En kyllä itse huomaa mitään feedbackiä liipasimista jarru tai kaasu luistojen osalta vaikka kuin olen yrittänyt..semmonen 2% tärinä voi olla mutta veikkaan että tulee rungon kautta tms. Ainut mitä liipasimet tekee on muuttaa sitä tahmaisuutta hiukan ja se ei tunnu ollenkaan tietty jos liipasinta pitää missä tahansa asennossa paikallaan.
Vanhalla BMW m3:lla olen kymmenisen kisaa ajanut, yrittänyt kaikkeni. n.315hp tms versiona tuota vielä ajaa mutta tuo luiston feedbackiä ei vaan ole.. ajosta tulee yli hipsuttelua käännöksissä. Kokeilin alussa toisella takavedolla pehmeitä kisarenkaitakin mutta sanoisin että vielä herkempi pidon irtoamisen raja. (mikä toki voi olla oikeastikin mutta feedback on avainasia) Vaihdoin loppukisoihin takaisin sport softit.
Näiden takavetojen käytöksestä (no toki se liittyy koko pelin fysiikoihin) on monta juttua gt planetilla tyypeiltä jotka ajaa moisia takavetoja oikeasti ja mielipide on että ei heidän oikeat autot käyttäydy ollenkaan kuten pelissä menee. Monet on mainitteet että kyllä he voivat realimaailmassa vetää vastaavia mutkia urku auki eikä auto lähde äkkiluisuun.
Kyllä, fysiikat on muuttuneet GTS:stä mutta en kyllä sanoisi näillä kokemuksilla että parempaan suuntaan, auton liikkeet ja reagointi kanttareissa ja pompuissa on aika keinotekoisen tuntuista, kumipallomaista, ei tunnu menevän jousitus kuten elävässä elämässä.
Joo kaikki nuo. Vauhdintunne ei itselle ole itseisarvo mutta tänään kun mietin että miksi tässä tuntuu että jarrut ei toimisi kunnolla eli tuntuu että ikuisuuden joutuu jarruilla seisomaan niin sehän liittyy tuohon vauhdin tunteeeseen, tuntuu/näyttää että ajaa 150km/h mutta pelissä on 250km/h lasissa. (kapea fov aiheuttanee tämän) Sitä kun yrittää sen näköhavainnon mukaan jarruttaa ja siinäpä se, jarrutusmatka on hiukan eri tuntumanopeuden kuin auton oikean nopeuden puolella. Mutkassa tuntuu että ajaa 40km/h ja oikeasti on 80km/h ja ihmettelee että kun ei käänny