Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
TCS ja jarrubalanssi on kuitenkin säädettävissä. Niiden säädöillä voi olla isokin merkitys välillä.Päiväkisoissa on kaikki säädöt lukittu eikä voi tehdä autoon mitään muutoksia. Itse olen säätänyt Subarusta laatikon paljon tiuhemmaksi mutta ei siitä ole päiväkisoissa mitään hyötyä.
Log-in -saavutus kilahti mulla aivan omia aikojaan takautuvasti tänään. Josko sama tilanne sulla..Mites noitten saavutusten kanssa, pitäisikö niistä saada aina joku palkinto kun sellaisen saa suoritettua? Esim. ajetut kilometrit, X-määrä loggauksia, voitetut online kisat jne...? Aluksi niistä tuli palkintoja mutta nyt on useampi mennyt niin ettei ole mitään saanut, ei ole edes tarvinnut käydä klikkailemassa niitä, on vain ruvennut seuraava rinkula täyttymään.
Näkee heti kisan jälkeen. Ja esim aivan lopussa tulostaulu näyttää tasokirjaimien väreillä nousun (sininen), laskun (punainen) ja ei muutosta (valkoinen).Näkeekö kisan jälkeen jotenkin tilastoja esim kuka ajanut nopeimman kierroksen jne. Jos näkee niin mitä pitää painaa ja missä kohillaSiinä kesken kisaa vilkkuu kyllä niitä aikoja, mutta näkeekö sitten kisan loputtua.
Ohjain/rattiasetuksista voi nappeihin laittaa monitoiminäytön toiminnat (tcs, jarrubalanssi, bensaseos yms). Lobbyvalikossakin on jonkinmoinen säätömahku ja tietty auton säätövalikossa. Itse säädän lennosta ratista, jos tarvis.Missäs kohtaa tämä TCS säädetään? ennen kisaa vai suoraan tallissa. Tällähän on varmasti huikee vaikutus.
Log-in -saavutus kilahti mulla aivan omia aikojaan takautuvasti tänään. Josko sama tilanne sulla..
Onkos jollakin sen syvällisenpää tietoa nuista Fia manufacturers cupin pisteytyssysteemistä? Tuleekohan pisteet pelkän ajan ja sijan perusteella vai vaikuttaako rating kans?
Tuli tosiaan eilen korkattua eka kisa Suzukassa sijalla 4 pts. 445, tasolla B/S. Taso oli kyllä todella kova kärkikastin osalta. Parhaat paukutti jopa alle 2.00.0 aikoja.
Systeemiltään tämä tuo kyllä mukavasti uutta onlinekisailuun.
Tossa vielä kisa kokonaisuudessaan
Sitähän se, pari mätää omenaa pilaa koko korin. Onneksi välillä osuu kunnon porukkaakin kohdalle. Voittopakko on kirosana..Manu sarjaan kylmiltään ja aikaajoista lähtöpaikalle 4, sieltä mulk#$n tönäisemänä sijalle 20 ja sieltä vielä nousu kolmanneksi yhtä tunteiden vuoristorataa tämä peli välillä.![]()