Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

tuntuu oudolla tavalla hyvältä kun en pysy mersullani radalla ollenkaan sadekelillä! :p Vaikeaksi ovat tehneet, hyvä niin. huomenna jatkuu treenit.. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Top Gearin Lotus-kilpailu oli kyllä ihan mukavan haastava.. Ei meinannut auto pysyä hanskassa yhtään ja lopulta joutui jo "huijaamaan" ja turvautumaan ajoapuihin, että sai tuosta lopulta edes pronssisen arvosanan taisteltia.. Hirveä auto..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ettei olis joku bugi, mulla käynyt renkaitten kanssa noin. kun ostin kahdet ja toisia en asentanut niin ei niitä voinut asentaa myöhemminkään.

Löysin jo kadonneet osat, siellä vasemmassa laidassa pieni "items", sen takana oli osat jotka olin ostanut, töötti ja jotain maaleja joita saanut.
Siihen kun aiemmin kirjotin ratin villiintyvän sladittelussa, sekin rauhottu oikeen huomattavasti kun vaihto rattiasetus-valikosta beginner moden simulator modeen.
Ja se AI kuskien törmäily perään on saanut lausumaan muutamat ärränpäät, liian usein esim. special eventeissä on niiden takia auto pyörähtänyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mikähän ihme täs pelis oikein mättää ku lataa valikoissa ihan perkeleen kauan vaikka asennettu kovolle. Siin mis tulee se musta GT ruutu ni välil menee melkee 1min ennekö tapahtuu mitään.
Tänään illalla alkoi hidastelemaan aina kun pitäisi käydä siellä My Home -valikossa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.

Ei toiminut padi täälläkään ilman tuota uudelleen määritystä. Photo modessa et voi juuri mitään tehdä pelkällä ratilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.

Juurikin noin että ohjain ykköseksi ja ratti kakkoseksi niin pystyy molemmilla ohjailemaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Oonko sokea tai tyhmä vai eikö tosiaan replay-videoissa voi kelata lainkaan? :eek: Aika turhauttavaa jostain Nürren loppuvaiheilta koittaa saada sitä "hienoa otosta" kun vahingossa lipsahtaa sekunnin ohi ja joutuu katsomaan alusta asti...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Oonko sokea tai tyhmä vai eikö tosiaan replay-videoissa voi kelata lainkaan? :eek: Aika turhauttavaa jostain Nürren loppuvaiheilta koittaa saada sitä "hienoa otosta" kun vahingossa lipsahtaa sekunnin ohi ja joutuu katsomaan alusta asti...

Samaa oon ihmetellyt itsekin.. Ei oikeen aina koko kilpailua jaksa katsoa jonkun yksittäisen hienon hetken takia..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitä nyt oon tässä lukenut juttuja ja omia kokemuksia G27:sta. Niin toimii ja oikee vaihtoehto. Joidenkin napien väärinohjelmointi ilmeisesti tullut pelin koodauksessa. Mut korjaus päivitys tulee varmaan pian. Tiedä sit et kuinka vaikee kaupoista on löytää ko ratti kun joka paikasta myyty kaikki ja tilausjonot aika pitkät.

Kiitoksia vinkistä! Joo sitä G27 oon tässä suunnitellu jo reilun vuoden päivät ja siitä semmonen fiilis ollu, että ois parasta mitä rahalla saa eli kyl se kannattaa ostaa ettei käy mitää välimalleja kokeilee, koska tiiän et nälkä kasvaa kuitenki syödessä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Top Gearin Lotus-kilpailu oli kyllä ihan mukavan haastava.. Ei meinannut auto pysyä hanskassa yhtään ja lopulta joutui jo "huijaamaan" ja turvautumaan ajoapuihin, että sai tuosta lopulta edes pronssisen arvosanan taisteltia.. Hirveä auto..

viidenneks pääsin ilman kaikkia muita apuja paitsi abs. IMO hauska auto, ja renkaiden pito tuntuu todella aidolta sillä. Tuli kyllä sellaset epic vatkaukset follow througissa et huhhuh :D.

Mitäs muiden mielipide on rallista? ite ainaki yllätyin positiivisesti, ja siinä on enemmän fiilistä kuin itse wrc pelissä imho. Voi olla et on GT lasit päässä, mut who cares. Ainaki mulla on hauskaa! :)

Olipa nascar beginner ja advanced helppoja. kultaa kaikista ekalla ajolla. Odotan innolla nascar online ajoja. Viellä en ole uskaltanut / jaksanut kokeilla onlineä, kun gt lifekin kiinostaa niin pirusti viellä. Beginner cupit kaikki kultaa nyt, ja voi mennä seuraavaan välikköön.

Jarrujen upgreidaust ihmettelen et se puuttuu. Olisi ollut hienoa jos vaikkapa jollain yariksella, tai jollain vanhalla autolla ajat 180kmh ja lyöt liinat kiinni, niin tuskin renkaat menevät lukkoon.

