Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

Vastaus: Gran Turismo 6

Joo, siis hermo meni lähinnä siihen että vauhti tuolla kuupirssillä oli semmoista, että valoa vasten juuri ja juuri näki että auto liikkui. Yhtä mielenkiintoista olisi varmaan ollut, jos olisi semmoinen tehtävä, että raketteja vedetään lähtöalustalle. Yksi tehtävä kestäisi päivän verran.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Ei taida enään toi mersu/rahaksi glitchi toimia? Ja semmosta miten tässä voi muka vaihtaa ratin asetuksia, eihän siä valikossa oo kun nappien uudelleen asetus vaihtoehto :confused:

Mutta hyvältä vaikuttaa näin parin kisan jälkeen :)
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Kiva yksityiskohta kun viime yönä laitoin pelin päälle niin alkuvalikossa soi joululaulu. Sama taisi olla jo vitosessa, mutta sitä ei koskaan tullu joulun aikoihin pelattua.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Nyt kun tuli nuo login bonukset ja kisojen rahapalkintoja nostettiin, niin ei voi sanoa etteikö tulisi tarpeeksi rahaa kisoista. 170% bonuksella sai kivat 830k tuosta Hudson Hot Lapista, vaikka sain sen vain hopeaksi :D
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Kiva yksityiskohta kun viime yönä laitoin pelin päälle niin alkuvalikossa soi joululaulu. Sama taisi olla jo vitosessa, mutta sitä ei koskaan tullu joulun aikoihin pelattua.
Vitosessa sai myös ilmaisen auton jouluaattona ja omana syntymäpäivänä, joten kannattaa kutonenkin aattona käynnistää.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Mitäköhän tää nyt oli.. Noi sisäänkirjautumisbonukset nousi 170% niinkuin pitikin ja seuraava ois pitänyt olla se 200%. No eilen kun latas pelin niin olikin 130%. Muilla käynyt mitään vastaavaa? (Peli on käynnistetty joka päivä).
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Mitäköhän tää nyt oli.. Noi sisäänkirjautumisbonukset nousi 170% niinkuin pitikin ja seuraava ois pitänyt olla se 200%. No eilen kun latas pelin niin olikin 130%. Muilla käynyt mitään vastaavaa? (Peli on käynnistetty joka päivä).

Mulla olis eilen pitäny nousta tuohon 170% bonukseen, mutta olikin pudonnut takaisin 110% vaikka olin ihan normaalisti peliä pelannut joka päivä sisäänkirjautuneena. Tänään en ole vielä peliä käynnistänyt. Onko kukaan käynyt katsomassa tuleeko lahja-autoa joulun kunniaksi?
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Musta ei oo kyl yhtää huijaamista jos tekee sen Mersu kikan ja tienaa sillä 20 miljoonaa, koska kerran oikealla rahallakin saa autoja talliin.

Siisti peli edelleen tämä GT kutonenki, yksin ajeluun eri autoilla. Silti tullu ajeltua lisenssi testejä läpi ja kisoja, mutta ei oo kyllä mitään järkeä että voi kisaan mennä ihan ylivoimasella autolla.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Mutta sen takia täytyis olla Forzan tyyppinen, että AI mukautuu sun autoon. GT:ssähän AI ajaa tietyllä nopeudella kisan. Sä sitten vaan joudut itse katsomaan, että millä autolla satut voittamaan alle sekunnilla saman kisan. Se syö ideaa 1200 autolta. Jos peli mukautuisi pelaajan autoon ja AI kisaisi pelaajaa vastaan, voisi eri autoilla ajaa tiukkoja kisoja. Nyt AI ei kisaa ketään vastaan, vaan ajaa tietyllä nopeudella kisan läpi.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Tuo on totta mitä Omenanraato kirjotti, vaikka ohitat kaikki ekalla kierroksella ja ajat ylivoimaisessa johdossa niin siltikin tekoälyttömyys hidastaa parilla viimeisellä kiekalla eli ajaa täysin samallalailla riippumatta onko pelaaja edes radalla.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Vaikuttas olevan tekoälykuskeilla samanlainen systeemi kuin aiemmissa b-speceissä, sitä ei vaan yli tehokkaalla autolla huomaa. Miten kuvittelette hivenen heikompien kuskien pärjäävän kisoissa jos kaikki on niin perkeleen tiukkaa? Sopivan auton valkkaa niin on tiukkoja kisoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Vaikuttas olevan tekoälykuskeilla samanlainen systeemi kuin aiemmissa b-speceissä, sitä ei vaan yli tehokkaalla autolla huomaa. Miten kuvittelette hivenen heikompien kuskien pärjäävän kisoissa jos kaikki on niin perkeleen tiukkaa? Sopivan auton valkkaa niin on tiukkoja kisoja.

