Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

En niitä itse jaksanut kun korkeintaan hopealle saakka hioa, mutta ilmoitus uudesta photo paikasta tuli kuitenkin kun pelasin kaikki putkessa läpi enkä guitannut aina, jos noi pelaa putkeen läpi niin siinä välissäkin pyörii videoita sun muuta ja uuden photo paikan sain aina juuri noiden eventtejen välissä.
En tiedä onko se riippuvainen siitä, että katsot ne välivideot?
Ei kait mutta en huomannut sitä "olet saanut uuden location tekstiä" ekalla välillä kun skippasin sen. Sit kun päätettiin pojan kanssa katsoa se välivideo, tulikin "olet saanut uuden kuvaus lokaation"..

mutta voi olla, että olen väärässä, ehkä siinä ekassa välissä ei edes tule lokaatiota?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Menee hieman offtopiciksi, mutta menkööt.

Sinun suun hygieniasta en tiedä miten ikenistäsi verta ja hampaiden välistä paskaa tulee. Asiaan.
Itse keräilen pystejä, mutta ne ei ole pakkomielle vaikka kovasti niitä koitan aina saada.
Periaatteeni on että pelistä en luovu ennen kuin kaikki pystit on kerätty (olen tosin joutunut tekemään poikkeuksia)
Mielestäni ne tuovat peliin paljon lisäsisältöä ja haastetta. Sekä onnistumisen tunteen samoin kuten vaikkapa vastustajan voittaminen esim. NHL 11.
Taidat olla hieman kateellinen jopa, kun pitää ruveta ihmisiä mollaamaan tuosta? Ei varmaankaan kovinkaan monella ole tarvetta elvistellä, vaikkakin joillakin olisi varmaan jopa syytä moiseen, uskomattomia suorituksia joillain.
Ei tod.näk ole sinulta milläänlailla pois jos joku niitä kerää?

Arvasin että joku vetää tästä herneet ku sopivast osuu. Miksi olisin kateellinen jos minua ei keräily kiinnosta? Ihmettelin vain "ääneen" kun jotkut täällä mesoo kun ei jotain trophyä meinaa saada saavutettua. Kummallista. Minulta ei ole tosiaan mitään pois vaikka joku omistaisi elämänsä niiden keräilyyn ja keräilkööt jos siltä tuntuu. Kuten sanoin, ihmettelin vain. Joten jatkakaa toki :) Niin ja anteeksi jos loukkasin jotakuta kommentillani, ei ollut tarkoitus :)


Mitä tuo nuoli tarkoittaa ton B-spec kuskin kohdalla? Ymmärtänyt että kertoo kaverin "kunnosta" että on väsyny jos nuoli alaspäi? Toi mun kaveri ei vaa tunnu elpyvä vaikka sitä mite kaua pitäs sivus ja antaa toise kuski ajaa :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Miksi niin moni pitää vaikeana sitä GT World Championshippiä?

Yhdessä kisassa olin jopa 26 sekuntia johdolla ja autona oli Mercedes SLS 09 +800hp :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Arvasin että joku vetää tästä herneet ku sopivast osuu. Miksi olisin kateellinen jos minua ei keräily kiinnosta? Ihmettelin vain "ääneen" kun jotkut täällä mesoo kun ei jotain trophyä meinaa saada saavutettua. Kummallista. Minulta ei ole tosiaan mitään pois vaikka joku omistaisi elämänsä niiden keräilyyn ja keräilkööt jos siltä tuntuu. Kuten sanoin, ihmettelin vain. Joten jatkakaa toki :) Niin ja anteeksi jos loukkasin jotakuta kommentillani, ei ollut tarkoitus :)


Mitä tuo nuoli tarkoittaa ton B-spec kuskin kohdalla? Ymmärtänyt että kertoo kaverin "kunnosta" että on väsyny jos nuoli alaspäi? Toi mun kaveri ei vaa tunnu elpyvä vaikka sitä mite kaua pitäs sivus ja antaa toise kuski ajaa :D
Ne tropythan vois ajatella peliin "kuuluviksi", jolloin niiden saavuttaminen on periaatteessa sama kuin voittaisi jonkun kisan. Yhtälailla kisojenkin/lisenssienkin kanssa saa välillä verenmaku suussa puristaa. Ainakin minä, kun en osaa. Eli lisää tekemistä, viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki muu on jo saavutettu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

5 autoo vielä ja sit 100 kasassa, tuohon 1000 autoon saa pelata aikas kauan :D Mut kysymys! Miks tuo b spec kuski ei osaa ajaa tuota pick-up truck challenge sarjan ovaali kisaa ollenkaan vaikka muuten ei mitään ongelmia ole voittamisen suhteen ollut ja sen ensimmäisenkin kisan voitin ? Mut tuossa ovaalilla se jarruttelee "suorilla" ja on aina viimeinen.. lvl 9 on kuski nyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ku ajan tuota A-Spec 18lvl japan kisaa, otan sen championship ajan sen eka radan 10 kiekkaan ja painan next tulee se toinen rata ja kun oon mennyt 1 kiekan sitä niin toisella kiekalla peli jääätyy just samaan kohtaa jo 2x:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

On tämä vaan kidutusta kun peli on hyllyllä ja pleikka huollossa:mad: Helpompaa se odotus oli silloin kun ei kenelläkään vielä ollut peliä.

