Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ottakaa PS3 pois verkosta, jos aiotte pelata vain yksinpeliä. Serverit ovat varmasti aivan tukossa tällä hetkellä.

Tilasin 12. päivä tätä kuuta ja mukana oli lappu. Tosin sillä ei paljoa juhlita, itselläni käy sama tuon serveriin yhdistämisen kanssa. Kun siitä on päästy, päävalikossa ei voi painaa ainuttakaan nappia, joten olet nalkissa siinä, etkä voi tehdä mitään. Soitin discshoppiin ja aikoivat lähettää samantien uuden. On muuten hermot kireällä.

Eli soitit ominaisuudesta, joka aukeaa vasta huomenna ja sait nyt jo toiset koodit, jotka nekin toimivat vasta huomisesta lähtien... elämän kevät.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitä hittoa vuosien odotus ja sit peli jymähtää heti alku teksteihin. Itelläni ei tule muuta kun GRAN TURISMO 5 logo ja siihen jää jumiin. Tää on jo pikkasen huonoa huumoria, kun on koko päivän töissä kytänny kelloa että kohta pääsee testaaman:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Toinen päivä tätä pelatessa nyt meneillään :) Ehdinkin jo hehkuttaa toisessa ketjussa ajotuntumaa ja grafiikoita, mutta nyt on sitten tullut kokeiltua peliä hieman monipuolisemmin ja vaikuttaa edelleen todella hyvältä! Pitkän odotuksen ja julkaisun myöhästelyn jälkeen on kyllä intoa pelata :D Onlinessa en ole vielä päässyt kisaamaan mutta eiköhän se tuosta kohta korjaannu.

Onko pelin jo omistavilla mitään fiiliksiä näin aikaisessa vaiheessa? Jakakaa toki :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitä hittoa vuosien odotus ja sit peli jymähtää heti alku teksteihin. Itelläni ei tule muuta kun GRAN TURISMO 5 logo ja siihen jää jumiin. Tää on jo pikkasen huonoa huumoria, kun on koko päivän töissä kytänny kelloa että kohta pääsee testaaman:mad:
Asensitko pelin kovalevylle? Itse yritin ohittaa tämän ja sen jälkeen peli jäätyi...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ottakaa PS3 pois verkosta, jos aiotte pelata vain yksinpeliä. Serverit ovat varmasti aivan tukossa tällä hetkellä.



Eli soitit ominaisuudesta, joka aukeaa vasta huomenna ja sait nyt jo toiset koodit, jotka nekin toimivat vasta huomisesta lähtien... elämän kevät.

En soittanut koodeista, vaan siitä, että peli jäi jumiin päävalikkoon. GTPlanetista kuitenkin löytyi vastaus, eli juurikin kirjautumalla ulos PSN:stä ratkaisee alun Gran Turismo 5 monen minuutin latauksen, sekä sen, että päävalikossa ei voi tehdä mitään.

GT5 freezes during game-startup - GTP Forums

Tuolla vielä juttua siitä, älkää hätääntykö, kuten minä.

edit: ei siis tekemistä sillä, asentaako pelin vai ei. Toivottavasti selventää nyt tämänkin ongelman kaikille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Voisiko joku valaista tätä level-zydeemiä. Pääseekö tiettyihin kisoihin vasta tarpeeksi korkealla tasolla? Vaatiiko joku auto oman tasonsa? Hieman pelottaa etää mille ihmeen NeedFor Speed -linjalle on oikein lähdetty. GT4:ssä oli hyvä (ja realistinen) malli. Kisaan pääset kun omistat "ajokortin" ja oikean auton. Ihan niinku Formula1 vaatii superlisenssin eikä vaan tarpeeksi ajokokemusta. NFS Shiftissä sai levelin 50:iin kun ajo parikyt kertaa Hazyview 8:ssa kunnon 15 auton romurallin:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Voisiko joku valaista tätä level-zydeemiä. Pääseekö tiettyihin kisoihin vasta tarpeeksi korkealla tasolla? Vaatiiko joku auto oman tasonsa? Hieman pelottaa etää mille ihmeen NeedFor Speed -linjalle on oikein lähdetty. GT4:ssä oli hyvä (ja realistinen) malli. Kisaan pääset kun omistat "ajokortin" ja oikean auton. Ihan niinku Formula1 vaatii superlisenssin eikä vaan tarpeeksi ajokokemusta. NFS Shiftissä sai levelin 50:iin kun ajo parikyt kertaa Hazyview 8:ssa kunnon 15 auton romurallin:mad:

Nuo levelit vaikuttavat siihen minkä luokan kisoihin voit osallistua ja mitä autoja voit ostaa. Ei ole kuitenkaan mahdottoman hankala hankkia sitä xp:tä :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Se on varmaan yksi parhaiten tuetuista rateista kyseisessä pelissä, niinku DFGT. Ole huoleti. Kyllä se toimii juuri niinkuin joku on ajatellut. Se, että vastaako se sinun suosimia asioita on toinen juttu.

