Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Täälläkin on välillä heitelty ilmaan kysymystä että miksi mikäkin auto on pelissä ja ketä ne kiinnostavat. Tässä erään gtplanet käyttäjän keräämät tiedot kuinka paljon inputtia viime päivityksen autot ovat tehneet kuukaudessa. Numerot kertovat kuinka monta sivua kutakin kontenttia pelin sisäisestä hakemistosta löytyy.
1742976944650.png

Vastaavat lukemat tammikuun autoista ensimmäisen kuukauden ajalta.
1742977181538.png

Lähde

Onneksi pelissä on mahdollisuus itse valita, mitä autoja ostaa ja aika paljon saa valita, millä haluaa ajaa. En minäkään noista 'kauppakasseista' välitä varsinaisesti, mutta ei se minulta poiskaan ole, että niitä ilmaiseksi lisätään. Joitakin olen online time trialissa kokeillut, joten kyllä ne itselle jotain kontenttia tarjoavat. Olen pelannut julkaisusta asti ja garagesta löytyy tällä hetkellä noin puolet koko autovalikoimasta, enkä silti ole kaikkia vielä ehtinyt kunnolla kokeilemaan. Eli ainakaan omasta mielestä autot eivät lopu kesken, vaikka päivityksissä tulisikin lisäyksinä 'turhia' autoja.

Vähän pitää kuitenkin antaa negatiivistakin palautetta, sillä viime aikoina on ollut omaan makuun vähän liian monta heikkoa valintaa online time trialeiksi. Itseä kun ei tässä pelissä kiinnosta ajella formulalla tai karting-autolla oikeastaan ollenkaan. Ainoa formula, josta olen tykännyt tässä, on se Sennan ikoninen McLaren MP4/4. Ihan vain siksi, koska Ayrton Senna! Noin muuten tässä pelissä eivät formulat, karting tai ralli kiinnosta. Sinällään ei häiritse, että ne ovat pelissä mukana, mutta aina se vähän pettymys on, jos joku noista sattuu viikoittaiseksi online time trialiksi.

No nyt on ihan hyvä päivitys (mahdollisesti), GT Sophy lisättiin Custom Raceen ja on samalla päivittynyt versioon 2.1. Toivottavasti se tarjoaisi mukavan haasteen kuten alunperin GT Sophyn betavaiheessa. Sen jälkeen Polyphony Digital sääti siitä turhan helpon.

Itselläni on tallennettu sinne jonkun verran mielenkiintoisia Custom Raceja mm. vanhoja DTM ja Le Mans kisoja, 2h Nyrre endurancea. Yksi ihan yllättävän hauska on 20 kierrosta Tsukubaa viritetyillä Hybrideillä (Prius jne.) :D

Jos GT Sophylle ei saa vaihdettua autoja, vaan ne on randomilla valittu niin sitten hyöty on lähinnä vain, että saa pidempiä arcade kisoja Sophyä vastaan.

Edit. Näköjään ihan kattavasti ovat uudistaneet Sophya ja ihan kattavasti pystyy muuttamaan asetuksia.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom