Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Hmm ehkä sitten vielä harkintaan nyt Jogin ja Omenanraadone kommenttien perusteella. Aikaisempien pelien inhoamat asiat näyttäisivät vieläkin olevan läsnä?!

-Vauhdintunne on heikkoa, ellet aja 600+ HP autoa?
-Perä lähtee alta ilman kunnon logiikka? Autot ovat edelleen vähän kuin raiteilla, jossa joko ollaan tai sitten niiltä lähdetään täysin pois.
-Moottorien äänet eivät useimmiten säväytä?

Dualsensen heikohko implementaatio on pettymys myös :(
 
Jaa-a, ainakin omaan makuun tämä iskee parhaiten sitten sarjan PS2-aikojen. Eniten ärsyttäviä juttuja löytyy ratojen ulkopuolisista asioista, mutta itse ajaminen on täyttä rautaa niin ohjaimella kuin erityisesti ratilla.
Jotain fiiliksestä kertoo, että eilenkin pelisessio venyi puoli kahteen yöllä kera paremman puoliskon - eikä rouvaa normaalisti autopelit voisi vähempää kiinnostaa. Kunnon renkaat kiesiin alle ja nautiskelemaan.
 
Toimii ne niin kauan ku ei oo liipasin pohjassa, sama se muissakin peleis on. Mun ajotyylille en tunne noita about koskaan.
Toi selittää miks sulla lähtee takavedot näpistä yhtä-äkkiä, varovaisemmin vaan kaasun annostelun kanssa, niin löytyy renkaan pitokohta. Nyt sulla hujahtaa renkaan pidon murtumakohta liian nopeasti ohi, etkä pysty reakoimaan siihen mitenkään.

Samoin vaikka käytössä olisi ABS, niin ei jarrua kannata kaikissa paikoissa lämätä heti pohjaan, tai auto saattaa karata käsistä, kun painon siirtymä menee liian nopeasti, omaan reakoitiin nähden.

Omalla kokemuksella, autojen käyttäytymin realistisempaa, kuin ennen, nyt enemmän detaileja fysiikassa.
 
Viimeksi muokattu:
Toi selittää miks sulla lähtee takavedot näpistä yhtä-äkkiä, varovaisemmin vaan kaasun annostelun kanssa, niin löytyy renkaan pitokohta. Nyt sulla hujahtaa renkaan pidon murtumakohta liian nopeasti ohi, etkä pysty reakoimaan siihen mitenkään.

Samoin vaikka käytössä olisi ABS, niin ei jarrua kannata kaikissa paikoissa lämätä heti pohjaan, tai auto saattaa karata käsistä, kun painon siirtymä menee liian nopeasti, omaan reakoitiin nähden.

Omalla kokemuksella, autojen käyttäytymin realistisempaa, kuin ennen, nyt enemmän detaileja fysiikassa.
Ei se ongelma ole siinä. Muissa peleissä kun saan esim Xboxin ohjaimella siitä vasteen välittömästi, jolloin saa kyllä hyvin hallittua kaasulla. Ongelma on nimenomaan tatissa, ei liipasimessa. Pienen pieni korjausliike heittää ratin linkkuun toiseen suuntaan. Silloin keula nappaa taas kiinni ja vie keula edellä seinään.
_kaikissa_ muissa ajopeleissä joko saat nätisti ohjauksella ja kaasulla hallittua luiston, tai menee liikaa ja pyörähdät. Tässä pyörähdys ei ole edes vaihtoehto. Joko menee kiskoilla, tai lähtee perä alta ja pienikin liike toiseen suuntaan kääntää keulan ulko mutkan suuntaan seinään.

Ja tää sama on ollut niin GT6, sport mutta tässä se on moninkertaisesti pahempana.

Vastaavaa ongelmaa ei ole Dirt Rallyssä, Dirt 5:ssa, F1:ssä, missään forza motorsportissa, fortza Horizonissa, Race Room Racing Experiencessä, Pcars sarjan peleissä jne jne. Vain GT:ssä ja uusimmassa pahempana kuin koskaan.

