Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Ajelin nyrren 4h kisaa,lähdin varikolta ja ensimmäisen mutkan jälkeen peli jämähti aikaan 2h55m ja täyty sammuttaa pleikka.:( Ehpäpä konsoli otti jotenki siipeensä,ku varikolla ollessani otin ratin piuhat irti ja aikomus oli ajaa kisa loppuun padillä.Otin virtapiuhan ensin ratista ja sit vasta usb:n konsolista,oma moka.:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Pädistä ps nappi pohjas kunnes tulee valikko ja siitä oisit vaihtanut pädin ykkösohjaimeksi...ei mitää piuhoja irti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Pädistä ps nappi pohjas kunnes tulee valikko ja siitä oisit vaihtanut pädin ykkösohjaimeksi...ei mitää piuhoja irti.

Jep,noin ois pitänyt tehä.Tajusin vain hiukan liian myöhään,virheistä oppii...ainakin toivon niin.:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Tää ei varmaan ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta toi 24h daily limit ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa.Ite olen saanu lähetettyä auton jo 16 tunnin jälkeen tänään ja voi olla että saa jo aikaisemminkin.Joku kaveri kertoili, että 12 tunnin jälkeen sais taas sendittyä auton.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Tää ei varmaan ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta toi 24h daily limit ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa.Ite olen saanu lähetettyä auton jo 16 tunnin jälkeen tänään ja voi olla että saa jo aikaisemminkin.Joku kaveri kertoili, että 12 tunnin jälkeen sais taas sendittyä auton.
Ei siinä limitissä taida mistään tunneista ollakaan kyse, vaan saman vuorokauden aikana voi lähettää vain yhden auton.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mikähän tuohon peliin on tullu, ku se on ruvennu jäätyileen:mad::mad:.
Ei auta muu kuin virran katkaisu.
Peli toimi moiteettomasti ennen ku latasin uuden päivityksen pleikkariin ja enneku sain serkulta ratin lainaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mikähän tuohon peliin on tullu, ku se on ruvennu jäätyileen:mad::mad:.
Ei auta muu kuin virran katkaisu.
Peli toimi moiteettomasti ennen ku latasin uuden päivityksen pleikkariin ja enneku sain serkulta ratin lainaan.

Mul teki samaa,sit poistin pleikan kovolta sen ison "asennuksen" ja asensin sen uudestaan. Eikä oo sen jälkeen jäätyilly.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Eipä auttanu! :mad::mad::mad:

Toimiiko muut pelit?Poistitko asennuksen pleikan valikosta vai gt5 valikosta? Ite poistin asennuksen ensin pelin valikosta,ei auttanut.Sit koitin pleikan valikosta ja se auttoi.Muistaakseni käytin virtapiuhan irti ennen uudelleen asennusta,mut sil ei kai mitään merkitystä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Toimiiko muut pelit?Poistitko asennuksen pleikan valikosta vai gt5 valikosta? Ite poistin asennuksen ensin pelin valikosta,ei auttanut.Sit koitin pleikan valikosta ja se auttoi.Muistaakseni käytin virtapiuhan irti ennen uudelleen asennusta,mut sil ei kai mitään merkitystä.

- Muut pelit toimii.
- Poistin asennuksen ekalla kerralla pleikan valikosta.
- Ja toisella kerralla yritin poistaa pelin valikosta, mutta peli jäätyi taas!:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

- Muut pelit toimii.
- Poistin asennuksen ekalla kerralla pleikan valikosta.
- Ja toisella kerralla yritin poistaa pelin valikosta, mutta peli jäätyi taas!:mad:

Ehkä vika on pelilevyssä. Jos vain mahdollista,ni kannattaa kokeilla jonkun kamun pelilevyä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mistäköhän johtuu, että kun vaihtaa autoa vaikka autotallissa, siis yksinpelissä, niin ei enään kuulu autonkäynnistysääntä, paitsi jos pistän vahvistimeen kuulokkeet kiinni...?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mistäköhän johtuu, että kun vaihtaa autoa vaikka autotallissa, siis yksinpelissä, niin ei enään kuulu autonkäynnistysääntä, paitsi jos pistän vahvistimeen kuulokkeet kiinni...?

