Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Voisiko joku suositella hyvää autoa Gran turismo world championship -kisaan? Joku halpa, jolla pärjää huonompikin kuski.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Täys läppä toi yaris race. AI ottaa suoralla kiinni samalla autolla 4 sec johdon kiinni ja menee 5 sekunnin johtoon, tulee joka kerta koko letka pääsuoralla ohi jos ei blokkaa. Ekana viikan mutkaan ja sitten vikana ekaan mutkaan. 12 Yarista on vaikea pitää takana suoralla, ja jos yrittää blokata ni AI jollain kierroksella pyöräyttää. Kultaa nyt hinkattu 40minuuttia. Hopea tuli ekalla kerralla ilmaselle Vitzilla, mutta kultaa varten ostin jo tehokkaamman Yariksen, ei ole kyllä yhtää helpompi sillä, edelleen tulee koko letka ohi joka suoralla. Mitään boosteja ei ole kummallekkaan saatavana.

EDIT: noniin etin väärästä paikasta tuunaus osia. Tuunattuna onnistu
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kiitos vastauksista!:)

Hyvä homma että positiivisempaan suuntaan on mielipide muuttunut. Nyt on vaan entistä tuskallisemmat 2 viikkoa(veikkaus, en tiedä tarkkaan kuin kauan vielä menee) luvassa kun odotan omaa pleikkaa huollosta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sain pelin tänään ja kyl mun tunteet on aika ristiriitaiset pakko myöntää niinkun monella muullakin on ilmeisesti tähän asti olleet. Peli on mainio todella monella osa-alueella sen voin jo sanoa nyt vaikka paljoa en ole ehtinyt pelaakaan. Itse tykkään näistä haasteista ja uran etenemisestä, ajaminen itsessään (mikä tietty on tärkeintä) toimii upeasti jne.. Mutta prologuen jälkeen odotin grafiikalta silmät päästä tipauttavaa kokemusta ja tavallaan grafiikka on osin pilattu tekemällä tuo dynaaminen valaistus ja sen mukaan vaihtuvat varjot jos se aiheuttaa nuo varjojen palikoitumiset noin pahoin. Ei prologuessa varjot palikoituneet autoihin noin ja joskus pölypilvessä mennessä näyttää kuin koko hieno auto pikselöityisi. Muuten ultrahienot fotorealistiset uusinnat menettää välillä uskottavuutensa kun yhtäkkiä koko auto pikselöityy varjomössöön ja alkaa välkkyä. Prologue oli hienompi tavallaan ja se on kyllä iso pettymys. Ja missä on ralliautojen pakoputkien pauke kun äänet on muuten niin hyvät? ei ilmeisesti missään.Jatkan pelailua :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Hopea tuli ekalla kerralla ilmaselle Vitzilla, mutta kultaa varten ostin jo tehokkaamman Yariksen, ei ole kyllä yhtää helpompi sillä, edelleen tulee koko letka ohi joka suoralla. Mitään boosteja ei ole kummallekkaan saatavana

Itse tunkkasin tuota palkintona saatua Vitziä sen verran, että suoranopeudessä ei jäänyt ihan niin paljoa ja kulta irtosi. Muutaman tonnin tuning riitti ja tuli halvemmaksi kuin ostaa joku tehokkaampi Yaris puodista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Varmaan monesti tullut jo esille tässä ketjussa mutta, en viitsi selata koko ketjua läpi. Mistä noi ruffit löytää? ei mulla ainakaan vielä ole käytetyissäkään näkynyt.
Käytettyihin ne ilmaantuu, jaksaa vaan tarkkailla sitä(tosin vasta yhden ruffin nähnyt siellä ja olen levelillä 21).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkos pojat päässy Ic-10 läpi? Jostain syystä jään aina kakkoseks. Ohitan sen keltasen miuran jo siinä mutkassa ennen suoraa ja saan sen tokan kiinni tokalla kiekalla samassa kohassa. Silti vika kierros on yleensä 1.20.0 - 1.20.5
Tuntuu, että 1.19.3 ois mahollinen, mutta silti tekee tiukkaa.

