Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5: Prologue -peliseura

Vastaus: Gran Turismo Prologue

Expert Daytona Road PP600, jossa 5 kierrosta per kisa.

Ei voi ajaa tuolla Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR/Tuned. :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Expert Daytona Road PP600, jossa 5 kierrosta per kisa.

Ei voi ajaa tuolla Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR/Tuned. :mad:

Joo huomasin korjaan asian ( jotenkin katsoin väärin )

Daytona ROad kisassa autona
Subaru Impreza WRX STI Type RA -05
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Mistähän kisasta tämän Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR/Tunedin saa palkinnoksi? Kaupasta ei löytynyt.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Hyvät oli kisat Daytonan ekassa vedossa. Kärki veti kyllä aivan tajutonta vauhtia kun meinasin yhessä vaiheessa jäädä pari sekunttia per sektori vaikka omasta mielestä tulin aivan limitillä. Pari virhettä tuli tehtyä ja yhessä ovaalivaiheessa taisi tulla vähän OlderSpaceManin ja Kurvin kanssa kontaktia muttei mitään pahempaa. Vaikea väistää toisia noissa ovaaleissa kun pienen korjausliikkeen jälkeen on heti selkä menosuuntaa kohti.

PS. Pitäisikö starttiväliä pidentää, ite missasin kaikki suomalaiset 21.17 lähtössä, parin ranskalaisen Audi kuskin kanssa joutu vetämään. En tiiä miten muut sitten pääs peliin.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Meikäläinen oli näköjään hostina joka kisassa jonka ajoin. Kiitos kisoista.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Ihan kivahan se oli pitkästä aikaa ajella. Tosin olin ihan hukassa aluksi kun en ole koskenut peliin noin vuoteen ja Daytonaa on tullut harvemmin ajettua. Kerranhan sai ajolinjaa vaihtaa? No vaihdoin tossa vikassa kisassa takasuoran alussa sisälle ja silti tuli pusua puskuriin, ei pahempaa kumminkaan. Pidin sen saman sisälinjan suoranpäässä olevaan shikaaniin ja taas tuli perään. Itse koen ajaneeni tilanteessa oikein, sori jos takana tullut on eri mieltä. Itseasiassa otin sen sisälinjan suoralle tultaessa päästääkseni takana tulleen ohi ja että itse pääsisin siitä imuun. Koska ulostulo suoralle ei ollut paras mahdollinen. No hard feelings. :)

Vikassa kisassa alkoi vasta kulkea. Tauko ei siis ole tehnyt hyvää.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Suzukassa ei ollut kuin Ismo ja minä tai sitten osa on ollut toisissa starteissa.

Ekassa Suzukan kisassa kun pääsuoran jälkeinen mutka yhdistelmä meni pipariksi kun Ismo painosti niin täytyi koittaa kiristää.
Tämän jälkeen viivyin tietenkin sika kauan siellä hiekalla ja nurmella ja sitten alkoi helv, kun joku ulkomaalainen ubon NL vai mikä alkoi moukaroida joka kohdassa ja aina kun sain kiinne sama juttu.

Toinen Suzuka kisa menikin putkeen kun pääsin lähtemään kerjestä vai olinko toisessa rivissä no.
Edellisestä sisuuntuneena aloin ekan kierroksen jälkeen kepittämään niin paljon kun Mitsusta irtosi ja ennen kisaa tein pientä hienosäätöä autookin.
Sitten tulinkin toiseksi ja joku voitti Amusella vai mikä se oli.

Tykkään eniten tästä Mitsun Tuned versiosta.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Juu. Mä asentelin koko peliä vielä Suzukan kisojen aikaan. Niin mistä kisasta ton Mitsun Tunedin saa? Kaupassa sitä ei ole. Koitin googlella ettiä, mutta etsin huonosti sitten kai, kun en sitä löytänyt.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Meikäläinen oli näköjään hostina joka kisassa jonka ajoin. Kiitos kisoista.

Ja minä olin aina vikana.
Ei ihan mieleinen ole toi Subaru tuolla, kun joutuu ajamaan S -renkailla niin se pääsuoran jälkeinen mutka on ihan pommi.

