Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

GT5:sen pelastus on nää seasonalit, toivotaan vaan että näitä jaksetaan tehdä vielä paljon ja kauan. T: A-Spec lvl 27 grindaamatta.

Nämä seasonalit on jokseenkin ok se Race osuus etenkin (drift ja timetrialia en ymmärä miksi niitä tässä on - eikös niitä ole jo tuolla offlinessa liian kanssa mahdollisuus pelata, tosin ole kumpaisiakaan pelannut että voihan nämä olla ihan omanlaatuisiansakin.)

Tosin tuo takaa-ajo lähtö ei mielestäni autopeliin oikein sovi (ampuhiihdossa ihan ykköskilpailumuoto katsojan kannalta). Jos taas tykkää takaa-ajo kisoista, niin voihan sitä kisassa kuin kisassa jättäytyä n 30 sekunniksi lähtöruutuun. Tosin silloin ne kaikki kyllä lienevät siellä letkassa ekan takana, mutta kuitenkin.

Ja sitten ei kanssa tässä ole juuri minkäänlaista uudelleenpelattavuusarvoa, jos olisi vaikka pienempikin tuo exp ja credit tulo eikä kertaluontoinen, niin saattaisi yrittää pitempäänkin ei niin ylivertaisen tehokkaalla autolla.

Ei kyllä hyvältä näytä jos ei ala tulla muuta lisäsisältöä kuin näitä kerran läpi pelattavia seasonaleja.

Lähes grindaamatta olen minäkin päässyt tasolle 30, jos grindaukseksi ei lasketa että pelailen toistuvasti eri autoilla läpitte noita Extreme ja Expert kisoja (ja jopa professionaalikin joskus), noissa on kuitenkin sikäli hyvä että on aika monia No limit kisoja ja sitten limittejä joihin kelpaa kuitenkin aika moni auto.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ah, että tuo x2010 on mahtava!!! Monzan kullalle suzukan hopealle ja nyrre jäi 0.1 sek päähän hopeasta. Huomenna yritän kaikki kultasiksi... Ps. Jos ajaa kullalle tulee yli 2miljoonaa xp:tä :rolleyes:

E: siis yhteensä per kisa xp:t
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ah, että tuo x2010 on mahtava!!! Monzan kullalle suzukan hopealle ja nyrre jäi 0.1 sek päähän hopeasta. Huomenna yritän kaikki kultasiksi... Ps. Jos ajaa kullalle tulee yli 2miljoonaa xp:tä :rolleyes:

E: siis yhteensä per kisa xp:t

Ajoitko ne ratilla vai padilla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

No juu. Vaikuttaako se ratti niin paljon tosiaan. Meinaan itse pelaan padilla ja pääsen noin 2 sek päähän monzassa. Nyrrellä jään 6 ja Suzukassa 9 päähän. Joten aika kaukana olen vielä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ajoitko ne ratilla vai padilla?

Minä olen päässyt padilla Monzassa parhaimmillaan 2sek. päähän pronssista. Minun mielestä puuttuvien sekuntien pois hiomiseen pitää olla Teräs- tai vähintäänkin Hämähäkkimies. Ei normaali ihmisen reaktiot riitä. Muita ratoja en ole edes kokeillut. Minun ainakin on ihan mahdoton saada edes pronssia Vettel-challengesta padilla. DS3 ei yksinkertaisesti pysty ajamaan niin tarkasti. Pitääpä siis vain odotella että tilattu G27 saapuu..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ite pääsin kaverilla ku kokeilin nii monzan ja nurburgringin pädil pronssille mut suzuka on kyl sit aika kinkkine tapaus :D ja ratilla ku veti nii samantie parin sekunni turvin pronssille ja siin on kyl aika järkky ero :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ite oon vaan sitä nyrreä ajanut ja ajattelin, että jätän monzan viimeiseksi jos nyt vahingossa joskus ne kaks muuta sattuisin läpäisemään(voittihan suomikin euroviisut:D), voisi sitten monzassa fiilistellä, se kun vaikuttaisi etukäteen helpoimmalta.

Ite pääsin kaverilla ku kokeilin nii monzan ja nurburgringin pädil pronssille mut suzuka on kyl sit aika kinkkine tapaus :D ja ratilla ku veti nii samantie parin sekunni turvin pronssille ja siin on kyl aika järkky ero :confused:

Ootko paljon tätä peliä pelannut, aika kova suoritus jos ns. kylmiltään kävit pokaalit nappaamassa noista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kisojen määrää on aivan turha lähteä laskemaan, GT4 ei ollut minkäänlaista online-päivitystä tms, ja kyllä no one-make kisat oli pelkkiä fillereitä IMO. Ja sitä grindaamista oli heti alusta alkaen.
GT5:sen pelastus on nää seasonalit, toivotaan vaan että näitä jaksetaan tehdä vielä paljon ja kauan. T: A-Spec lvl 27 grindaamatta.