Ja vaikka jotain pitkää mutkaa ajaa puolikaasulla, niin yks kaks se pito menee varoittamatta ja korjausliike aiheuttaa tuon. mitä isomman vastaohjaus avustuksen laittaa, tilanne pahenee. Ilman apua ja ohjauksen herkkyys -2 on lievin ja sillonkin niin paha, että ajaminen ei ole hauskaa. Ei sitten yhtään.

Nelivetojen logiikka sit taas on aivan mielipuolinen. Niissä ei oo mitään järkeä.
 
Ei se ongelma ole siinä. Muissa peleissä kun saan esim Xboxin ohjaimella siitä vasteen välittömästi, jolloin saa kyllä hyvin hallittua kaasulla. Ongelma on nimenomaan tatissa, ei liipasimessa. Pienen pieni korjausliike heittää ratin linkkuun toiseen suuntaan. Silloin keula nappaa taas kiinni ja vie keula edellä seinään.
_kaikissa_ muissa ajopeleissä joko saat nätisti ohjauksella ja kaasulla hallittua luiston, tai menee liikaa ja pyörähdät. Tässä pyörähdys ei ole edes vaihtoehto. Joko menee kiskoilla, tai lähtee perä alta ja pienikin liike toiseen suuntaan kääntää keulan ulko mutkan suuntaan seinään.

Ja tää sama on ollut niin GT6, sport mutta tässä se on moninkertaisesti pahempana.

Vastaavaa ongelmaa ei ole Dirt Rallyssä, Dirt 5:ssa, F1:ssä, missään forza motorsportissa, fortza Horizonissa, Race Room Racing Experiencessä, Pcars sarjan peleissä jne jne. Vain GT:ssä ja uusimmassa pahempana kuin koskaan.

Ja vaikka jotain pitkää mutkaa ajaa puolikaasulla, niin yks kaks se pito menee varoittamatta ja korjausliike aiheuttaa tuon. mitä isomman vastaohjaus avustuksen laittaa, tilanne pahenee. Ilman apua ja ohjauksen herkkyys -2 on lievin ja sillonkin niin paha, että ajaminen ei ole hauskaa. Ei sitten yhtään.

Nelivetojen logiikka sit taas on aivan mielipuolinen. Niissä ei oo mitään järkeä.
Tuskin saa konsoleilla, AC:ssä tai Project Cars 1-2:ssa pädillä tehtyä oikeasti hyvää ajoa vs ratti. Ne on ilman rattia melkoista puristamista, mutta GTS oli pädillä ihan helppo. Tätä GT7 en ole pädillä kokeillut, joten siitä en ala väittelemään, mutta ratilla toimii hyvin.
 
Vaikka olen ollut GT-sarjan ystävä vuosien ajan. Jätän tämän pelin käytännön syistä hankkimatta.
1. Oman peliaikani rajoittaminen
2. Tekniset rajoitukset PS4:llä sekä konsolin elinkaaren loppu
3. Juuri ostetut NHL- ja NBA 2k ovat tällä hetkellä pelattavana
4. Project Cars 2 ja F1 2020 täyttävät autopelityhjiön
 
Toi selittää miks sulla lähtee takavedot näpistä yhtä-äkkiä, varovaisemmin vaan kaasun annostelun kanssa, niin löytyy renkaan pitokohta. Nyt sulla hujahtaa renkaan pidon murtumakohta liian nopeasti ohi, etkä pysty reakoimaan siihen mitenkään.
En kyllä itse huomaa mitään feedbackiä liipasimista jarru tai kaasu luistojen osalta vaikka kuin olen yrittänyt..semmonen 2% tärinä voi olla mutta veikkaan että tulee rungon kautta tms. Ainut mitä liipasimet tekee on muuttaa sitä tahmaisuutta hiukan ja se ei tunnu ollenkaan tietty jos liipasinta pitää missä tahansa asennossa paikallaan.