Vikassa kisassa joku helvatun teurastaja tuuppi koko ajan aina, kun ajoin rinnalle.
Meni koko kisa pilalle sen ajajan takia joku saksalainen sillä uudemmalla subarulla.
Viimein pääsin ohi kun arvelin taas sen tuuppaavan jarrutin aikaisemmin ja se osui minuun ja minä annoin sitten sille omaa lääkettä jotta pääsi itse sinne mihin minut halusi.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Juu. Mä asentelin koko peliä vielä Suzukan kisojen aikaan. Niin mistä kisasta ton Mitsun Tunedin saa? Kaupassa sitä ei ole. Koitin googlella ettiä, mutta etsin huonosti sitten kai, kun en sitä löytänyt.

Se on siellä Gran Turismo Consept tai jotain viimeinen kauppa paikka.
Missä on muutkin Tuned versiot myytävänä esim. Corvette Z06 / Tuned.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Jotain pientä tuupintaa kisoissa tahtoo aina olla ja edellisellä porukalla ajettaessa ei siellä minusta mitään pahaa tapahtunut kertaakaan, mutta siitä sitä voi sitten parantaa kun tuntumaa saa jos jatkossa jolloinkin otetaan uusiksi.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Jos ketä kiinnostaa niin huomennakin vois uutta kisa sessiota ottaa jompaa kumpaa.
Mutta jos Daytona niin kokeillaan toista autoa, mutta Suzukassa sama mitsu, mutta se on 10 kierroksen pituinen.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Jos ketä kiinnostaa niin huomennakin vois uutta kisa sessiota ottaa jompaa kumpaa.
Mutta jos Daytona niin kokeillaan toista autoa, mutta Suzukassa sama mitsu, mutta se on 10 kierroksen pituinen.

Joo mielellään otetaan uusiksi. Ite en Suzuka matseihin ehtiny mukaan. Tuo Daytona ja Subaru tuntui aluksi ihan hyvältä, mutta sitten menin muuttamaan säätöjä ja siitähän tuli lopulta aivan karmea ajettava. Joka jarrutuksessa olin seinässä. Mutta hyvät ajot oli, kiitos kaikille.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Heitän tänään uudet kisa sessio ilmoituksen, mutta
sitä ennen käy katsomassa Daytona Road auto vaihtoehdot mutta todennäköisesti sama Subaru koska nopeuttakin siltä löytyy esimerkiksi verrattuna vakio Mitsuun.

Suzukassa tulee olemaan sama Mitsu ja todennäköisesti kaksi kisaa, koska sen jälkeen on vielä Daytona kisatkin.
Mutta palaan ilmoittamaan kisa sessio autot ja startti ajat.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

GTP Expert kisa sessiot tänään 13.9-09
Tervetuloa mukaan, mutta lue alhaalta kaikki peli sessio tiedot huolella.
Kisa sessio aika taulusta voi valittaa Kello 19.30 mennessä ja voin katsoa sitten teenkö asialle jotain.


Suzuka Expert PP800 kisat: ( tänään kolme kisaa )Huom!! aika taulu saattaa muuttua, jos...( lue ylhäältä )
Start ajat: 21.02, 21.32, 22.02.
Auto: Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR/Tuned.


Daytona road Expert PP600 kisat: Huom!! aika taulu saattaa muuttua, jos...( lue ylhäältä )
Start ajat: 22.32, 22.47, 23.02 ja 23.17
Auto: Subaru Impreza WRX STI Type RA -05.


Lyhyesti kisa ohjeet, joita on noudatettava: Lue nämä ohjeet huolella.
Säädä ja testaile ennakkoon kumpikin autosi.
Perään ja kylkeen ajot kielletty, ( mutta tekevälle joskus saattaa tapahtua ).
Ajolinjaa jos haluaa vaihtaa saa vaihtaa vain kerran.
Lisäksi oikominen ja ulkokurvin puolella kaahailu kielletty.

Lisäohjeet:
Kisaan mukaan tuleminen odota pelin ( GTP kellon ) kellon tulemista
esimerkiksi tasan 21.02 ja paina ruksia..HUOM ! joskus rämpytettävä ruksia.

Kisan loputtua rämpytä nopeasti sijoitukset ohi, näin sinä ehdit yrittämään pääsyä seuraavaan kisaan edellisillä ohjeilla.
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Juu no täytyy katsastaa toi autotalli sekä kukkaro, notta miten mä pääsen, ysistä eteepäi voi olla että pääsen, riippuu loppu perseestä.
Utlen, jos kaikki on kohdillaan :p
 
Vastaus: Gran Turismo Prologue

Tämän päivän tai illan kisa sessio aikataulu on lukkoon lyöty eli en enää muuta sitä.
Lue ohjeet huolella ja tervetuloa silloin mukaan.
 
Ylös Bottom