Osaako kukaan veikata kauan kestää tunneissa gt moden ''läpipääseminen'' siis tarkoitan tällä että esim. rahaa on ostaa vaikka mitä ja suurin osa tai kaikki kisat, rallyt, nascarit, lisenssit yms. päästy läpi?

Voit hakea lohtua siitä, että kohtalotovereitakin löytyy. Itsellä ollut peli julkkarista asti tossa hyllyllä, mutta pleikkari on Vantaalla YLODin jäljilta. Viikon ollut nyt matkassa eli viikon sisään pitäisi uutta tulla tilalle tai jotain selvitystä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

noi trophyt on jännä juttu.itseäni ei kiinnosta mitenkään ne mutta toki ne pelliin kuuluvat siinä missä muukin. itse jatkanen aikaisemmin parjaamaami a-speciä vaikka järki sanoo arcaden tai onlinen puolesta.johtopäätös: pelaamista ei voi järjellä perustella.:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onks kellää semmosta oikee kunnon turbopeliä? :D Tuli vaa mielee et ku youtuben videoissa turbo kuulostaa iha suorahampaiselta suorakytkennältä :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Miksi niin moni pitää vaikeana sitä GT World Championshippiä?

Yhdessä kisassa olin jopa 26 sekuntia johdolla ja autona oli Mercedes SLS 09 +800hp :D

En tiedä oliko tuo sama mutta helppoahan se oli kun tuunasi ACR viperiin 924hp.. vaikka mutkissa se oli kankea kuin lehmä jäi muut kuin tikku "johonkin" kun suora aukeni joten kisat oli suht rullailua....

edit: siksi yksinpeli on tylsää, kun ajan vain ,että saisin autoja ja ratoja auki moninpeliin niin ei jaksa tahkota kisoja tasaväkisellä kun haluan ne nopeasti ohi joten kisoista tulee sellaista kruisailua keulilla... Osa niistä challengeista sun muista on ihan kivoja ja tuunailu on kivaa jne, mutta nuo A-spec kisat on tylsää kruisailua vaan levelin ja rahan perässä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Löytyykö Lamborghineja käytetyistä vai joutuuko hakee uuden?

Kolme pitäisi löytyä.
- Lamborghini NOMAD Diablo GT-1 (JGTC) ‘00
- Lamborghini Countach 25th Anniversary ‘88
- Lamborghini Countach LP400 ‘74
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sainpa tuossa vanhan GT3:n mukana tulleen rattini takaisin ja kaveri antoi lainaan GT5:n.
Eka asia oli testata se 3D moodi... (63" Samsung 3D plasma telkkuna)
Lyhyestä virsi kaunis... kohtuu mieto mutta toimiva 3D näkymä perus asetuksilla, asetuksia olisi voinut rukata mutta nyt kävi niin että kuvan päivityksen repeily aiheuttaa varsin ikävää efektiä 3d näkymään. Varsinkin lähellä radan reunoja (aita, kyltit jne..) näkymä menee kiville. Johtuu siitä että kuvan päivityksen repeämä tulee vain toiselle silmälle joten toinen silmä näkee ihan väärää kuvaa ja parhaiten näkyy kuvan kohdassa jossa muutos on suurin edelliseen "frameen" verrattuna :(
Jos tämä 3D olisi toteutettu ns. köykäisemmällä tavalla side-by-side formaatissa niin repeämä tulisi samaan kohtaa molemmille silmille eikä näin rasittaisi perusrepeilyä enempää.
Että silleen, 3D on pelikelvoton lyhyttä kokeilua lukuunottamatta... voihan kökkö, olishan tuota voinut pidempäänkin ajella 3D:nä..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nyt joutuu kyl kyselemään typeriä, mutta mihin ihmeeseen nuo photo moden kuvat menee kun ei oo vielä sattunut silmään :( Ja käytin googleakin jo aiemmin :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Koko illan grindasin rahaa että saan Ferrari F1:sen ostettua ja silläpä ei sitte A-Spec kilpailuja ajeta, eikä sitä(KÄÄN) saa myydä. Voi ***** sentään. :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nyt joutuu kyl kyselemään typeriä, mutta mihin ihmeeseen nuo photo moden kuvat menee kun ei oo vielä sattunut silmään :( Ja käytin googleakin jo aiemmin :confused:

Communityssä voi katsella ja pistää jakoon myös kaverille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nyt joutuu kyl kyselemään typeriä, mutta mihin ihmeeseen nuo photo moden kuvat menee kun ei oo vielä sattunut silmään :( Ja käytin googleakin jo aiemmin :confused:

Siin Gt moden vasemmas alakulmas on semmone photo gallery pyöree painike, tai jokin vastaava.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuli pelattua ensimmäinen endurance kisa 60 kiekkaa gran valleyta. 1h55 minuuttia siinä meni, mutta kalja taukojen kanssa pikkasen enemmän. 9 kierroksella voitin kakkosen.

Sen jälkeen siirryin ekaa kertaa b-spectiin ja kyllähän oli mukavaa ottaa glögiä antaa käskyjä, samalla pari pöytää nettipokeria. Kyllä tosiaan vei mukanaan tuo b-specti. Mitä enenmmän pelas niin otti otetta.
 
Ylös Bottom