Otetaan skenaario jossa sä himoitset kahta autoa joista molemmat maksaa vaikka 16 miljoonaa.
Yhtä autoa varten sun täytyy ajaa fishermans ranch kisaa n.10 tuntia, koska se on paras tapa tienata.
No päätät kuitenkin omistautua asialle ja grindata kumpaankin rahat kerralla niin eipähän tartte sitäkään miettiä vaan voit ostaa molemmat sitten kun ne tulee tarjolle.
No tämäkään ei onnistu sillä sulla voi olla maksimissaan 20 miljoonaa rahaa joten kun se eka auto tulee tarjolle niin sulle jäis neljä miljoonaa ja sitten jos se seuraava tuleekin parin päivän päästä tarjolle niin alatko taas grindaamaan ihan hulluna vai päätät vaan unohtaa koko auton?
Sitä kun et tiedä koska se seuraavan kerran on tarjolla.
Lisäksi tuo 20 miljoonan maksimi koskee vaan noita tienattavia rahoja. Oikealla rahalla ostettua valuuttaa voi olla ihan niin paljon kuin vaan haluat ostaa, mutta tässäkään ei varmaan ole taaskaan mitään vikaa joidenkin mielestä.
Mä henkilökohtaisesti vaan unohdan tuollaiset autot ja muutenkin mun pelaaminen loppuu siihen kun kaikki kisat on läpi.
Nyt mulla on enää viimeinen cafe menu tekemättä ja sitten siellä on muutama muu kisa vielä tarjolla. Toki sitten on vielä se missions moodi ja sieltä varmaan tulee jotain tehtyä, mutta esim sitä rengas bugia ei ole vieläkään korjattu joten ainakin soralle sijoittuvat tehtävät saa unohtaa.
Oikeasti sporttiin verrattuna ainoat plussat mulle on tässä ulkoasu, trial mountain, deep forest ja high speed ring.
Ei tullut mullakaan, mutta ero sporttiin on selvä.
Mulla on se viimeinen menu ajamatta ja rahaa taisi olla 1.7-1.8 miljoonaa.
Mä olen ostanut yhden 55.000 pick-upin sekä käytetyn ferrarin sitä vaativaan kisaan kun satuin saamaan niistä korteista sen kaikista paskimman vaihtoehdon. Sitten on tullut vaan viritettyä autoja jotta ne on kilpailu kykyisiä.
Sportissa ajoin lisenssit, ajokoulun ja kaikki muut kisat paitsi endurancet. Niitä en ajanut ensimmäistäkään ja olin silti tienannut reippaasti yli 10 miljoonaa.
Olen varma, että tässä ei päästä lähellekään tuota vaikka ajan vielä ne loput extra kisatkin.
Peli myös heitti mulle heti ekan neljän tunnin aikana rajoitetun kutsun ostamaan kolme ferraria joiden hinnat oli 1.6-3.5 miljoonaa
Mä olen aika varma, että en pystyisi ostamaan tuota 3.5 miljoonan ferraria edes sitten kun koko "ura" on pelattu läpi ja tuo ei ole edes mikään kallis auto.