Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

No ilmoittaudun varakuskiksi sitten , tallilla ja autolla ei väliä....
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Nojoo.. Mitenkä sitten olis viikoittain Tiistaisin klo 21, ja torstaisin klo 21. Onkos kaikilla ostettuna valmiina oma kisa-auto ? Ja koska porukka olisi valmiina aloittamaan. Ensi viikolla ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Lisään tänään säännöt, kunhan pääsen kotiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

La-ilta ei varmaan monelle (itseni lukien) sovi kolmea viikkoa putkeen. Mulle käy ma-to 21.00, mieluiten juuri ma ja to niin tulee edes pari päivää kisojen väliin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

ma ja to sopii parhaiten
ti en osallistu
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Nojoo.. Mitenkä sitten olis viikoittain Tiistaisin klo 21, ja torstaisin klo 21. Onkos kaikilla ostettuna valmiina oma kisa-auto ? Ja koska porukka olisi valmiina aloittamaan. Ensi viikolla ?

Itselle ainakin sopii aloitus jo ensi viikolle.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Maanantai klo 21:00 ja torstai klo 21:00 valittu kisapäiviksi ja aloitusajoiksi! Vielä vastaatte käykö teille aloitus ensiviikolla. Onko auto siis ostettu ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Ma ja To, Ti ja To, , molemmat sopinee minulle.


Aloitus sopii jo ensi viikolla. Autot maksaa muistaakseni miljoonan pintaan, joten eivät kuulu pelin kalleimpiin.

Oma Nissan löytyy jo tallista. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Olisko toi aloitusviestin aikataulu kuitenkin...(itselle ens maanantaina vaikea ehtiä mukaan)

16. - 23.9.
Fuji Speedway GT
Suzuka Circuit

24. - 1.10.
Nürburgring GP/F
Autodromo Nazionale Monza

2. - 9.10.
Laguna Seca Raceway
Côte d’Azur
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Ma ja To sopii myös minulle ja voidaan aloittaa ensi viikolla jos niin halutaan, auto löytyy tallista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Olisko toi aloitusviestin aikataulu kuitenkin...(itselle ens maanantaina vaikea ehtiä mukaan)
Jos jotenkin ehtisit maanantain kisaan. Saataisiin ajettua turnaus nopeammin. Tuleehan sieltä nimittäin F1 2011 ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Startti heti ensi viikolla käy mulle, ja auto tuli jo eilen hommattua kun on tuo Lexux uusi tuttavuus.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Ensi viikon Ma ja To sopii mainiosti ja hyvä vaan että saa tän nopeeta pois alta ennen f1 sarjaa =)

Autokin löytyy jo valmiina.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

No joo eiköhän sitä ens viikolla startata. Monelle se kävi niin otetaan se.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Hirviä määrä keskustelua... Taisi olla muidenkin mielestä kiinnostava turnaus!
Aloitukseksi käy ensiviikon ma tai myöhemmin, ei väliä. Päivinä ma ja to on melkein parhaat minulle. Autoa ei vielä ole mutta kaupastahan niitä saa!
Vielä jos sääntöihin lisätään pakollinen varikkokäynti niin aina parempi kun mun ajotavalla on työtä saada renkaita kestämään sitä reilua kymmentäkään kierrosta... :) Vieläkun säännöt ilmestyvät tuonne etusivulle ennen maanantaita niin ehtii ostaa oikeat palikatkin, tai renkaat vähintään...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Tuskin noin pitkissä kisoissa tarvii pakollista varikkoa, koska itse ainakin nostan hattua jos joku pystyy ilman varikkoa samoilla renkailla ajaan voittoon!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Ei pakollista varikkokäyntiä ja vapaavalintaiset renkaat jotta saadaan taktikointi mukaan kun pitää päättää ottaako kovemmat renkaat eikä käy vaikolla vai pehmät alle ja käy varikolla. Jos tulee pakollinen varikkokäynti niin se antaa mielestäni pienen edun renkaita kuluttavalle ajotyylille verrattuna renkaita säästävään tyyliin sekä renkaiden säästelystä putoaa saatu hyöty pois jos pitää renkaat vaihtaa kisan aikana.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

All right, meikäläisen nimen voi pyyhkiä listoilta pois. Aioin tulla ehdottamaan viikon lykkäystä sarjalle, mutta enemmistö olikin päätynyt päinvastaiseen. Jätän siis paikkani jollekin, joka pystyy ekasta kisasta lähtien olemaan täysillä mukana.

Onnea vaan kaikille kisailijoille tasapuolisesti! :)
 
Ylös Bottom