Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Mitään päivämääriä ei ole lyöty lukkoon. Mutta alustavasti laitoin noin, eli tuon viikon aikana jonain kahtena päivänä ajetaan kisat. Kaikista osakilpailuista lasketaan pisteet.

Saanen ehdottaa päiviksi joitain arki-iltoja, ma-to, koska viikonloppuisinhan monella meistä on muita menoja... :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Minulle käy oikeastaan mikä tahansa ilta paitsi keskiviikko ja sunnuntai, jontsa tietää syyn...

Kellonajan toivon olevan mahdollisimman myöhään, jos klo 21.00 voitaisiin aloittaa niin olisi todella hyvä mutta onko se niille liian myöhään ketä menee aamulla kouluun tai töihin?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Ite täytyy herätä joka arkiaamu 5.30 ettei tee ihan kauheen hyvää arkisin valvoa. Viikonloppuisin käy tarvittaessa milloin vaan. Arkipäivisin 19.00-21.00 olis mulle hyvä aika alottaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Saanen ehdottaa päiviksi joitain arki-iltoja, ma-to, koska viikonloppuisinhan monella meistä on muita menoja... :)
Sama ehdotus oli myös itselläni mielessä...ehkä su ilta vois myös olla hyvä arki-iltojen lisäksi.

EDIT:Toinen toivomus on,että kisoja ois vain yks/viikko,jolloin olis helpompi löytää sellainen aikataulu,että saatais kaikki osallistujat joka kisaan "viivalle"...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Kyllä tuo 2 kisaa per viikko parempi niin kausi on lyhyempi ja porukan mielenkiintokin pysyy yllä. Itselle käy kaikki päivät, toki toiveena ettei tulevan f1 2011 kauden kanssa menisi päällekkäin niinkuin muutama muukin toivonut jo.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Arki-illoista keskiviikko klo 21:00 eteenpäin on pois suljettu, samoin sunnuntai klo 21:00 eteenpäin. Silloin on formula sarjasta kisat. Turismolle sen verran, että kyllä minä kannatan tuota 2 kisaa per viikko tahtia. Turnaus etenee nopeammin ja toiseksi kaikilla osallistujilla pysyy motivaatio, kun kisoja on kuitenkin suht tiuhaan tahtiin. Kisa per viikko tahdilla on huomattu, että porukkaa rupeaa lopussa jäämään kisoista pois.

EDIT. Jahas kimionella täysin samat mielipiteet ;) Kerkesipä vain kirjoittaa aikaisemmin :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Mitenkäs olis Tiistaisin klo 21:00 ja Torstaisin 21:00 ? Kierrosmäärä 25 per rata ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Mitenkäs olis Tiistaisin klo 21:00 ja Torstaisin 21:00 ? Kierrosmäärä 25 per rata ?
Ei siinä mitään,etteikö kaks kisaa/viikko ois parempi kisavauhti,mutta...tiistai käy mulle hyvin...torstai huonosti...:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

No tiistai voisi sitten olla toinen päivä. Entäs toiseksi päiväksi sunnuntai klo 19:00, 19:30 ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

No tiistai voisi sitten olla toinen päivä. Entäs toiseksi päiväksi sunnuntai klo 19:00, 19:30 ?

Mulle ei käy sunnuntai oikeastaan lainkaan kun olen kiekkoa pelaamassa 18.00-21.00 ja 21.15 alkaa formula-kisa enkä usko kenenkää haluavan aloittaa kisaa viimeistään klo17.00 sunnuntai-päivällä. Lauantai-ilta olisi parempi ajankohta, perjantai-illalla tuskin kukaan haluaa/pystyy kisailla :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Saan "junailtua" menoni siten,että arki-illat kävis klo 21.00...joten mun ehdotus kisapäiviksi ma ja to klo 21.00.
 
Ylös Bottom