Samoin kuin kaikissa muissa autopelleistä kautta historian? AI vaikeustasonsäädöllä.

Ja ei niistä tiukkoja tässä tule. Ajat kelloa vastaan, et autoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itse viime vuosina vain pelannut GT5, F1 2012, F1 2013 ja GT6, niin uskomattoman hieno AI vaikuttais olevan F1 2013 pelissä.

GT kutosessa kun olet valinnut linjan esim. ennen kurvia, niin musta vaikuttaa siltä, että AI ei huomio sitä ollenkaan miten itse olet sijoittunut, se ottaa sen linjan joka on ns. se oikea ajolinja vaikka kolisis toiseen autoon, eikä vaihda sitä tilanteen mukaan, pitäishän sen huomioida kanssa kilpailija kun kisaa ajetaan toisia vastaan eikä vain kelloa.

Olen tyytyväinen peliin sen ajotuntuman vuoksi, sitä jaksaa pelailla kun on eri autoja ja ajelee radoilla yksin, mutta muuten samaa kuin ennenkin, lisenssien ja kisojen pakko kahnausta läpi. Tänään jo vähän sai lisenssejä ajettaessa haastetta ja varmaan tulee nämäkin kahnattua niin kauan että on kullalla, niin kuin GT vitosessakin, mutta ne keilojen kaatamiset on ihan pelleilyä.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Mitäköhän tää nyt oli.. Noi sisäänkirjautumisbonukset nousi 170% niinkuin pitikin ja seuraava ois pitänyt olla se 200%. No eilen kun latas pelin niin olikin 130%. Muilla käynyt mitään vastaavaa? (Peli on käynnistetty joka päivä).

Mulla bonarit kävi kerran 130 % :ssa , sen jälkeen laski takaisin 110 prosenttiin... Ja peli käynnistetty joka ilta...
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Oletko tallentanut? Jos pelin vaan käynnistää ja bonarit tulee ja heti sammuttaa niin se ei itse tallenna missään vaiheessa. Itse aina tallennan sen startin takaa löytyvän valikon kautta ja bonarit ovat toimineet kuten kuuluu.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Kaverin kertoman mukaan, jos vain käynnistät pelin ja suljet samantien niin bonukset ei kerry, pitää tehdä tallennus välissä ja vasta sitten sulkea peli niin pitäisi bonukset rullata.

Edit. pelle ehti just ensin :p
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Thrustmaster Ferrari RacingWheel Red Legend Edition PS3, onko joku saanut ratin lisäksi myös polkimet pelaamaan tämän pelin kanssa? Jos olette niin neuvot olisivat enemmän kuin kalliit. Pikkuveli sai moisen laitoksen ja GT6 juolulahjaksi mutta ongelmana on että polkimet eivät suostu löytymään ollenkaan, ratti pelaa kylläkin moitteetta. Kiitos jo etukäteen palstatovereille jos ohjeita saisi? Hyvää joulua myöskin.

Kyse siis tästä ratti+poljin yhdistelmästä -> http://www.overclockers.co.uk/pimg/GC-046-TH_81023_350.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Oletko tallentanut? Jos pelin vaan käynnistää ja bonarit tulee ja heti sammuttaa niin se ei itse tallenna missään vaiheessa. Itse aina tallennan sen startin takaa löytyvän valikon kautta ja bonarit ovat toimineet kuten kuuluu.

No niinpä niin... Itsekin ihmettelin kun joka päivä kävin kirjautumassa ja bonukset vaan putosi.

No ei tuo nyt maailmaa kaada. Ei vaan ehtinyt pyhinä oikein pelailemaankaan. Jospa tänään ihan ajelisikin vähän.

Hyvä kuitenkin tietää tuo bonusasia. Kiitokset siitä.
 
Ylös Bottom