Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulla on kumpikin Ferrarin formula jo.Yritin vaan kertoa niille, ketkä on hankkimassa sitä että ei tule liika odotuksista turhia pettymyksiä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Huh, viimeinkin sain tuon X2010n. Nyt alkoi sitten hillitön grindaaminen (taas kerran):mad: että saa rahat tuohon F2007. Pääsee sitte koittaan sitä Seasonal events skabaa ennenkuin umpeutuu. Ajattelin laittaa Bobit ajelemaan tuota Dream Car Champia. Joka kisasta 108k + seriesin voittopotti on muistaakseni 200-300k. Onko kenelläkään vielä nopeampaa/parempaa keinoa hommata krediittejä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mä vedän A-spectin Like a wind kisaa. Kumminauhalla kaasu täysille(ei tarvi ohjata, voittaa vaikka menee pitkin kaiteita) ja viiden minuutin välein(sekkari käytössä) painelen x-namuskaa 3 kertaa. 84k tulee kerralla, miljoona tunnissa. X2010 autona tietysti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mä vedän A-spectin Like a wind kisaa. Kumminauhalla kaasu täysille(ei tarvi ohjata, voittaa vaikka menee pitkin kaiteita) ja viiden minuutin välein(sekkari käytössä) painelen x-namuskaa 3 kertaa. 84k tulee kerralla, miljoona tunnissa. X2010 autona tietysti.

Helpompaa olisi, jos laittaisiit näppäimistön kiinni pleikkariin ja painat siitä entterin pohjaan. Tai voithan sinä painaa ohjaimestakin jotenkin X:n pysyvästikkin pohjaan. Silloin ei tartte itse olla 5 minuutin välein haukkana paikalla. ;)

Tosin mulla ollut vaan tuossa Like The Windissä se ongelma, ettei kuski meinaa voittaa kisoja ja jää muutenkin vaan ajamaan päin seinää. Sen takia ajelen Dreamcar cupista vastaavaa kisaa, joka on tosin kyllä 5 kierrosta pitempi, eikä siitä saa siis suhteessa niin paljoa rahaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Helpompaa olisi, jos laittaisiit näppäimistön kiinni pleikkariin ja painat siitä entterin pohjaan. Tai voithan sinä painaa ohjaimestakin jotenkin X:n pysyvästikkin pohjaan. Silloin ei tartte itse olla 5 minuutin välein haukkana paikalla. ;)

Tosin mulla ollut vaan tuossa Like The Windissä se ongelma, ettei kuski meinaa voittaa kisoja ja jää muutenkin vaan ajamaan päin seinää. Sen takia ajelen Dreamcar cupista vastaavaa kisaa, joka on tosin kyllä 5 kierrosta pitempi, eikä siitä saa siis suhteessa niin paljoa rahaa.

Nyt oliki puhe a-specsistä, ei vaa tarvi ite ajaa
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mä vedän A-spectin Like a wind kisaa. Kumminauhalla kaasu täysille(ei tarvi ohjata, voittaa vaikka menee pitkin kaiteita) ja viiden minuutin välein(sekkari käytössä) painelen x-namuskaa 3 kertaa. 84k tulee kerralla, miljoona tunnissa. X2010 autona tietysti.

Kiitti vinkistä, toihan oli ihan toimiva keino :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nyt oliki puhe a-specsistä, ei vaa tarvi ite ajaa

No mää tarkoitinkin A-specciä. Ei varmaan ois pitäny käyttää sanaa "kuski"? :rolleyes:

No joo. Eihän tuo keino niin toimi B-specissä, koska siinä pitäis myös lyödä alaspäin nuolinpäppäin pohjaan, että se poistuis siitä kuskin saamasta xp-valikosta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulla kävi hyvä tuuri tuossa, kun juuri torstaina bobit saivat viimeisen endurancen ajettua ja gift cardista napsahti Ferrari F1 2007:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pystyykös noita 24 h kisoja ajaa vaikka GT Formulalla? Vai tuleeko niin pimeetä et valottomalla formulalla ei nää ajaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pystyykös noita 24 h kisoja ajaa vaikka GT Formulalla? Vai tuleeko niin pimeetä et valottomalla formulalla ei nää ajaa?

Tosta on tainnut olla ennenkin puhetta, mutta tosiaan kuski taitaa käyttää pimeänäkölaitteistoa koska kyllä se siellä radalla pysyy.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tosta on tainnut olla ennenkin puhetta, mutta tosiaan kuski taitaa käyttää pimeänäkölaitteistoa koska kyllä se siellä radalla pysyy.

Näin siis B-specin puolella.

A-specistä en osaa sanoa, mutta mitä muistelen jotain Special Eventiä, missä piti Lambolla ajaa yöllä ja vaikka siinä oli valot niin ei meinannut silti nähdä mitään.

