Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Livereitä voit myös selata ja merkata kokoelmiisi etänä täältä: https://www.gran-turismo.com/us/gt7/user/discover/selection/CoolPicks/All/Nyt ku muistu mieleen enkä ole pelin äärellä niin pystykö muiden tekemiä livereitä autoista, kypäristä nähdä/ lataa jostain vai onko vain omat käytössä
Mulla sama, varmaa scriptattu, aina alin tai toka alin rahasummaVoisiko joku myydä mulle parempaa tuuria? Tulee arpajaisista aina vain pienin tai toiseksi pienin rahakasa.
Mä heitin kisojen vaikeustason helpolle kun meni kuppi nurin niihin sadekelin kisoihin. Suorastaan vihaan sadekisoja missä vaan autopelissä ja tässä alkoi ärsyttämään se kun autossa olemattomat jarrut että liukuu kilometrin suoraan eteenpäin eikä ne käänny mihinkään. Nyt seuraavaks menu 36.Noita gt cup kisoja saaki tosissaan harjoitella jos ne haluaa voittaa
Toimi minulla hyvin, basessa kiinni.Ensimmäisiä huomioita on se että TH8A ei toimi pelissä jostain syystä, toivottavasti se on vain bugi joka korjataan sillä se nyt on yksi tärkeimmistä mitä pitää olla.
Minusta se oli ihan saakelin ärsyttävä biisiItse pidin Music Rallysta, varsinkin Idris Elban Vroom Vroom Vroom jäi päähän.
Toki ajan vain eteenpäin ja kuuntelen musiikkia, en oikein ymmärrä koko tuota beat/aika juttua. Just drive.
Juu, sitä vikaa joutu koittaa useemman kerran ennen, kuin meni kullalle. Hyviä ylläreitä tuli muutamassa paikkaa.Tulipa nyt saatua super lisenssi, on muuten törkeen vaikea se viimeinen testi sateella Spaassa, vähänkin ulos kuivalta uralta ja auto vaan liukuu ulos radalta. Nyt nököjään serveri huolto niin ei voi pelata.
Edit: eikun voipas, tulee ainakin music rallylle käyttöä.
Kohtalaisen turha ja eipä siinä paljon kokemista ollut. Helvetin ärsyttävää vielä kun et kuule omaa autoa kun musiikki pauhaa
Joo, klassiset on myös hyviä. Vroom pääsi vain yllättämään itseni.Minusta se oli ihan saakelin ärsyttävä biisi. Vauhdikkaat klassiset biisit uppos muhun paremmin. Music rally on ihan kivan persoonallinen "japanialainen" outous. Saisi vain kuulua sisälle peruspeliin palkintorahoineen.
Juu, sitä vikaa joutu koittaa useemman kerran ennen, kuin meni kullalle. Hyviä ylläreitä tuli muutamassa paikkaa.
Kyllä se siitä, kun saa pidettyä renkaat uralla, irti kanttareista ja oppii mitkä paikat on kunnolla kuivia ja missä tarttee himmailla.En edes halua kuvitella miten siitä aikanaan saa kultaisen. Ajoin taannoin kaikki lisenssit läpi ja tuo spa vaati jokusen oton. Meinas välillä lentää fanatecit ikkunasta ulos omien virheiden vuoksi.
Eilen aloittelin ajamaan lisenssejä kultaiseksi ja pääsin kolmateen lisenssiin asti kun piti siirtyä muihin haasteisiin, omilla taidoilla ei ihan kerta vedolla enää menee kulalle tuossakaan vaiheessa.
Toimi minulla hyvin, basessa kiinni.
Ilmankos ei vaihdekeppi toiminut USB:na DirtRally 2.0:ssa PS5:lla kuten se toimi PS4:ssa. Nykyisin onkin itsellä TH8A suoraan ratissa kiinni, mutta silloin ei saa eri toimintoja keppiin vaan on samat kuin ratin vaihteissa.Tuosta näytti olevan myös maininta noissa patch noteissa ja tuo ilmeisesti on se ainoa tapa miten keppi toimii ps5:n kanssa.
- Fixed an issue wherein the Thrustmaster TH8A shifter would not operate properly when connected to the USB. Please note that the PlayStation®5 console is not compatible with this USB connection. The shifter can be used by connecting it directly to the steering wheel base using a 'DIN-to-DIN' cable.