Kerran muutamassa viikossa tulevat alle tunnissa läpäistävät pikkukisat ei paljoa pelasta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Typerää, että tässä ei voi "nollata" noita turnauksia, niinkun 4:ssa pystyi. Sais helpommin kasaan tuota rahaa kunnon autoihin.

Lisäksi oon turhaan yrittäny saada palkintoautona mitään historic racing car cuppiin sopivaa autoa, pitää kaiketi käydä ostamassa joku foortin mark 4 kohta. Muutenkin palkinto autot noista kisoista on suurimmalti osalti ollut aika kuraa, luulis nyt edes että gran turismo allstarsista sais jonkun paremman kun amuse nissanin.

Ja kyllä noi kaikki kilpa-autot (c-ryhmä, super gt, ralli yms.) pitäis saada ostaa ajamattomina liikkeistä, tulee kohtuu kalliiksi kunnostaa esim. nissanin r89c race car ( hinta 500000cr)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Typerää, että tässä ei voi "nollata" noita turnauksia, niinkun 4:ssa pystyi. Sais helpommin kasaan tuota rahaa kunnon autoihin.

Lisäksi oon turhaan yrittäny saada palkintoautona mitään historic racing car cuppiin sopivaa autoa, pitää kaiketi käydä ostamassa joku foortin mark 4 kohta.

Joo se oli hyvä rahankeruun kannalta se nollaus ku yhteensä 4 kierroksen kisojen palkintoautosta sai n.360000 ni rahasta ei ollu ikinä nelosessa pulaa ja autotkin oli paljo halvempia, mutta tässä siitä ei olis niin paljo hyötyä.

Jos jaksat paukuttaa 500km indyä (alle 2,5h kestää), ni siitä sais palkinnoks jaguaarin xj13 millä varmaan pitäisi jo päästä aika helposti läpi, muutenkin tosi retee kärry.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kerran muutamassa viikossa tulevat alle tunnissa läpäistävät pikkukisat ei paljoa pelasta.
No jaa, ei loputtomiin mutta nyt kun peli on vaiheessa niin tommoset 5 kierroksen kisat mistä saa 1,5 milliä expaa jeesaa aika paljon. Ennemmin noita ku daytonaa kiertämään minoltalla. Tai nelosen tyyliin automerkkikohtasia valmistajan pikkukisoja, joista ei oikein muistaakseni edes mitään saanut. Lopussa noita ajelin kun piti saada rosentteja, enkä suuresti niistä nauttinut. Grindaamaan siinä joutu. Makuasioita..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten seasonaaleista muka 1,5 milliä expaa saa, ku enimmillään yhestä sen 120000 tai 100000? Vai meinasikko rahaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

No jaa, ei loputtomiin mutta nyt kun peli on vaiheessa niin tommoset 5 kierroksen kisat mistä saa 1,5 milliä expaa jeesaa aika paljon. Ennemmin noita ku daytonaa kiertämään minoltalla. Tai nelosen tyyliin automerkkikohtasia valmistajan pikkukisoja, joista ei oikein muistaakseni edes mitään saanut. Lopussa noita ajelin kun piti saada rosentteja, enkä suuresti niistä nauttinut. Grindaamaan siinä joutu. Makuasioita..

Vaikka ajaisit kaikki ison rahan seasonalit putkeen niin joutuisit grindaamaan, vaikkapa Ferrarin, Jaggen tai jonkun niistä 20millii maksavista kilpa-autoista saadaksesi, vielä yli sata kisaa:rolleyes:
Tämän lisäksi et saa myytyä millään edes itse ostamiasi kilpa-autoja (tai muita arvokkaampia autoja, nekin jotka saat myytyä niin lähtee murto-osalla alkuperäishinnasta vaikka mittarissa olisi 0km) eteenpäin joten kyllä tässä on kuule "hieman" eri määrä grindailua.
Päästäksesi B-specissä 35levelistä missä aukeaa Le Mans 24h kisa 40leveliin missä aukeaa seuraava kisa tarvitsee ajattaa tuo Le Mans 24h kisa yli 11 kertaa läpi. Mieti tuota hetken aikaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eiku joo, se oliki 1,5M crediittejä kun tuli tosta C4 seasonalista, no silti tuli aika pitkä pätkä expaakin samasta kisasta. Ja miksi pitäis grindata niitä 20 millin autoja? Onko ne pakko ostaa että pääsee eteenpäin? Ja missä vaiheessa oon b-specistä puhunu mitään? A-Specissä ei ennen lvl 30(arvio) tarvi grindata senttiäkään pelin etenemisen kannalta, tarviiko sen jälkeen: kerron ennen joulua.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