YouTube - IC-10 GT5

Tuosta sain ite vähän apuja siihen että miten kovaa siinä täytyy puskea... Ihan just pääsin läpi (oli viimeinen lisenssitesti mikä tarvitsi kullata) ja en muuten olis saanut tälläkään kertaa mutta siinä viimeisessä mutkayhdistelmässä tönäisin aivan hellästi persuksille ja ilmeisesti tuo deaktivoi sen ennaltamäärätyn tahdin niin AI alkoi panikoida ja pääsin ohitse :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itse en ole peliä vielä hommannut, mutta mitä tapahtuu nascareissa, jos ei aja varikolle vaihtamaan renkaitaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitenköhän on tuleekohan huomenna se luvattu päivitys? Missään ei ole kyllä lukenut mitään uutta sitä koskien. Mut huomennahan se selviää.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Noista damageista, mites ne niinku netissä toimii, itse ajelin ralliautolla, kuten muutkin ajelivat ja yksi sitten mainitsi, että mun konepelti on ihan auki, mutta itse en nähnyt autossani mitään vikaa...
Eli miksen nähnyt mitään, jos muut näkivät?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuli testattua ekaa kertaa onlinea ja mukavasti näytti olevan säännöt muokattavissa, hemmetin hyvä juttu.

Pelaajakunta taas sitten on äskeisen kisan perusteella huonoa, ajellaan väärään suuntaan ja lähdössä vedellään perään jne.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Seurasin kisaa aulassa katsojana ja autoissa kyllä näkyi vahinkoa alkaen liasta ja naarmuista vääntyneisiin osiin.

eli johtuuko tämä nyt siitä, että levelini ei riitä näkemään kunnollista damagea :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itse en ole peliä vielä hommannut, mutta mitä tapahtuu nascareissa, jos ei aja varikolle vaihtamaan renkaitaan?

Tulee liukkaat paikat.

Mut ei hemmetti soikoon, miten mun suhde tähän peliin on muuttunut, lievän, nyt käsittämättömän, alkupettymyksen jälkeen, siis. Nyt on kaikki Special eventit (paitsi viimeinen AMG-school, en ole vielä 24 lvl) ja neljä ekaa lisenssiä vedetty kaikki kullalla. Ja nyt pitäisi vielä A-Spec vetää. Ja sitten B-spec. Ja aina välissä onlinea, joka on parhaimmillaan aivan huikasevan toimivaa. Ja rallikin maistuu ensimmäistä kertaa GT:ssa rallilta! Aivan mahtavaa!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Oho tulipas tänäänkin todistettua tekoälyn töppäilyä ihan kaksinkertaisena. Ennen tätä päivää tekoäly on minun kohdallani ajanut lähes täydellisesti raiteilla ilman suurempia mokia. Tänään Daytonan Road Coursen (Tuned Car Gran Prix tms) toisessa mutkassa kaksi edellä ajanutta autoa ajoi peräkkäin tosi "näyttävästi" ulos.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itse nappasin kaupasta loistokkaan ajoneuvon jolla on viritettynä äänetkin aivan jumalaiset. Eilinen ilta tuli ajeltua maila pystyssä kuvia napsiessa.
Kaiken kukkuraksi ostin sille kaverin talliin ja räppäsin siihen racing modificationin.



Käsittämättöman mahtava kapistus. Tämä racing versio alkoi selvästi "löystymään" etupäästä kanttikivien ylityksissä. Massia pitäs laittaa aivan liikaa peliin, että saisi rungon korjattua.
Sääli, että näillä omilla laitteilla ei voi verkossa ajella ja siksi sanoisinkin, että aikamoinen pettymys tämä tieto itselle oli. Olisi saanut mahtavat historic luokan kisat pystyyn.
Olikos jossain mahdollista ajaa tekoälyä vastaan samanlaisilla autoilla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Aika köyhällä tarkkuudella nuo autot kyllä tehty, ja photomode.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Eikö Arcade-modessa todella saa mistään valittua montako tekoälykuskia on radalla? Koitin tuossa ajaa Nascar-kilpailua, ja olisi kyllä ollut mukava saada radalle täydet kuusitoista autoa, mutta en tämmöistä valintaa mistään löytänyt. Aika erikoista myös se, että tekoälylle on valittavissa vain kolme vaikeustasoa, kun eikös Prologuessa vielä pystynyt tuota säätämään portaattomasti sliderilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pitipä kokeilla tuota naamakirja jaguaria. Ajattelin nimittäin että siinäpä oiva auto tuohon expert luokan historic racing car cuppiin <-1979. Ja mitäpä vielä eihän tuolla edes pääse siihen.Täytyy sitten varmaan bongata käytettyjen listalta joku toyota.
 
Ylös Bottom