Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Concept 2001 Tokyo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
Pyytävätkö muuten kaupassa saman verran rahaa, kuin täyspitkästä pelistä?

39 oli ainakin konsolinetissä.

Jos haluat halvemmalla:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=1627375
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28

Ei nuo single racen professional levelin radat ainakaan minulla heittämällä mene läpi(n.tunnin pelaamisen jälkeen).

Jos autoa osaa vähääkään säätää, ei Single Race Proressionalinkaan vastustajista ole paljoa vastusta.
En muuten vertaisi peliä GT3 A-speciin, muuta kuin arcade-puoliskon osalta, jossa siinäkin kyllä taitaa olla hiukan enemmän väännetävää kuin Conceptissa. Reilu kolme tuntia eilen illalla väänsin ja jo yli 80% pelattu :(.
Vaikea perustella Conceptin hankintaa GT-noviisille, varsinkin kun A-Speciäkin saa Platinum-hintaan. GT-fanille tietty pakkohankinta, vaikka vähän hattara-meininki pelistä jää lyhyyden takia. Katsotaan, jaksaako pelin pariin palailla vielä läpipeluun jälkeen.
Niin, ja soundtrackiäkin oilis voinut päivittää "vähän" reilummin. Ja Podista päätellen Toyotan huumeseulonta vuotaa pahasti ;).
 
Game status 100 %

Siis onhan tämä lyhin ajopeli ikinä. Haastetta ei ollut yhtään paria lisenssiä lukuunottamatta. Uudet autot ja Autumn Ring ovat kuitenkin asioita, joiden takia GT-hulluille tämä peli on pakko-ostos. Vaikka GT Concept haiskahtaakin rahastukselta on se silti ihan hyvä peli.
 
Re: Game status 100 %

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan timmy
Siis onhan tämä lyhin ajopeli ikinä. Haastetta ei ollut yhtään paria lisenssiä lukuunottamatta.
Noo, jos ei ole ikinä turismoja pelannut, kyllä tossa sitten taitaa olla tekemistä vähän pidemmäks aikaa.. (oon ihan oikeesti tavannu ihmisiä, jotka ei oo pelannu turismoja! Ihan totta!! )
 
Pituudeltaan tosiaan aika pettymys. Eilen hankin Dosesta 38:lla ja tunti tuli väännettyä.
En minään ultimate GT pelaajana itseäni pidä, mutta heti ensimmäisellä yrittämällä tuli kultainen pysti Midfieldistä ja muistakin radoista käänteistä Autumnia lukuunottamatta hopeinen.
Vähäsen turhan helppo...

GT1:sessä Autumn ring niissä superlisenssiajoissa sitä sentään joutu tekemään hommia läpi pääsyn kanssa.
 
onhan toi muuten aika helppo, mutta muutaman ohrapirtelön jälkeen rupee tossa kolmannessa vaikeustasossa olemaan vähän haastetta kokeneemmallekin turismokuskille... Sopii yrittää, ja jos tuntuu vielä liian helpolta, ota pari olusta lisää.. :p
 
Pääsin vasta tänään pelaamaan, alkuviikon vietin mökillä.

Peli vastasi täysin odotuksia, eli vähän ratoja, vähän kisoja, mutta ne autot! Peli ei välttämättä tyydytä kaikkia, minulle riittää nuo autot, ratoja tosin kaipaisi lisää.

Autovalikoima vaikuttaa mukavalta, eurooppalaisia on jo ihan kiva määrä, autot hyvin valittuja (taas valitan niiden kolmen Eurooppalaisen urheiluautomerkin puuttumisesta ;))

Lisäksi autot tuntuvat yliohjaavan enemmän kun GT3:ssa. Kerrankin voi ihan säätämättömällä autolla ajaa pitkät ja loivat mutkat päästä päähän kylki edellä :D
 
Ruokatunnilla käväisin postilaatikolla ja otin nopeat tyypit. Hyvältä tuntui.

Mutta tarkkasilmäisemmät, huomio: onko ratojen ulkoasussa tai grafiikassa ylipäätään tapahtunut muutoksia? Tokio näytti jotenkin selkeämmältä ja ikään kuin valot ja varjot olisivat terävämmät kuin emopelissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TT1
Ruokatunnilla käväisin postilaatikolla ja otin nopeat tyypit. Hyvältä tuntui.

Mutta tarkkasilmäisemmät, huomio: onko ratojen ulkoasussa tai grafiikassa ylipäätään tapahtunut muutoksia? Tokio näytti jotenkin selkeämmältä ja ikään kuin valot ja varjot olisivat terävämmät kuin emopelissä.

Minusta taas Swiss Alpsissa ja Tahiti Mazessa olisi jotain uutta. Ehkä tien tekstuurit tms. näyttivät paljon "aidommilta" kun GT3:ssa. Tosin voi olla, että muistan väärin miltä nuo radat GT3:ssa näyttävät.
 
Itsekin kattelin Tokyo2:sta kaupassa ja ihmettelin, että oho onpas hyvänlaatuinen tv, kun kuva näyttää selvästi miellyttävämmälle kuin omallani. Sitten hoksasin, että pelin täytyykin olla Concept. Näytti pikkaisen tummemmalle, vähän tarkemmalle ja kuvan värinää oli nähtävissä harvemmin.
 
Katsokaapa kun olette pelanneet Professional moden läpi tarkkaan se loppuvideo. Taitaa olla suomessa kuvattu se taustalla näkyvä rallipätkä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Katsokaapa kun olette pelanneet Professional moden läpi tarkkaan se loppuvideo. Taitaa olla suomessa kuvattu se taustalla näkyvä rallipätkä.

Joo, itse kiinnitin tuohon myös huomion. Todella paljon suomea muistuttaa, saadaankohan me GT4:ään Suomessa oleva rallirata? :p Voisi muuten olla aika kiva tuollainen, en sitten tiedä miten toteuttaisivat ne puihin törmäykset yms.
 
Power of Gran Turismo

http://ps2.ign.com/articles/367/367886p1.html
http://ps2.ign.com/articles/367/367886p1.html
Concept By Gran Turismo
Nissan's name for a set of sporty Zs designed by Kazunori Yamauchi.

August 15, 2002 - For an example of the power of the Gran Turismo name, check out these shots of Nissan's new customized sporting Fairlady Zs (the 350Z in the West). The upgrade parts are manufactured by NISMO, the automaker's aftermarket arm, but the design of the cars and aero parts is by Kazunori Yamauchi, director of the GT series. The collaboration is tentatively titled "Concept by Gran Turismo," and has produced two automobiles as yet, an upgraded street version and a racing version for track days.
The fully-upgraded Z33 Fairlady Z street car, if you like to keep track of such things, is improved with a Weldina stainless muffler (180,000 yen), a new engine oil cooler (125,000 yen), S-tune brake pads (74,000 yen all told), S-tune suspension and stabilizer kit (180,000 yen), a new power steering oil cooler (22,000 yen), aftermarket dashboard meters (85,000 yen), and an aero kit consisting of front and rear bumper spoilers, side skirts, and a new rear wing (250,000 yen). The Nismo alloy wheels also appear to be aftermarket, but no mention is made of their inclusion or cost. In any event, an expensive little toy, but very pretty nonetheless.


Tsekatkaa myös: http://www.nismo.co.jp/
 
Ylös Bottom