A-Specissä ei ennen lvl 30(arvio) tarvi grindata senttiäkään pelin etenemisen kannalta, tarviiko sen jälkeen: kerron ennen joulua.
En oikein usko että kukaan pääsee lvl 30 ajamatta yhtään kisaa toista kertaa, jos ei sitten ajele kuukausikaupalla onlinessä ja laske jokaista onlinekisaa eri kisaksi.
En ainakaan muista että olisi missään vaiheessa yhden kisan expoilla level noussut kahdella pykälällä ja lvl 28 jälkeen vaaditaan tuo kahden pykälän nousu että seuraava kisa aukeaa.
Tuokin jo kertoo jotain noiden leveleiden suunnittelun järjettömyydestä, kun lvl 29 ei avaa mitään muuta uutta, kuin tyhjän exp. palkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Hmm...onkohan tämä nyt ihan väärä paikka kysyä seuraavaa?? Tänään tuli postissa tuo G27 rattipoljin yhdistelmä. Tiedän että täyttä tukea ei VIELÄ ole kyseiselle setille mutta onko tosiaankin näin että tuota pakkia ei saa conffattua mihinkään muuhun kuin tuon shifterin "kolmio" näppäimeen? Siis kun ratissa on nuot 6 näppäintä, ja niistä pitäisi kuulemma 2 toimia, mutta tuota pakkia ei ainakaan kyseisiin nappeihin saa....yrittänyt kaivella infoo tältä mut en löytänyt, suokaa anteeksi jos olen puusilmä
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Hmm...onkohan tämä nyt ihan väärä paikka kysyä seuraavaa?? Tänään tuli postissa tuo G27 rattipoljin yhdistelmä. Tiedän että täyttä tukea ei VIELÄ ole kyseiselle setille mutta onko tosiaankin näin että tuota pakkia ei saa conffattua mihinkään muuhun kuin tuon shifterin "kolmio" näppäimeen? Siis kun ratissa on nuot 6 näppäintä, ja niistä pitäisi kuulemma 2 toimia, mutta tuota pakkia ei ainakaan kyseisiin nappeihin saa....yrittänyt kaivella infoo tältä mut en löytänyt, suokaa anteeksi jos olen puusilmä

Virallinen tuki Logitechin G rateille puuttuu, mutta on ilmeisesti tulon päällä. Mulla on G25 ja pakitella pitää kolmiolla, olis se makeempi pökätä kepillä sisään, mutta.. Tällä varmaan yritetään edistää Logitech driving force gt:n myyntiä, johon turismosta pitäisi löytyä tuet ja siitäkin on raportoitu jotain jarruhäikkää, plus että se on melko muovisen olonen vrt. G ratit. ja puolet halvempi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Grindauksen tarvetta on kyllä liioiteltu tuon yksinpeliuran kannalta mielestäni. Sinne 25 levelille, jossa vaiheessa on ajettu käytännössä kaikki muu paitsi endurance, pääsee ilman mitään turhauttavia grindejä. En osaa arvioida ihan täysin, millainen kokemus olisi, jos ei olisi ollut ennakkotilaajan autoja eikä olisi saanut F1 GT:tä lainaan, mutta itse en ole muistaakseni ajanut kisan kisaa uudelleen. Ajelee vaan kaikkea tasaisesti, välillä A-SPEC, välillä Special Event, välillä lisenssi, eikä tarvitse oikeasti grindata. Tuo myöhempien levelien homma on sitten eri asia, mutta toisaalta on myös eri asia, kuinka moni alkaa ylipäänsä Endurance-kisoja sitten edes ajelemaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Virallinen tuki Logitechin G rateille puuttuu, mutta on ilmeisesti tulon päällä. Mulla on G25 ja pakitella pitää kolmiolla, olis se makeempi pökätä kepillä sisään, mutta.. Tällä varmaan yritetään edistää Logitech driving force gt:n myyntiä, johon turismosta pitäisi löytyä tuet ja siitäkin on raportoitu jotain jarruhäikkää, plus että se on melko muovisen olonen vrt. G ratit. ja puolet halvempi.

Puolet? syksyllä sai vielä johonki 80e, vastaan jo poistuneen G25:n poistohinnat yli 200e ja G27 alkaen 260e hintaseurannan mukaan. Jarruissa noissa kyllä tuntii vikoja olevan, mutta korjattavissa ja takuukin toimii (molemmat koettu henk. koht)
 
Ylös Bottom