Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mikäs tässä nyt mättää.
ABS ja TCS ym arvojahan on saanut säädettyä ajon aikanakin.
Nyt en saa säädettyä kun ABSia ja noita BRK-arvoja. TCS ja ASM on harmaana.

Viimeviikolla mielestäni vielä toimi, eihän tähän patchiakaan ole tullut, eikä kai noita missään asetuksissa määritellä (muuta kun se missä laitetaan millä mitäkin säädetään.)

n 6 autoa kokeilin kaikilla sama juttu, mielestäni näillä autoilla on ennen pelittänyt, aiemmin olin kyllä huomaavinani että Nascar-autoissa ei saanut säädettyä.
?Vai oliko vain että siinä Nascar-sarjassa ei saanut.

Tämän muutoksen huomasin sillon ku olivat lisänneet thrustmaster ratin valikon. Vaikeustasoilla ei ole mitään merkitystä,ei ollu ainakaan ennen tota lisäystä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tämän muutoksen huomasin sillon ku olivat lisänneet thrustmaster ratin valikon. Vaikeustasoilla ei ole mitään merkitystä,ei ollu ainakaan ennen tota lisäystä.
Lisänneet?
Silloinko kun tuli se päivitys ennen joulua.
Voisiko muistini pettää niin pahasti, kun muistelen viimeviikolla noita käyttäneeni, kun oli yli 10m crediittiä ja ostelin enenevässä määrässä noita nopeita urheiluautoja.

Eipä mulla yleensä ole kuin ABS 1 ja ASM on, mutta joillain tehokkaamilla on hyvä kokeilla TCS 1-5 sujuu pelaaminen leppoisammin. Ja kun noita autojakin vaihtelee niin ei siinä alussa tietty aina muista että mihin sitä tarviisi laittaa.
Vaikka eipä tuo nyt peli-iloa syö jos varulta laittaakin sitä TCSeetä vaikka ei tarviisikaan (((padilla kun pelailen nimittäin)))
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Minä sain pelin jouluna, joten oon pelannut vain uusimmalla patchilla, ja kaikkien systeemien säätö on onnistunut lennosta DFGT:llä. Noilla pahemmilla vaikeustasoilla/levelin noustua ei ole tuota säätöä voinut tehdä, online-kisoissa kuitenkin esim. toimii (muistaakseni).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Minä sain pelin jouluna, joten oon pelannut vain uusimmalla patchilla, ja kaikkien systeemien säätö on onnistunut lennosta DFGT:llä. Noilla pahemmilla vaikeustasoilla/levelin noustua ei ole tuota säätöä voinut tehdä, online-kisoissa kuitenkin esim. toimii (muistaakseni).

No leveli nousi kyllä vasta äsken 31een, olisko se selitys.
Extremeä lähinnä olen pelaillut uusiksi jo joulusta saakka joten se ei voi olla syy. Levelillä 30 olin varmaan ihan joulusta saakka.
Tuonhan voisi tieteellisesti testata kun tikulla on vajaat pari viikkoa vanha backuppi. Ottaa tämän toiselle USBille ja palautta siiten.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Minä sain pelin jouluna, joten oon pelannut vain uusimmalla patchilla, ja kaikkien systeemien säätö on onnistunut lennosta DFGT:llä. Noilla pahemmilla vaikeustasoilla/levelin noustua ei ole tuota säätöä voinut tehdä, online-kisoissa kuitenkin esim. toimii (muistaakseni).

Täytyy perua aikasempi kommentini tosta vaikeustasosta,se level tosiaanki vaikuttaa.Testasin mun toisella tililläni,level 1 ja pystyi säätämään kaikkia jutskia lennosta.Tais mun leveli nousta samana päivänä,ku tuli tuo master ratin lisäys.Pyydän anteeksi aikasemmin antamaani virheellistä tietoa. :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten se seasonal event 3 ihan eka race on edes mahollinen? o_O Mielestäni oon aika tappiin virittäny sen auton, mutta silti vissii 6 sija paras..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten se seasonal event 3 ihan eka race on edes mahollinen? o_O Mielestäni oon aika tappiin virittäny sen auton, mutta silti vissii 6 sija paras..
Jos ei muuten onnistu,ni vaihda pitävämmät renkaat.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten se seasonal event 3 ihan eka race on edes mahollinen? o_O Mielestäni oon aika tappiin virittäny sen auton, mutta silti vissii 6 sija paras..

