Nitro on kyllä melkoinen instawin tässä, kun ei vaikuta pp:hen ollenkaan. 100 000 per auto on tietty melko kallista. Erityisen fiksua on laittaa nitrot niihin autoihin, joilla aikoo grindata lisää creditejä, koska kisat muuttuvat yllättävän helpoiksi nitrojen kanssa. Kokeilin vaihtaa Gr.4 autoa ja hommasin Meganen, mutta sen säätämisessä oli outo bugi, jonka vuoksi pp arvot hyppäsivät jostain 611:stä aina yli 630:n kun muutti vähänkin säätöjä. Lopulta sain sen alle 630 säätämällä vähän kaikkea ja sain sillä 7 sekuntia hitaaammin ajettua GT Cupin High Speed Ringillä kuin alkuperäisellä Supralla. Supra vaikuttaisi siis aika hyvältä kuitenkin, kun on yli sekuntin per kierros nopeampi.
Melko vaikeaa tässä on löytää sopivaa tasapainoa säädöissä, kun samalla tulee viriteltyä kaikkea kerralla, että saa pp:n pidettyä aisoissa. En ole vielä oikein keksinyt, mitä kannattaisi säätää eniten. Hölmöimmältä tuntuu lisätä auton painoa, joten aika usein tulee sitten heikennettyä tehoja. Voisi ehkä opetella säätelemään jonkun muun arvon perseelleen niin että se laskee pp:tä, mutta ei vaikuta nopeuteen ja kiihtyvyyteen juurikaan. Ei haittaa vaikka autoa olisi vaikeampi ajaa, kun nuo ovat kuitenkin aika helppoja yleensä pitää ajettavina, jos ei virittele ihan övereiksi.