Vanhalla BMW m3:lla olen kymmenisen kisaa ajanut, yrittänyt kaikkeni. n.315hp tms versiona tuota vielä ajaa mutta tuo luiston feedbackiä ei vaan ole.. ajosta tulee yli hipsuttelua käännöksissä. Kokeilin alussa toisella takavedolla pehmeitä kisarenkaitakin mutta sanoisin että vielä herkempi pidon irtoamisen raja. (mikä toki voi olla oikeastikin mutta feedback on avainasia) Vaihdoin loppukisoihin takaisin sport softit.

Näiden takavetojen käytöksestä (no toki se liittyy koko pelin fysiikoihin) on monta juttua gt planetilla tyypeiltä jotka ajaa moisia takavetoja oikeasti ja mielipide on että ei heidän oikeat autot käyttäydy ollenkaan kuten pelissä menee. Monet on mainitteet että kyllä he voivat realimaailmassa vetää vastaavia mutkia urku auki eikä auto lähde äkkiluisuun.

Kyllä, fysiikat on muuttuneet GTS:stä mutta en kyllä sanoisi näillä kokemuksilla että parempaan suuntaan, auton liikkeet ja reagointi kanttareissa ja pompuissa on aika keinotekoisen tuntuista, kumipallomaista, ei tunnu menevän jousitus kuten elävässä elämässä.
Hmm ehkä sitten vielä harkintaan nyt Jogin ja Omenanraadone kommenttien perusteella. Aikaisempien pelien inhoamat asiat näyttäisivät vieläkin olevan läsnä?!

-Vauhdintunne on heikkoa, ellet aja 600+ HP autoa?
-Perä lähtee alta ilman kunnon logiikka? Autot ovat edelleen vähän kuin raiteilla, jossa joko ollaan tai sitten niiltä lähdetään täysin pois.
-Moottorien äänet eivät useimmiten säväytä?

Dualsensen heikohko implementaatio on pettymys myös :(
Joo kaikki nuo. Vauhdintunne ei itselle ole itseisarvo mutta tänään kun mietin että miksi tässä tuntuu että jarrut ei toimisi kunnolla eli tuntuu että ikuisuuden joutuu jarruilla seisomaan niin sehän liittyy tuohon vauhdin tunteeeseen, tuntuu/näyttää että ajaa 150km/h mutta pelissä on 250km/h lasissa. (kapea fov aiheuttanee tämän) Sitä kun yrittää sen näköhavainnon mukaan jarruttaa ja siinäpä se, jarrutusmatka on hiukan eri tuntumanopeuden kuin auton oikean nopeuden puolella. Mutkassa tuntuu että ajaa 40km/h ja oikeasti on 80km/h ja ihmettelee että kun ei käänny :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei se ongelma ole siinä. Muissa peleissä kun saan esim Xboxin ohjaimella siitä vasteen välittömästi, jolloin saa kyllä hyvin hallittua kaasulla. Ongelma on nimenomaan tatissa, ei liipasimessa. Pienen pieni korjausliike heittää ratin linkkuun toiseen suuntaan. Silloin keula nappaa taas kiinni ja vie keula edellä seinään.
_kaikissa_ muissa ajopeleissä joko saat nätisti ohjauksella ja kaasulla hallittua luiston, tai menee liikaa ja pyörähdät. Tässä pyörähdys ei ole edes vaihtoehto. Joko menee kiskoilla, tai lähtee perä alta ja pienikin liike toiseen suuntaan kääntää keulan ulko mutkan suuntaan seinään.

Ja tää sama on ollut niin GT6, sport mutta tässä se on moninkertaisesti pahempana.

Vastaavaa ongelmaa ei ole Dirt Rallyssä, Dirt 5:ssa, F1:ssä, missään forza motorsportissa, fortza Horizonissa, Race Room Racing Experiencessä, Pcars sarjan peleissä jne jne. Vain GT:ssä ja uusimmassa pahempana kuin koskaan.