Tokalla kiekalla pääsin jo ekaksi, tuossa kisassa ei juuri tarvitse jarruun koskea, ehkä himppasen vaan pääsuoran lopussa, ei muuten ollenkaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pitäs ajaa JGTC / Super GT / High Speed Ring / 8 Laps. Mutta hieman arvelluttaa mikä auto kannattaa ostaa.
Toyota Castrol Tom's Supra '97:sen saisi ostettua kylmällä köteisellä mutta onko rahan väärti vai saako samaan hintaluokkaan parempia kehonliikuttimia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Missäs kohti tuo 'Active steering' pitäisi olla, että olisi mahd. realistinen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pitäs ajaa JGTC / Super GT / High Speed Ring / 8 Laps. Mutta hieman arvelluttaa mikä auto kannattaa ostaa.
Toyota Castrol Tom's Supra '97:sen saisi ostettua kylmällä köteisellä mutta onko rahan väärti vai saako samaan hintaluokkaan parempia kehonliikuttimia.

Itse ajoin tuon jollain Lexuksella :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ehkä menee off topicin puolelle, mutta nyt on sitten iskenyt auto kuume erääseen pelissä olevaan autoon. Kyseessä MB 190 2.5 16v evo. Evoon ei ole varaa, mutta perus 2,5 16v... :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pitäs ajaa JGTC / Super GT / High Speed Ring / 8 Laps. Mutta hieman arvelluttaa mikä auto kannattaa ostaa.
Toyota Castrol Tom's Supra '97:sen saisi ostettua kylmällä köteisellä mutta onko rahan väärti vai saako samaan hintaluokkaan parempia kehonliikuttimia.

Mä ajoin tuon kyseisen kisan juurikin tuolla Castrol Tom´s Supralla. Ihan käypä peli. Isommalla ahtimella saa n.+100hp
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Voisiko joku muuten suomentaa ja kertoa mitä noi kaikki avut käytännössä tarkottaa?

Esim. traction control.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Voisiko joku muuten suomentaa ja kertoa mitä noi kaikki avut käytännössä tarkottaa?

Esim. traction control.
Luistonesto. Auto estää vetäviä pyöriä lipsumasta joko moottorin voimaa vähentämällä tai sutivia pyöriä jarruttamalla. Varsinkaan simupuolella tuolle linjalle ei kuitenkaan kannata eksyä, joten riittää kun muistaa e-breakin meinaavaan kässäriä, sliden kylkimyyryä, epic failin lepikkoa ja policen penalttia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

kävi ihme homma.. laitoin b-spec kuskin ajaa sitä pikku autoi kisaa... yaris ja muut romut,
unohdin vaihtaa auton niin se ajoi dodge ram1500 pickup autolla? 2450kg ja 360hp. eikös siinä ole mitääm rajoituksia? voitto oli tosi helppo.. se vain työnti kaikki pois edestä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

kävi ihme homma.. laitoin b-spec kuskin ajaa sitä pikku autoi kisaa... yaris ja muut romut,
unohdin vaihtaa auton niin se ajoi dodge ram1500 pickup autolla? 2450kg ja 360hp. eikös siinä ole mitääm rajoituksia? voitto oli tosi helppo.. se vain työnti kaikki pois edestä.

itesellä b-spec ajoi kyseisen kisan Audi R8 5.2 tappiin viritetylle....tosiaan kompakti pikku-auto:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kun saa aikaan kaksi täydellistä kierrosta, niin silloin kulkee ja lujaa. Nimittäin X2010 Suzukassa. Kultaa sain Vettel-challengesta lopulta lähes sekunnin erolla, kun aiemmin nyhjättiin noin parin kymmenyksen päässä minimaalisten virheiden takia. Huomenna vielä Nürre valloitettavana, niin sitten on "Sebu" voitettu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tuleeko noita special eventtejä lisää vai loppuvatko ne siihen sebastian loeb challengeen?
 
Ylös Bottom