois mukava tietää, että paljon on tuota kärkeä perässä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

ÖÖ, miten noit leveleit sais nopeesti? Oon lvl 17 ja pitäis saada 19 asti nii saan ostettuu sen tehas viritteise skylinen.
Pitääks mun vaa rullaa noit vanhoi kisoi uuestaa ja uuestaa ja uuestaa ja uuestaa? :mad:

Licenssei ei jaksa ajaa ku tulee vaa tyylii 300exp..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

ÖÖ, miten noit leveleit sais nopeesti? Oon lvl 17 ja pitäis saada 19 asti nii saan ostettuu sen tehas viritteise skylinen.
Pitääks mun vaa rullaa noit vanhoi kisoi uuestaa ja uuestaa ja uuestaa ja uuestaa? :mad:

Licenssei ei jaksa ajaa ku tulee vaa tyylii 300exp..
i

Siis lisensseistä ja speciaaleista saa mun mielestä hyvin expaa. Olen nyt level 22 ja vasta amateur sarjaa ajelen, mutta kaikki lisenssit ja speciaalit (lukuunottamatta AMG:N viimeinen, kun vaatii level 24) olen ajanut kullaksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten tän ****n pelin saa onlineen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mitä huijaat,tänään ostamallani formulalla just netissä ajelin.Siis F1 12,5 milliä maksoi

Joku siitä tääl aikasemmin valitteli kun hukkas 12 milliä ja autol ei voinu käytännössä mihinkään osallistua, nettiin vissiin jos muil oli sama auto..joko puhu läpiään päähän tai päivitykset muuttanut.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ei ilmeisesti ollut muistanut laittaa autoa suosikkeihin, sillä online-ja arcadeajelu vaatii, että auto on pistetty suosikkeihin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Joku siitä tääl aikasemmin valitteli kun hukkas 12 milliä ja autol ei voinu käytännössä mihinkään osallistua, nettiin vissiin jos muil oli sama auto..joko puhu läpiään päähän tai päivitykset muuttanut.

Eikö olis viisainta ensin itse kokeilla päättömiä juttuja mitä täällä lukee,eikä muille sitä samaa viserrellä
Siellä valaikossa on kokoajan ollu f1 autoille oma ruksattava paikka jos ei muita autoja sinne halua.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Luleetko, että tällästen viestien jälkeen lähden grindaamaan 10miljoonaa pettyäkseni? Ei siin paljoa kannata ite testailla...ja tuossa sanottiin ettei pääs onlineen, kiellä muuttunut päivityksellä sit...

Tuli orientoitua ja ostettua Ferrari F1 2010 formula.Virhe ostos, tässä muutama syy:

A: sillä ei pääse onlineen
B: sillä ei pääse A-Specin kisoihin ainakaan levelillä 29
C: ei kulje mihinkään, Nissan GT-R, Veyron, Audi R10 TDI yms kulkee lujempaa ovaalilla

Hyviä puolia:

A: pysähtyy kuin seinään
B: pito mahtava täysillä downforceilla

Eli en suosittele tuhlaamaan 10 milliä tuohon kaaraan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Luleetko, että tällästen viestien jälkeen lähden grindaamaan 10miljoonaa pettyäkseni? Ei siin paljoa kannata ite testailla...ja tuossa sanottiin ettei pääs onlineen, kiellä muuttunut päivityksellä sit...

Miksi sitten netissä on valikko: Ferrari Only kisa... ja valikossa näkyy ihan selvästi Formula... Käväses ihte kokeilee, mä en pysty, en omista :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miksi sitten netissä on valikko: Ferrari Only kisa... ja valikossa näkyy ihan selvästi Formula... Käväses ihte kokeilee, mä en pysty, en omista :p

Niin siis tuon mun quoten jälkeisissä viesteissä ymmärsin juuri et Formula vs Formula voi ajaa, mut ei muuta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ajattelin et hiukan pelaaminen helpottuis, ja vois nauttia vaan eri autoilla ajamisesta kun oli jo noin 250 autoa tallissa. Mut pyh.

Tänään huomasin et käytettyjen autojen kaupas on yks "pakko-ostos" auto, mutta rahat ei siihen riittäny. Yks ovaali kisa sit alle ja 117tonnia lisää massia kukkaroon ja ostamaan tuo auto. Noh perhana, sillä välin sinne oli ilmestynyt kaks pakko-ostos autoa...

Tota oravanpyörää kesti reilut 5tuntia putkeen eikä siinä auttanu ku ajaa ovaalia ja ostaa autoja. :D

Nyt tallissa on 198kpl standardeja ja 115kpl premium autoja, eli yhteensä 313 autoa omistuksessa. :) Ehkäpä sit huomenna pääsis nauttimaan niillä ajamisesta. :S
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eilen 117 tonnista oravanpyörää ajelin 9 millin edestä,sai vähän aikaa ajella.
padillakin ajelin mutta sillä tuli noin 5 kierroksessa 10 sek huonompia aikoja kun ratilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ja minä kun kerään rahaa johonkin tiettyyn käytettyyn niin ei toivoakaan että sitä enää olisi valikoimissa siinä vaiheessa kun raha on kasassa.
 
Ylös Bottom