Padilla nopean kokeilun perusteella oli myös todella mukavaa ajaa, siis padiksi.

Onkos muuten pelissä jokin luiston esto jota ei saa pois päältä. Ainakin nurmikolla huomannut kun painaa kaasun pohjaan ja kaasu"palkki" menee punaiseks osittain, ja tuntuu et ainaki softeil racing renkail ei saa millään 500hp taka tuuppari autoa irtoamaan tiestä kaasulla. kovilla ja medium kumeilla on kyl sit todella liukasta :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

viidenneks pääsin ilman kaikkia muita apuja paitsi abs. IMO hauska auto, ja renkaiden pito tuntuu todella aidolta sillä. Tuli kyllä sellaset epic vatkaukset follow througissa et huhhuh :D.

Mitäs muiden mielipide on rallista? ite ainaki yllätyin positiivisesti, ja siinä on enemmän fiilistä kuin itse wrc pelissä imho. Voi olla et on GT lasit päässä, mut who cares. Ainaki mulla on hauskaa! :)

Miusta tuntu, ettei siinä Lotuksessa ollut pitoa ollenkaan.. Kaikki muu on tähän asti sujunut ilman ajoapuja, mutta se oli kyllä mulle aivan ylivoimainen. En vaan ilmeisesti sitten osannut.. :p

Ralli on kyllä erittäin jees. Tykkään melkeen enemmän kuin radalla ajamisesta. Vielä kun keksisi, miten onlinessa pääsee ihan kunnon rallikisoja ajamaan niin olisin erittäin tyytyväinen.. :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Miusta tuntu, ettei siinä Lotuksessa ollut pitoa ollenkaan.. Kaikki muu on tähän asti sujunut ilman ajoapuja, mutta se oli kyllä mulle aivan ylivoimainen. En vaan ilmeisesti sitten osannut.. :p

Pidon puuttuminen johtuu challengessa käytettävistä halvoista renkaista, ei autosta toisin kuin joku tuossa aikaisemmin jo sitä manasi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.

Jos löytyy ylimääräinen USB/Bluetooth näppäimistö, niin toimii myös valikoissa ja todella kätevä chtattailla netti lobbyissa. Toimii ihan vaan kun laitat usb:n koneeseen kiinni.

Näppäimistössä Enter= X, Esc = O ja F1= kolmio. Neliö taisi olla F2.

Niin ja tuosta Top Gear Samba Bus challengesta, kolmannella yrittämällä tuli kultaa. Kaikki ajoavut poissa paitsi ABS=1 ja DFGT ratti. Kannattaa vaan yrittää ajaa imussa niin paljon kun pystyy, niin pääsee ohikin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ehkä tunnin kerkesin tänää pelaamaan asennuksien jälkeen kaksi kertaa tilttasi siinä ajassa alkuvalikkoon ja 3D-efektin huomasi vaan siitä että grafiikka muuttui aivan kauhean näköiseksi (tiedän toki että graffa on heikompaa 3d moodissa mutta joku roti, vaikka käänsin 3d efektin ns. täysille niin ei näyttänyt efekti edes yhtä keskinkertaiselle kuin Motorstormin vastaava), ei vakuuttanut näin alkuun. Kun pelaa ilman 3D:tä niin graffa parasta mitä pleikalla nähnyt. Luulen että kokeilen huomenna pelata 2d to 3d efektiä käyttäen niin ei se reso heikkene ja kun se efekti ei tuolla varsinaisella 3d:llä toiminut ollenkaan (ei minkäänlaista syvyyttä kuvassa) niin ei tuo ainakaan huonommalta voi näyttää.
Näköjään avfoorumssilla huomattu sama juttu, pitänee pelata noiden asetuksien kanssa jos joku hyvä kompromissi löytyisi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pidon puuttuminen johtuu challengessa käytettävistä halvoista renkaista, ei autosta toisin kuin joku tuossa aikaisemmin jo sitä manasi.

Fiilis on imo ihan älyttömän mahtava, sillä jos vertaa esim proloon, niin autoa ei pystyisi hallitsemaan mitenkään, vaan jos vähänkin perä lähtee irti tiestä niin on varma pyörähdys.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tällä hetkellä lvl 12,olisko ketään piitkälle päässyttä kertomaan lähteekö tää tuntuma autoon paranemaan edistyttäessä?Tuntuu kovin hepposelta tällä hetkellä ajella esim. 480 hp BMW 135llä.Kaipais lisää massan tuntua peliin.G ratilla mennään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

No nyt tilttasi suoraan alkuvalikkoon, siis siihen mistä valitaan GT- ja Arcade modet yms. Jäi kaiketi kaivelemaan sisältöä tuohon News-boksiin. Piti ottaa koko rakkine pois verkosta, nyt tuntuisi taas pelittävän.
 
Ylös Bottom