Ja vaikka jotain pitkää mutkaa ajaa puolikaasulla, niin yks kaks se pito menee varoittamatta ja korjausliike aiheuttaa tuon. mitä isomman vastaohjaus avustuksen laittaa, tilanne pahenee. Ilman apua ja ohjauksen herkkyys -2 on lievin ja sillonkin niin paha, että ajaminen ei ole hauskaa. Ei sitten yhtään.

Nelivetojen logiikka sit taas on aivan mielipuolinen. Niissä ei oo mitään järkeä.
Juuri näin. Tää ongelma tais olla jo nelosessa, kolmosessa pystyi vielä driftailemaan hyvinkin nautittavasti ja kontrolloidusti. Lähinnä toi johtaa sitten siihen, että yliohjausta vaan pitää vältellä kuin ruttoa (tai koronaa), pari-kolme napsua traction controlia peliin. Ihmetyttää mitä siellä Japaniassa oikein tuumitaan, onko toi niiden mielestä tappiin asti hiottu, eikö osata vai eikö siellä todella kukaan koskaan pelaa padilla mitään muuta ajopeliä.
 
On kyllä taas halvat "mikromaksut":
100.000cr 2.45e
250.000cr 4.95e
750.000cr 9.95e
2.000.000cr 19.95e

Esim yks kalliimpi legendary auto taitaa maksaa 20 miljoonaa. On otettu kyllä mallia rockstarin hinnoittelusta.
Eikö jokaisen auton pysty kuitenkin ostamaan ihan pelillä tienaamalla rahalla? Olisin vihainen jos joku auto pistettäisiin täysin maksumuurin taakse.
 
Kyllä taas on käsittämätöntä. Se 25th anniversary editionin mukana tullut koodi, jossa on ps4 digi versio on outo. Jos lataat sen ps5 niin saat miljoonan rahaa ei siinä mitään mutta myös sen ps4 version. Mitä sä teet nelosen versiolla kun pelaat vitosen versiolla? Jos antaisit koodin vaikka minun tapauksessa veljelle että lataisi ps4 version, niin siinä samassa myös se miljoona menee siihen ps4 versioon. Järjetöntä. Miksi se ps4 versio ei voi olla omana koodina...

Nyt on peliä ajeltu 8 tuntia. Mulle tää on vuoden peli ehdottomasti. Tilasto näyttää 2% tuohon 8 tuntiin. Autoja 45kpl ja cafe menuja tehty 16. Olisi kiva tietää paljonko noita menuja pelissä on. Autoon kun laittaa paremmat jarrut ja renkaat niin ajaminen on todella hauskaa.
 
En kyllä itse huomaa mitään feedbackiä liipasimista jarru tai kaasu luistojen osalta vaikka kuin olen yrittänyt..semmonen 2% tärinä voi olla mutta veikkaan että tulee rungon kautta tms. Ainut mitä liipasimet tekee on muuttaa sitä tahmaisuutta hiukan ja se ei tunnu ollenkaan tietty jos liipasinta pitää missä tahansa asennossa paikallaan.

Vanhalla BMW m3:lla olen kymmenisen kisaa ajanut, yrittänyt kaikkeni. n.315hp tms versiona tuota vielä ajaa mutta tuo luiston feedbackiä ei vaan ole.. ajosta tulee yli hipsuttelua käännöksissä. Kokeilin alussa toisella takavedolla pehmeitä kisarenkaitakin mutta sanoisin että vielä herkempi pidon irtoamisen raja. (mikä toki voi olla oikeastikin mutta feedback on avainasia) Vaihdoin loppukisoihin takaisin sport softit.