Haluan täyden varmistuksen, että G27skassa toimii kytkin ja H-kaavio koska ne on elintärkeitä ominaisuuksia minulle :D

Onko jollakin täysin FAKTApohjaista tietoa tästä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kiinnostaisi tietää missä vaiheessa pelissä pääsee ajamaan Top Gearin testirataa. Onko rata saatavilla suhteellisen aikaisin, vai saako sen vasta esim. 800 pelitunnin jälkeen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kiinnostaisi tietää missä vaiheessa pelissä pääsee ajamaan Top Gearin testirataa. Onko rata saatavilla suhteellisen aikaisin, vai saako sen vasta esim. 800 pelitunnin jälkeen?
Special eventeissä pääsee kokeilemaan suhteellisen alussa, mutta vain tietyllä autolla. Taitaa tulla hetken pelaamisen jälkeen ajettavaksi :)

Damn kun ei pääse pelaamaan niin kulutan aikaani "neuvomalla" täällä foorumeilla muita :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

KUKIN HARKITSEE ITSE LUKEEKO!! SISÄLTÄÄ JONKIN VERRAN AINAKIN ITSELLE UUTTA TIETOO = LUE SPOILER!!!

Noniin. Tosiaan, paluu tolle "My Page"lle tuntuis ottavan aikaa, mutta verkko herjoja en oo viel nähnyt.

Ratilla aloitettiin eikä sitä nyt sit tartte pädillä enään harkitakaan. Sen verran fiiliksiä tulee vaikkakin vaan dfgt käytös. :D

Ajettuna eka lisenssi ja beginner cuppia täs koluilen läpi Celicalla. Noi itemi jutut on aika mielenkiiintoinen veto. Siis lähinnä ne värit. Toimii käytännös niin et kun voitat talliis jonku auton niin saat yhden kappaleen kyseistä väriä iteminä jonka voit sit käyttää :p

SS 5 kisas tuntu ainakin Celicalla olevan valot pääl kokoajan :/ Ja valo teho aika kehno. Toivottavasti riippuu autosta :p Pitkien ja lyhyiden välil pystyy valitseen.

Noh, latailkoon rauhassa taas. Vois koittaa malttaa vaikka syödä nyt... Jos sais ton Beginner cupin ajettua tänään niin sit vois koittaa Arcadee ja vaikka onlineekin. Toivottavasti pystyy hakee porukkaa omalta regionilta :D

Onko joku saanut ton HEADTRACKING:in toimiin? Jos niin mitä mun pitää tehä? Koitin rajailla sen jo aika lähelle lärviä ja sillee... En oo malttanut pelin sisäistä manuaalia viel tutkia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tänä vuonna?

On kai ne muuten sellaisia autoja mitä voi ostaa tai saada muulla tavalla?
Kyllä, tänä vuonna. :D

Varmaan nuo autot saa ihan pelistäkin, mut varmaan maksaa jonku verran. Joku Mersu siinä oli ainaki.

Tässä ennakkotilaajan autot (Discshop):

  • Mercedes SLS AMG
  • Nissan GT-R GT500
  • Mazda 787B
  • Honda NSX GT500
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sama juttu on täälläkin ettei GT5 pääse nettiin. Voisikohan olla toi päivityksen tuoma jäynä et sinne pääsee vasta huomenna, virallisena julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kaikille padi pelaajille hyviä uutisia. Ainakin mun mielestä ihan hyvä pelata padilla.
Rattimiehet ovat tietenkin eri mieltä, mutta jos ei ole koskaan autopeliä pelannut kuin padilla, niin homma toimii ihan hyvin.

Itse pelistä en nyt vielä osaa muuta sanoa, kuin että pelin äänimaailma on aivan loistava.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sama juttu on täälläkin ettei GT5 pääse nettiin. Voisikohan olla toi päivityksen tuoma jäynä et sinne pääsee vasta huomenna, virallisena julkaisupäivänä.

Itse ainakin olen tänään pelannut netissä ilman ongelmia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mainiota on muutamat Cupit ja lisenssit takana.
Näköjään servit menivät huoltoon tai jotain, kun ei enää pääse pelaamaan/kirjaantumaan sinne. Tämän huomasin siten, että pelin käynnistäessä se niistä serveistä ilmoitti ja yritti ladata GT home puolta, mutta lataus tyssäsi siihen GT -latausmerkkiin.
Kävin PSN:stä kirjaantumassa ulos, niin GT home näkymä lataantui esille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itse ainakin olen tänään pelannut netissä ilman ongelmia.

No, mulla ei ainakaan oo toimiu vaan herjaa jotain yhteydestä, .. kaikki muut verkkopelit kyl toimii. Luulisin vian olevan PD:n serverien päässä, no odotellaan huomiseen et jos alkais toimiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nyt silmät käteen ja menkääs vertaamaan näiden kahden ketjun otsikkoja.
Ketju A
Ketju B
Sitten koittakaa arvata kumpaan siirtyi juuri pelinhankkimisviestejä.
Väärin arvaaville luvassa tuimia hymiöitä! :mad:
Tämä ketju on vain pelistä keskustelemiseen.

t.Ylläpito
 
Ylös Bottom