Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Top Gear testiradan saa arcadeen ja practiceen kultaamalla sen ensimmäisen kisan missä VW Samba bussilla ajellaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Aijaa, sit se taitaaki olla jo mulla:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tänään just koitin taas kunnolla ja ihan samalta tuntuu g27:lla kuin aikaisemminkin. Eli hyvältä tuntuu, enkä oo eroa huomannut tuntumassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tänään just koitin taas kunnolla ja ihan samalta tuntuu g27:lla kuin aikaisemminkin. Eli hyvältä tuntuu, enkä oo eroa huomannut tuntumassa.

Sepä kiva kuulla. Mäki koitin tänää ajella, eikä löytyny hyviä säätöjä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

1008 eri autoo nyt tallissa. Ainut on X2010 mitä on kaksin kappalein. Pikkasen rupee oleen kiven alla standardiautot. Eipä tässä mitään kiirettä niitä ostaa, tätä peliä tulee kuitenkin niin pitkään ajeltua.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Oisko jollain jotain vinkkejä tohon nascar-specialmodeen, kun ei millän pääse tos advances viiden parhaan joukkoon.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Oisko jollain jotain vinkkejä tohon nascar-specialmodeen, kun ei millän pääse tos advances viiden parhaan joukkoon.

Yks on että pistä abs 0:lle. Se hidastaa vähän vauhtia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Yks on että pistä abs 0:lle. Se hidastaa vähän vauhtia.

Tuossa viime viikolla kun itse kultasin noita Nascar-challengeja, ei ABSää saanut pudotettua enää 1 pienemmäksi. En tiedä onko tuo tullut jonkun päivityksen mukana..? Pitkän yrityksen ja muutaman vittuperkelesaatanan jälkeen sain ne kuitenkin kullattua. Eli ei muuta kuin kovaa harjoitusta ja uusia yrityksiä, kyllä ne vielä kullalle menee.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Olen tässä miettinyt että pääsenkö ajamaan tuota Sebastian Vettel challengea jos b-spec levuni on 30?:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Esitetäänpäs täälläkin sama kysymys kuin tuolla yhteisö puolella. Eli onko kenelläkään tietoa noiden pelissä esiintyvien formuloiden eli FGT/F2007/F2010 välisistä suorituskyky eroista?

Itse itselleni vastaten: Useilla eri radoilla ja erilaisilla säädöillä tehtyjen vertailujen jälkeen voi todeta että F2007 saa lähes ylivoimaisesti parhaat kierrosajat. Suorilla FGT päihittää nuo Ferrarit, mutta jää mutkissa auttamattomasti jälkeen.

Esim. Nyrre:

FGT: 5.27,66
F2010: 5.15,17
F2007: 5.02,09

Trial Mountain:
FGT: 1.10,98
F2010: 1.05,34
F2007: 59,48

Kaikilla autoilla ajoin useamman kierroksen, ja tuo aika on minun ajotaidoille suht äärilleen viety ja puhdas. Niistä saa varmasti jonkinlaista kuvaa autojen nopeuseroista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

FGT:llä pääsee reippaasti alle 5min, kunhan vaan osaa. Itse olen ajanut ilman apuja jonkun 5.01 ajan. Mutta sen uskon myös että F2007 on noista se paras, järjetön downforce siinä vehkeessä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

FGT:llä pääsee reippaasti alle 5min, kunhan vaan osaa. Itse olen ajanut ilman apuja jonkun 5.01 ajan. Mutta sen uskon myös että F2007 on noista se paras, järjetön downforce siinä vehkeessä.

Mä en ole oikein ikinä päässyt sinuiksi FGTn kanssa, enkä ole koskaan sitä saanut hyviin säätöihin. Ei ole sitten ollut intoa sillä ajella. Sen kyllä uskon että osaavissa käsissä noista kaikista kierrosajoista saa paljonkin pois. Siinähän lukikin että MINUN ajotaidoilla nuo on jo melko rajoilla. Tarkoitus oli ennemmin tuoda autojen välisiä eroja esiin, kuin elvistellä kierrosajoilla. Eihän nuo mitään älyttömiä aikoja ole, kyllä minäkin sen ymmärrän.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

1008 eri autoo nyt tallissa. Ainut on X2010 mitä on kaksin kappalein. Pikkasen rupee oleen kiven alla standardiautot. Eipä tässä mitään kiirettä niitä ostaa, tätä peliä tulee kuitenkin niin pitkään ajeltua.

Haluatko antaa tai vaihtaa ton X2010 johonkin kun sulla on noita kaksin kappalein :p?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Haluatko antaa tai vaihtaa ton X2010 johonkin kun sulla on noita kaksin kappalein :p?

X2010 ei pysty vaihtamaan, koska raja on säädetty miljoonan krediittiin, sitä kalliimpia autoja ei enää nykyisin pysty vaihtamaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mä en ole oikein ikinä päässyt sinuiksi FGTn kanssa, enkä ole koskaan sitä saanut hyviin säätöihin. Ei ole sitten ollut intoa sillä ajella..

Mulla sama ongelma. Jätin jo tuon GT sarjan ajamattakin kun nii rupesi stressaamaan eli ei ollut yhtään hauskaa, se olikin pitkään ainoa mikä puuttui A-Specistä.
Mutta nyt tämän (vai oliko edellisen) päivityksen myötä tulleella engine limiterillä huitasin tehoista pois n 80 BHPeetä niin siitähän tuli ihan eri auto, pystyi hyvin ajelemaan ja ajelin tuon Championshipinkin läpi nippa nappa. Mutkat kun nyt pysyi radalla niin hyvin noillakin tehoilla pärjäsi. Ilman kultaa tosin jäi se Monaco, sitä ei kyllä jaksa kelailla enää,
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Itselleni aiheuttanut suurta tuskaa tuo formulasarja. Jotenkin tuntuu aivan mahdottomalta. Tuntui siltä padilla ja tuntuu yhä ratilla (DFGT) vaikka vähän helpottui. Pitää kokeilla pudottaa vähän tehoja koska tuntuu, että auto on tuunattu tappiin sinä aikana kun kerran käytin kaverilla lainassa. Muuten tohon ei kai auta muu kuin harjoittelu? :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ei siitä tullu mitään mullakaan, kunnes täältä otin jostain säädöt siihen ja kaik kullalle kerta laakista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Joo GT5-yhteisön puolelta löytyy noita säätöjä. Pitää niitä kokeilla ja katsoa auttaisko. Jos ei niin sitten on vaan omista ajotaidoista kiinni touhu :)

Onneksi on kuitenkin Top Gearin Lotus Elise-kisa joka on vielä vaikeampi :) Siitä ei tule kyllä yhtään mitään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pystyykö ajon aikana jotenkin ottamaan valokuvia, vai onnistuuko se vain kisan jälkeen replaysta?
 
Ylös Bottom