Näiden takavetojen käytöksestä (no toki se liittyy koko pelin fysiikoihin) on monta juttua gt planetilla tyypeiltä jotka ajaa moisia takavetoja oikeasti ja mielipide on että ei heidän oikeat autot käyttäydy ollenkaan kuten pelissä menee. Monet on mainitteet että kyllä he voivat realimaailmassa vetää vastaavia mutkia urku auki eikä auto lähde äkkiluisuun.

Kyllä, fysiikat on muuttuneet GTS:stä mutta en kyllä sanoisi näillä kokemuksilla että parempaan suuntaan, auton liikkeet ja reagointi kanttareissa ja pompuissa on aika keinotekoisen tuntuista, kumipallomaista, ei tunnu menevän jousitus kuten elävässä elämässä.

Joo kaikki nuo. Vauhdintunne ei itselle ole itseisarvo mutta tänään kun mietin että miksi tässä tuntuu että jarrut ei toimisi kunnolla eli tuntuu että ikuisuuden joutuu jarruilla seisomaan niin sehän liittyy tuohon vauhdin tunteeeseen, tuntuu/näyttää että ajaa 150km/h mutta pelissä on 250km/h lasissa. (kapea fov aiheuttanee tämän) Sitä kun yrittää sen näköhavainnon mukaan jarruttaa ja siinäpä se, jarrutusmatka on hiukan eri tuntumanopeuden kuin auton oikean nopeuden puolella. Mutkassa tuntuu että ajaa 40km/h ja oikeasti on 80km/h ja ihmettelee että kun ei käänny :)
GT Planetin kaverit, no en laittais luottoa niihin, isommat on porukoiden puheet kuin todellinen tietämys. On siellä pari pätevää, mutta 90% vaan soittavat suuta ilman oikeaa kokemusta. Mutta turha tästä tehdä juupas eipäs väittelyä.

Omalla kokemuksella ajomalli on mennyt parempaan suuntaan ja tulee jo vähän AC mieleen, mikä on edelleen paras konsoleiden simuista, jos haluaa ajaa muullakin kuin GT4/3:lla. FFB on kyllä GT7 edelleen G29:llä onneton, mutta kertoo tärkeimmän pidosta.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri näin. Tää ongelma tais olla jo nelosessa, kolmosessa pystyi vielä driftailemaan hyvinkin nautittavasti ja kontrolloidusti. Lähinnä toi johtaa sitten siihen, että yliohjausta vaan pitää vältellä kuin ruttoa (tai koronaa), pari-kolme napsua traction controlia peliin. Ihmetyttää mitä siellä Japaniassa oikein tuumitaan, onko toi niiden mielestä tappiin asti hiottu, eikö osata vai eikö siellä todella kukaan koskaan pelaa padilla mitään muuta ajopeliä.
Joo mutta toi luistonesto pilaa taas koko touhun täysin. Se ykköstaso on jo ihan liian raju.
 
Kyllä taas on käsittämätöntä. Se 25th anniversary editionin mukana tullut koodi, jossa on ps4 digi versio on outo. Jos lataat sen ps5 niin saat miljoonan rahaa ei siinä mitään mutta myös sen ps4 version. Mitä sä teet nelosen versiolla kun pelaat vitosen versiolla? Jos antaisit koodin vaikka minun tapauksessa veljelle että lataisi ps4 version, niin siinä samassa myös se miljoona menee siihen ps4 versioon. Järjetöntä. Miksi se ps4 versio ei voi olla omana koodina...

Nyt on peliä ajeltu 8 tuntia. Mulle tää on vuoden peli ehdottomasti. Tilasto näyttää 2% tuohon 8 tuntiin. Autoja 45kpl ja cafe menuja tehty 16. Olisi kiva tietää paljonko noita menuja pelissä on. Autoon kun laittaa paremmat jarrut ja renkaat niin ajaminen on todella hauskaa.
Cafe:ja on muistaakseni 40kpl.
 
