Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Eikös tänään pitäis tulla sinne PS storeen ne ilmaiset autot???? Onko kukaan viel saanu ladattua niitä??:confused:
 
Ilmaisia autoja tuli vain ja ainoastaan Japanin Storeen, eikä niistä ole täällä iloa, ellei satu omistamaan GT5:n japsiversiota. Euro-GT5 ei ole saamassa joululahja-autoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kuuluu osittain myös A-spec -puolelle, mutta kirjoitan nyt tähän.

Eilen tuli kurvailtua Special Eventsin puolelta rallihaasteet + Loeb. Yhden (tai useamman) harvinaisen ärsyttävän seikan huomasin. Varmaan liki 80% mutkista tulee jonkunlaisen nyppylän jälkeen (90% mutkista on joka tapauksessa tavalla tai toisella "pimeitä"). Homma on ok siinä vaiheessa, kun osaa radat ulkoa, mutta tämmöselle ummikolle meinas tuottaa harmaita hiuksia, varsinkin kun kartturi on vähintäänkin toistaitoinen. Onhan se toki hienoa kun on korkeuseroja, mutta rajansa kaikella. Kartturi muistaa nuotittaa mutkasarjasta sen ensimmäisen, mikäli seuraavakin mutka on samaan suuntaan ja edes suurinpiirtein yhtä nopea. Tai sitten nuotittaa sellaisen mutkan, jota ei itse asiassa edes ole olemassa. Ja luonnollisesti jättää nämä nyppylältä alkavat loivat kaarteet mainitsematta kokonaan, vaikka voisin ihan hyvin olla "7"-nuotti siihenkin. No, eihän tämä mikään rallipeli ole...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onko mahdollista saada ratin herkyyttä säädettyä? Kyseessä Logitech Driving Force GT. Meinaa loppua ranteet, kun puolitoista kierrosta pitää oikaista, eli auto spinnaa miltei heti sladiin lähdettyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Yhden (tai useamman) harvinaisen ärsyttävän seikan huomasin. Varmaan liki 80% mutkista tulee jonkunlaisen nyppylän jälkeen (90% mutkista on joka tapauksessa tavalla tai toisella "pimeitä").

Itseäkin ärsytti juuri sama asia. Eihän missään voi olla oikeasti tommosia teitä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onko mahdollista saada ratin herkyyttä säädettyä? Kyseessä Logitech Driving Force GT. Meinaa loppua ranteet, kun puolitoista kierrosta pitää oikaista, eli auto spinnaa miltei heti sladiin lähdettyä.

Muakin kiinnostaa. Pädiltä ratille siirtyessä huomasin että korjausliikkeitä on paljon vaikeampi tehä kuin pädillä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkohan se pelin profiili-sivulla oleva kaverilistan online-statuksen vihreä "merkkivalo" mennyt rikki viimeisimmässä päivityksessä vai miksei se merkki enää näy vihreänä kun joku kavereista pelaa peliä, vaikka XMB:n kaverilistakin näyttää jonkun pelaavan GT5:sta?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkohan se pelin profiili-sivulla oleva kaverilistan online-statuksen vihreä "merkkivalo" mennyt rikki viimeisimmässä päivityksessä vai miksei se merkki enää näy vihreänä kun joku kavereista pelaa peliä, vaikka XMB:n kaverilistakin näyttää jonkun pelaavan GT5:sta?

Vihreä valo on merkki siitä että kyseinen henkilö pelaa netissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkohan se pelin profiili-sivulla oleva kaverilistan online-statuksen vihreä "merkkivalo" mennyt rikki viimeisimmässä päivityksessä vai miksei se merkki enää näy vihreänä kun joku kavereista pelaa peliä, vaikka XMB:n kaverilistakin näyttää jonkun pelaavan GT5:sta?

Se vihreä merkkivalo tarkoittaa että pelaa onlineä. Yksinpeliä pelatessa / offlinessä se on harmaana
Edit:kannattais refreshata tabeja joskus niin ei olis näin myöhässä :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onko kukaan muu huomannut kuinka Nascar schoolin keskimmäisen vaikeustason haaste, jossa Daytonalla harjoitellaan ulkokautta ohittamista on ärsyttävän vaikea padilla. Itse en pysty tatilla kääntämään tarpeeksi hienovaraisesti, jotta haasteen voisi läpäistä. Maaliin pääsy on jo saavutus kun auto heiluu siksakkia eikä käänny tasaisesti. Ne harvat kerrat kun pääsin maaliin, niin aikaa oli heilumisen seurauksena kulunut liikaa. Onko mitään neuvoja tuohon?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onko kukaan muu huomannut kuinka Nascar schoolin keskimmäisen vaikeustason haaste, jossa Daytonalla harjoitellaan ulkokautta ohittamista on ärsyttävän vaikea padilla. Itse en pysty tatilla kääntämään tarpeeksi hienovaraisesti, jotta haasteen voisi läpäistä. Maaliin pääsy on jo saavutus kun auto heiluu siksakkia eikä käänny tasaisesti. Ne harvat kerrat kun pääsin maaliin, niin aikaa oli heilumisen seurauksena kulunut liikaa. Onko mitään neuvoja tuohon?

Ota ABS pois käytöstä, muuten vakautusjärjestelmä jarruttaa aina kun auto on hiemankin epätasapainossa.... toisin sanoen koko ajan :3 (vakautus on aina käytössä nascar autoissa, noissa challengeissa ainakin.)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kenen joululahja:cool:

[video=youtube;U39kOLf64yI]http://www.youtube.com/watch?v=U39kOLf64yI&feature=related[/video]
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pystyykö tossa pelissä "huijaamaan" sillä tavalla, että otan kopion pelitiedostoistani, sen jälkeen ostan vaikka formulan ja sendin sen kaverille.Sitten palautan vanhan pelitiedostoni takaisin, mun ymmärtääkseni kaveri saa siten formulan ilmaiseksi ja multakaan ei mene yhtään fyrkkaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pystyykö tossa pelissä "huijaamaan" sillä tavalla, että otan kopion pelitiedostoistani, sen jälkeen ostan vaikka formulan ja sendin sen kaverille.Sitten palautan vanhan pelitiedostoni takaisin, mun ymmärtääkseni kaveri saa siten formulan ilmaiseksi ja multakaan ei mene yhtään fyrkkaa?

Arvaapa kaks kertaa ;) Taitaapi pelitiedot olla kryptattuja konsolikohtaisiksi, ja vielä kaikenlisäks konsoli+käyttäjätilikohtaisiksi, jottei moinen kikkailu onnistu. Muutenhan piratebay olisi täynnä ware-formuloita :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitä noi yrittää hakee tollasel s*atanan pyörimisellä?? :confused:

Se koittaa simuloida kroppaan kohdistuvia G-voimia autoa ajaessa, varmaan käyttää hyväkseen ratin asentoa, kaasu- ja/tai jarrupolkimen asentoa sekä sitä pelissä näkyvää G-voimamittaria. Varmasti aika hyvin toteutettu viritys, ainakin liikenopeudet ja asennot tuntuvat olevan aika jees.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sä et ymmärtäny vissiin pointtia, siis en mä omia pelitiedostojani mihinkään lähetä vaan otan backupin omista pelitiedostoistani ja sen jälkeen ostan vaikka Ferrari F2007:n ja sendin sen kaverille.No, mulla meni sitten kaikki rahat ja kaveri sai formulan:eek: mutta ei hätää, mä otin backupit ja restoretan ne takas.Eikö mulla sitten oo taas fyrkat tallella ja kaverilla formula?
 
Ylös Bottom