Toinen seikka, jota kannattaa miettiä 24h kisoissa; yyber-nopea auto ei takaa muuta kuin voiton, ihan yhtä lailla joutuu sen 24 tuntia ajamaan. Toki Formulalla saa kurottua kaulaa sen verran, että voi välillä pitää vaikka kahvitauon ilman että tarvitsee pauselle laittaa. Jos itse vaivaudun aloittamaan A-specin puolella 24h kisan, niin luultavasti Mazdan Stealthilla mennään. Mutta se on sitten joskus... Ehkä kesälomalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Näin siis B-specin puolella.

A-specistä en osaa sanoa, mutta mitä muistelen jotain Special Eventiä, missä piti Lambolla ajaa yöllä ja vaikka siinä oli valot niin ei meinannut silti nähdä mitään.

Toinen seikka, jota kannattaa miettiä 24h kisoissa; yyber-nopea auto ei takaa muuta kuin voiton, ihan yhtä lailla joutuu sen 24 tuntia ajamaan. Toki Formulalla saa kurottua kaulaa sen verran, että voi välillä pitää vaikka kahvitauon ilman että tarvitsee pauselle laittaa. Jos itse vaivaudun aloittamaan A-specin puolella 24h kisan, niin luultavasti Mazdan Stealthilla mennään. Mutta se on sitten joskus... Ehkä kesälomalla.

Mä heti oletin että B-Specciä tarkoitetaan :D Kun itse ainakaan en aio ajaa noita 24h skaboja. Tsukuba 9h jäi ajamatta. A-Specin puolella siitä pimeydestä tosiaan taitaa tulla ongelma, Formulalla ajaessa. Mäkin muistelisin että siinä Lambo kisassa oli vaikeuksia nähdä vaikka oli valotkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ittellä on tossa eka A-Spec 24h meneillään, ja kyllä tossa Circuit de la Sarthen 24h:ssa ainakin X2010:llä näkee yöllä suhteellisen hyvin. Vaikka sadettakin pukkas yöllä, niin kyllä siellä eteenpäin pääsi. Aika helppo ratahan toi on ja se kyllä edesauttaa tota ajamista. Ja ohan siellä jotain valonlähteitäkin suht tiheään. Siittä Nyrren 24h:sta en sitten tiiä :D

Oon ajanut jokseenkin niin että revin semmosen 15-20 kierroksen kaulan, ja sitte pistän auton parkkeihin. Välillä ajan isomman kaulan ja sitte pidän isomman breikin. B-Specin puolelta kattosin että n. 350 kierrosta riittäis, ja juurikaan ylimäärästä en meinaa ajaa. Tsukuba 9h:stakin ajoin tehokkaasti ehkä 5,5h ja loput ajasta odoteltiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulla kävi hyvä tuuri tuossa, kun juuri torstaina bobit saivat viimeisen endurancen ajettua ja gift cardista napsahti Ferrari F1 2007:)

Saako siitä aina tuon F2007 vai voiko tulla jotain muutakin? Ostin tuon F10 kun aattelin että sen F2007 voittaa sitten myöhemmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Saako siitä aina tuon F2007 vai voiko tulla jotain muutakin? Ostin tuon F10 kun aattelin että sen F2007 voittaa sitten myöhemmin.

Ei, se arpoo jonkun niistä level 24 autoista. Eli FGT tai jompi kumpi Ferrarin F1 autoista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Hivenen on grindausta luvassa. Tasolle 39 tarvin vielä 2,7 miljoonaa xp ja ainoa kisa/special eventti mikä ei ole kultamitalille ajettu on tuo tasolla 40 aukeava 24h endurance :( .
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kyy, kauanko meni että sait Vettelin kaikki radat kultaan? Pädillä vai ratilla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuntimäärää en tarkkaan osaa sanoa mutta viikko sitte lauantaina sain ratin käyttöön ja eilen sain viimein Suzukan kultaan. Tosin välillä hankasin pädillä parina iltana Grand Tour - Eiger Nordwand Time Trialia joka oli ainakin minulle haastavampi kuin Monza tai Nürburgring GP/F X-challengessa. Pädillä ajoin tuota Grand Touria siksi että en ratilla päässyt lähellekkään samoja aikoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuntimäärää en tarkkaan osaa sanoa mutta viikko sitte lauantaina sain ratin käyttöön ja eilen sain viimein Suzukan kultaan. Tosin välillä hankasin pädillä parina iltana Grand Tour - Eiger Nordwand Time Trialia joka oli ainakin minulle haastavampi kuin Monza tai Nürburgring GP/F X-challengessa. Pädillä ajoin tuota Grand Touria siksi että en ratilla päässyt lähellekkään samoja aikoja.
joo no tuo ratilla ajaminen onkin oma hommansa opetella, itekkin alotin pelaamaan pädillä ja nyt pariviikkoa sitten sain ratin hommattua ja tuntuu vieläkin olevan hiomista siinä hommassa. Kunnon telineen kun tekee/ostaa niin kyllä paranee ajatkin.
 
Ylös Bottom