  • Like
Reactions: rap
Joo mutta toi luistonesto pilaa taas koko touhun täysin. Se ykköstaso on jo ihan liian raju.
Mulla on varmaan bitti vinossa tuossa asiassa, Nämä simcade tyylin pelit (GT1,2,3, Forzat) on mulle olemassa vain kun luistonesto ja ajonhallinta on OFF asennossa. Haluan nimenomaan hallita niitä autoja ja siten on pitkälti kiinni pelintekijästä miten hyvin se on saanut tuntuman ja kontrollin aikaan. Ymmärrän kyllä että siellä on taustalla silti paljon apuja piilossa jotka tekee ajamisen padilla mahdolliseksi mutta haluan tosiaan saada edes noihin kahteen autoilemisen perusasiaan olevinaan vaikutus mahdollisuuden että minä olen se joka määrää sivuluisun ja renkaidenpidon tilan :)
Noita luisto & ajonhallinta apuja jos laittaa päälle niin se on pitkälti sitten että heilutat vaan rattia itse.. tää on toki vaan minun perversio.
 
Nyt on aika antaa oma näkemys pelistä 12h ja 3 päivän ankaran ajamisen jälkeen. Cafe taso 32 autoja 56 collector lvl17.

Onko GT7 täydellinen peli, jos haluaa nipottaa niin ei. Siinä on hyvin kankeat sarjalle tyypilliset valikot joissa saa seilata edestakaisin jos haluaa jotain tehdä, etsiä tai tutkia. Myös HUD:ia olis kiva muokata kunnolla. Mitään muuta oikeasti nipottamisen aihetta en keksi.

Grafiikat pelissä on hyvää tasoa, ei mitään maata mullistavaa mutta hiottu ja viilattu GT sport missä on paljon enemmän yksityiskohtia ja upea 4K resoluutio, joka on itseasissa aika iso harppaus GT sportin 1800p checkerboard ulkoasusta.

Äänipuoli on todella hyvä kokonaisuus myös, autot ehkä vähän vaisun kuuloisia, on siellä jokunen ihan hyvältäkin kuulostava tullut vastaan. Mutta kaikki ympäristöjen äänet kilinät,kolinat ja suhinat luo todella mielekkään äänimaailman mielestäni. Loustava soundtrack hienoissa uusinnoissa kruunaa kaiken.

Pelin "ura" modi on fantastinen matka autoilun historiaa ja samalla tulee kokeiltua monenmoista ajovehjettä joihin ei muuten koskisikaan. Siinä kesti about 5h ennenkuin kaikki pelin ominaisuudet oli auki joten ihan hetkessä asiat ei avaudu, joka on hyvä tai huono asia henkilöstä riippuen. Itselle tällainen hitaasti avautuva peli toimii hyvin, ei liikaa vaihtoehtoja kerralla. Myöskin siitä huokuu autokeräilijän rakkaus näitä menopelejä kohtaan.

Toki sitä cafe modia ei ole pakko seurata orjallisesti vaan voi ajaa muita kisoja mitä aukeaa samalla tai tehdä lisenssi testejä, mission tehtäviä joissa on vaikka mitä erilaista skenaariota. Voi otella valokuvia, tuunata autoja tai asua. Voi mennä auto miitteihin onlinepuolelle tai ottaa kisaa muita vastaa, tekemistä siis cafe modin ulkopuolella on paljon.

Itse ajaminen sitten radalla on aivan huikea parannus GT sportista. Fysiikat on parantunut roimasti, on dynaamisesti muuttuvia sadekelin kisoja, yökisoja ja vaikka mitä uutta. Dualsense ohjain on täydellinen työkalu tähä peliin, tärinät ovat todella hyvät ja tämä on ensimmäinen ajopeli jota olen koskaan ohjaimella pelannut missä tuntuu että olet kokoajan sen auton herra, ohjaus on niin silkinsulavaa ja pieniä korjausliikkeitä on todella helppo tehdä. Jos perä meinaa lähteä alta pois sen saa hallintaan takaisin koska ohjain välittää sinulle tiedon milloin alkaa ote lipsua. Upean tuntuista kun voi tekoälyn kanssa ottaa mittaa rirntarinnan jossain ahtailla teillä ilman että usein kolisee kovaa. Ajamisen aikana saavutettava nautinto tässä pelissä on jotain sanoinkuvaamatonta, mahdoton lopettaa ja sellainen yksi kisa vielä mentaliteetti kokoajan.