Hakuammuntaa, mutta toimiiko leffoissa 5.1 äänet ok? Tuli vaan mieleen, että jos vaikka keskikanavasta ois piuha irti tms. Olettaen, että sulla on monikanavasysteemit käytössä. Itse joskus ihmettelin pitkään kun ei leffoissa puhe kuulunut, niin oli toinen karva päässyt irti kajarista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Tosi kiva yrittää ajaa tuota 4h Tsukupan kisaa B-specissä, kun peli yhtä-äkkiä vaan sammuu. :mad: Tai no siis koko laite.. Käynyt jo kahdesti niin tänään, kun on ajettu jotain 2 tuntia jo.. Oon kyllä ajanu vastaavan kisan A-specissä ilman ongelmia, eli että laite ei sammu. Onneksi ei ollu sentään menossa 24h kisa loppupuolella :eek:

Ja sitte ku pleikkarin käynnistää uudestaan, niin se alkaa herjaamaan, että laitetta ei ole sammutettu oikein.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Hakuammuntaa, mutta toimiiko leffoissa 5.1 äänet ok? Tuli vaan mieleen, että jos vaikka keskikanavasta ois piuha irti tms. Olettaen, että sulla on monikanavasysteemit käytössä. Itse joskus ihmettelin pitkään kun ei leffoissa puhe kuulunut, niin oli toinen karva päässyt irti kajarista.

Kaikkialla toimii ihan normaalisti kaikki äänet, siis monikanavaäänet tulee ihan normaalisti ihan joka muusta pelistä ja elokuvasta, ainoastaan toi autonvaihtoääni ei kuulu, jokin muukin ääni on nyt hävinnyt, en muista mikä, kerron kun käväsen pelissä kuuntelemassa :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Tosi kiva yrittää ajaa tuota 4h Tsukupan kisaa B-specissä, kun peli yhtä-äkkiä vaan sammuu. :mad: Tai no siis koko laite.. Käynyt jo kahdesti niin tänään, kun on ajettu jotain 2 tuntia jo.. Oon kyllä ajanu vastaavan kisan A-specissä ilman ongelmia, eli että laite ei sammu. Onneksi ei ollu sentään menossa 24h kisa loppupuolella :eek:

Ja sitte ku pleikkarin käynnistää uudestaan, niin se alkaa herjaamaan, että laitetta ei ole sammutettu oikein.

Sinun härdelleissä on vikaa,minulla ei missään vaiheessa laite ole stoppia tehny. Ei A ei B Kkisassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mulla on alkanut tuo valikon taustamusiikki vaihtumaan oletukseksi nyt, kun olen B-kuskilla ajattanut noita 24h kisoja. Jos ennen kisaa vaihdat oman soittolistan taustamusiikiksi, niin kisan jälkeen kun palaa päävalikkoon, niin on taas oletusmusat vaihtuneet takas. Kisan aikana kyllä soi omat rokit komeasti.

Ei se nyt niin vakavaa ole, mutta jahka taas itse alkaa ajelemaan niin täytyy sit vielä kuulostella, sekoaako pleikka ainoastaan noiden pidempien sessioiden takia vai vaihtuuko asetukset aina kun vuorokausikin :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Sinun härdelleissä on vikaa,minulla ei missään vaiheessa laite ole stoppia tehny. Ei A ei B Kkisassa.

Kyllä se täälläkin sammui kun eilen illalla pistin bspekin ajamaan tstupaa 9tuntia ja kun heräsin, niin kone oli sammunut :mad:
Eipä tartte enää pitkiä kissoja ajattaa/ajaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Kyllä se täälläkin sammui kun eilen illalla pistin bspekin ajamaan tstupaa 9tuntia ja kun heräsin, niin kone oli sammunut :mad:
Eipä tartte enää pitkiä kissoja ajattaa/ajaa...

Jaa.a Just viimeksi viimeyön 9 tuntia bspekin ajoin ja pääsin 35 tasolle,monta yötä olen 9 tunnin bspekkiä ajattanu ja ei ps3 ole sammunu.:D
 
Ylös Bottom