Eikä pidä unohtaa yhtä asiaa joka tekee pelistä niin hyvän, PS5 latausajat. Se on ihan eri asia odottaa 2 sekuntia kisan alkua kuin 30 sekuntia, varsinkin kun ottaa huomioon miten paljon pelissä lstaillaan kisoja ja muuta tekemistä. Väittäisin että tämä on ehkä isoin yksittäinen tekijä pelissä joka tekee siitä niin sulavan kokemuksen, ja pelaaminen on sellaista naps naps ja olet kisassa eikä tarvitse tuijotella mustaa ruutua, uskoisin että last gen latausajat latistaisi tunnelmaa niin paljon että en nauttisi tästä läheskään näin paljon.

Pidän myös paljon niistä henkilöistä jotka kertoo sulle asioita ja historiaa autoista, sitten vielä ne kisojen alussa olevat tyypit kertoo jotain taustoja itsestään niin saa vähän kuin lisäintoa ajamiseen kun ne A.I kuskit saa luonetta.

Myös hard vaikeustasolla pelin vaikeus kyllä nousee sopivalle tasolle ja ajaminen ei ole pelkkää pujottelukeppien ohittelua, kärkipään autot antaa kunnon haastetta jos ei ole ylitunattu auto.

Pelissä on myös paljon säätömahdollisuuksia audiopuolella joka on iso bonus.

Jos unohdetaan kankeat valikot niin se mitä Gran Turismo itselle merkitsee, on tässä pelissä tehty niin hyvin ettei paljon haittaa. Autojen historia ja keräily on kaiken sydän ja se kyllä näkyy. Vielä kun ajaminen ja kisaaminen on hauskempaa kuin koskaan niin itselle GT7 on täydellinen peli.

Jos jotain saisi toivoa niin B-Spec mode takaisin, pelin uusinnat on niin hienoja että olisi kiva seurata kisoja ja käskyttää omaa tekoäly kuskia joka voisi vaikka kehittyä paremmaksi ajamalla.

5/5 ja jäänyt muut pelit kyllä tauolle ja varmaan jää pitkäksi aikaa. Polyphony Digital on GT7:lla tehnyt itselle parhaan autopelin koskaan, sen kokonaisuus on niin vahva ja viimeisen päälle hiottu.

Edit: Ainiin se unohtu sanoa että jos ette ole Nyrreä kokenut rankka sateessa montasataa heppaisen Porchen kanssa niin ette tiedä mitä helvetti on, jestas että oli vaikeaa. Siellä pitkällä takasuoralla kun painetaan vähän kovempaa ja hipaisin jarrua niin sitten vedettiinkin nurmikolla ja pyörittiin hetki pitkin rataa. Muutenkin inhoan sitä rataa niin tuo kokemus oli aika karmaiseva.
 
Viimeksi muokattu:
Tietty noi pelin kisat olisi voinut olla kaikki kerralla esillä. Nyt niitä ilmestyy sitä mukaa kun cafeja tekee. On muuten meikäläisen ajotaito sitä luokkaa että ei kyl mitään asiaa onlineen :D.
 
Tilailin PS Storesta julkkaripäivänä ton Anniversary Editionin ja ymmärsin et mukana piti olla 1,5m€ lisäksi yaris + 3 autoo ja ne avatarit ja popit. Autoista yaris löytyy, mutta missä ne muut kiesit on? Ne bonus autot olis ihan kivat, nimittäin kattelin että siellä pelin sisäisessä kaupassa maksaa jo pelkästään se Porsche millin.
 
Ylös Bottom